Eve geldiğimde arabamı direk garaja çektim ve koştura koştura eve gittim. Hemen abimin odasına girdim ama abim oda da değildi daha gelmemiş galiba. Ben de kendi odama gittim ne giyeceğime karar vermek için dolabımı açtım. Siyah bir elbise gözüme çarptı. Bunu bana annem doğum günü hediyesi olarak vermişti ama üstümde göremedi. Annemi hatırlayınca biraz kötü oldum ama sonra hemen kendimi topladım. Elbiseyi giymek üzere yatağın üzerine koydum. Ayakkabı ve çantamı seçtikten sonra bir kapı sesi geldi. Abimin geldiğini düşünerek koşarak onun odasına gittim ve doğru tahmin abim gelmiş. Şimdi biraz yalakalık yapıyım da benimle yemeğe gelsin.
-"Abilerin bir tanesi canım benim nasılsın , ne yapıyorsun. Seni çok özledim abicim. " diyip abimin üstüne atlayıp sarıldım abim de beni itip
+"Ne istiyorsun. " dedi
-"Aaa aşk olsun abi ne ne isteyeceğim. Sadece benimle yemeğe gelir misin diyecektim o kadar. "
+"Ne yemeği ? "
-"İş yemeği abi beni oraya tek başıma yollamazsın değil mi ? "
+"Tamam yalakalık yapma. Ben şimdi banyoya gireceğim sende benim için giyecek bir şeyler seç. "
-"Tamam abilerin en yakışıklısı. " dedim
Dolabına doğru ilerlemeye başladım ama abimin yatağının altından bir şey sarkınca koşarak oraya gittim. Yatağı kaldırdım. Bir de baktım ki ne göreyim yatağın altında 3-4 pantolon var. Hemen abime dönüp
-"Abi bunlar niye burada. "
+"İndir kız yatağı. " diye bağırınca o şoka yatağı pat diye bıraktım ve abimin dediği şeyle şoka girdim
+"Kızım yavaş indirsene ütüleri bozuluyor. "
-"Abi sen ciddi misin yoksa bana şaka mı yapıyorsun. Bence sen bana şaka yapıyorsun değil mi ? "
+"İşim gücüm yokta sana şaka mı yapacağım ben be. Onların ütüsünü bozarsan senin yatağının altına koyarım. "
-"Abi sanırım sen bunu bilmiyorsun ama ütü diye bir icat var. Haberin var dimi ? "
+"Dalga geçmeyi bırakta git odana kendin giyin ben yaparım. Sende ki anca çene. "
-"Tamam ya saat 7'de orada olmamız gerekiyor acele et biraz. "
+"Tamam çık dışarı. "
Abimin odasından çıkınca direk kendi odama gittim. Kısa bir duş alıp üstümü giyinip hafifte bir makyaj yapıp saçlarımı da toplayıp dışarı çıktım. Dışarı çıktığımda abimi salonda gördüm. Beni görünce bir anda ayağa kalktı ve
+"Elbiseyi değiştirmen için sadece 10 dakikan var. Yoksa gitmeyiz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHA KARIŞAN MAVİ
MizahSanki gözlerin beni içine çekiyor. Sanki gözlerin bir deniz bende bir geceyim. Sen mavi ben siyahım. Sen masum ben kirliyim. Sen deniz gibi mavi çocuk gibi masum. Ben gece gibi karanlık bir katil kadar suçluyum. O zaman neden senin mavin benim siyah...