SİYAHA KARIŞAN MAVİ BÖLÜM 6

165 14 5
                                    

güzelim uykumdan uyanmanın tek nedeni koluma yapılan kazı çalışmasıydı uyuyan bir insan böyle mi uyandırılır resmen hayattan bezdim artık. Bir zaman sonra kolumu hissetmemeye başladım daha sonra nerede uyuduğumu hatırladım en son takside arazla birlikte eve gidiyorduk ve bende uyuya kalmıştım ama el insaf kolumu hissetmiyorum biraz insan olsa ölür sanki en sonunda dayanamayıp


-"Hiç çekinme araz biraz daha uğraşırsan orada 2.bir bolu tüneli açacaktın ha gayret dedim. "


+"Kızım duyuyorsun niye kalkmıyorsun yarım saattir seni bekliyoruz. "


-"Yeni uyandım be sanki bilerek uyanmıyorum. "


+"Tamam hadi kalk sizin eve geldik kalk da yatağında yat. "


o böyle diyince bende kalktım ve arabadan indim arabadan inince rüzgar esti ve benimde uykum açıldı genellikle benim açık havaya çıktıktan sonra uykum açılır kapını önünde arazla birlikte dikilirken


-"Araz istersen içeriye gel bir kahve içelim. " dedim tam sırıtıp konuşacağı zaman ben lafa atlayıp


-"Tabi haklısın senin şimdi bir sürü işin var aaa ne demek ayıp olmaz canım hadi görüşürüz " dedim ve arkama dönüp giderken bir anda gidemediğimi anladım çünkü bizim yamuk kafa kolumu tutmuştu kolumu tuttuğu için ona dönmek zorunda kaldım.



+"Aslında bir kahve içebilirim " dedi.


-"Yok içemezsin. "


+"Neden içemiyorum acaba ? "


-"Çünkü evde kahve yok nasıl içeceksin ? "


+Bende çay içerim zaten kahveyi fazla sevmem ben. "


-"Aaa görüyor musun bizde çayı hiç sevmeyiz ve evde çayda yok en iyisi sen git kendi evinde iç çayını.


+"Olsun bizde senle sizin balkonda otururuz. "


-"Oturamayız. "



+"Neden ya kızım manyak mısın her şeye hayır diyosun. "


-"Çünkü bizim balkon çöktü balkon yok. "



+"Tamam salonda da oturabiliriz hem biraz konuşmuş oluruz. "


-"Salon olmaz orada tadilat var her yer inşaat yani orası da olmaz. "


+"O zaman bizde senin odanda otururuz." o böyle diyince benim şantenler attı.


-"Bana bak yamuk kafa sen beni ne zannettin lan ben yeni tanıştığım birini odama atıcak birine mi benziyorum sen sapık mısın sen bana şimdi ne teklif ediyorsun sen beni ne zannettin ben senin o bildiğin kızlara benzemem kafanı dağıtırım bak senin doğru konuş benimle imdat sapık var komşular yardım edim bana odama geçmeyi teklif etti. "

SİYAHA KARIŞAN MAVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin