Otoparka inerken aklımdan bin türlü kaçış planı , bin türlü ben bilmiyorum yalanı tasarladım. İnşallah bay öküzümüz yamuk kafa bir şey anlamaz da bende bunu kısa günün karı olarak bitiririm. Her adım attığımızda arabaya daha da çok yaklaşıyorduk. Yaklaşıyoruz yaklaşıyoruz ve yaklaştık. Arabanın yanına geldiğimizde arazın suratını görünce gülesim geldi ama gülmedim. Cidden arabasını bu kadar çok önemsiyor muydu ?
O kadar çok gülesim geldi ki kendimi tutamadım. Çantanın içinde sanki farklı bir çanta kafamı içine gömdüm beni görmesin diye. 10 saniye sonra verdiği tepki
+"Siktir. "
Araz küfür edince karşımda palyaço varmış gibi gülesim geldi.
+"Aslan oğlum bunu sana kim yaptı söyle babana. "
Ben şok. Ben iptal resmen arabasına isim takmış birde arabasının konuşmasını bekliyor. Ben kenarda sırıtırken bir anda bana dönmesiyle ne yapacağımı şaşırdım koşa koşa arabının yanına gittim ve arabaya sarıldım.
-"Aslan oğlum hangi adi yaptı sana bunu söyle annene bak onu doğduğuna pişman edicem. "
en sonunda kendimi yere attım ve dizlerime vura vura ağıt yakmaya başladım.
-"Oğlum , bebeğim bırakma kendini kurtarıcaz seni. "
Benim bu halimi gören araz şaşkın şaşkın bana bakmaya başladı. Ondan mantıklı bir kelime beklerken yamuk kafa beni şoka sokan cümleyi söyledi.
+"Hey nereden senin oğlun oluyormuş. O benim oğlum. "
O tabi bunu diğince ben bir transa girdim. Şimdi arabasını harbiden oğlu olarak görüyor ve tekerlekleri patladı diye bir ağlamadığı kaldı.-"Araz ben gidiyorum bunu daha fazla kaldıramayacağım. Bunu ona kimin yaptığını kameralarda bulup bunun hesabını sorucağım nasıl kıyabilmiş benim oğluşuma. "
ben bunu diyince bir anda kafası bana döndü lan harbiden ağlayacak mı yoksa bu tövbe tövbe.
+"Haklısın mantıklı bir şey söyledin ilk defa bende seninle geliyorum. "
Lan bu ciddi mi ? Gelemez gelirse mustafa abiye haber vermeden pat diye söyler siz kameraları devreden çıkardınız diye ama benim bu parlak zekam sayesinde kurtuluşa erdim.
-"Ay ben daha fazla dayanamıyorum. " Bunu derken dizlerimin üstüne yere doğru oturdum.
+"Şuan seninle uğraşamayacağım ayılırsın birazdan arabadan daha önemli değilsin sonuçta. "
Lan gidemez giderse biterim acaba buradan koşa koşa gidip arabama binip tekerlek alıp mı gelsem ama bu sefer benim yaptığımı anlar valla parçalar beni.
-"Dur gitme bırakma bizi burada araz bak oğlunda zor durumda nasıl bırakırsın bizi. "
Ben bunu diğince arkadan 2 teyze çıktı biri araza öyle bir bakıyordu ki ben bile tırsmıştım. Ağızları da durmuyor mübarek.
*"Tühh Allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın. Gencecik karını birde el kadar oğlunu bırakıp başka karılara mı gidiyosun yoksa ? "
**" Bırak ayten bırak bunlar zamane gençleri ne anlarlar bunlar evlilikten , aileden bunlar anca gönül eğlendirir. "
Teyzeler böyle diğince içimde tuttuğum kahkahayı salıverdim.
+"Allah aşkına siz eve gidip börek yiyip kendi dedikodunuzu yapsanıza bizene sizden. "
Allah araz yandın sen. Onların elinde ki çantayı görmüyo musun sen. Bu hayatta 2 şeyden korkucaksın
1-Anne terliği
2-Teyzelerin çantası
Al şimdi çanta görünümlü bavullar kafanda nasıl duracak merak ediyorum. En son teyzeler Allah diyip yamuk kafalıya dalıyorlardı bende fırsattan istifade mustafa abinin yanına gidip olayları anlattım oda tamam dedi ve bir oh çektim. arkama döndüm tüten baca gördüm vallaha az daha zorlasa kafasından duman çıkıcak. Ne yapsam kendimi yere mi atsam yok o az kalır ben en iyisi camdan atim kendimi yok o da olmaz bodrum kattayız. Heh buldum araz donmuş bir şekilde bana yanına gidip kravatını çıkarıp boynuma astım ve masanın üstüne çıkıp yukarıda duvara asmaya çalıştım. Benim ne yaptığımı anlamayan oda da ki 2 kişi bana mal mal bakıyorlardı ( mustafa abi lafım sana değil ) bir anda birinin kolumdan çekmesiyle kendimi birinin omzunda buldum. Lan bu çocuğu neyle besliyorlar. Ceylan yakalamış aslan gibi pençelerini üstüme geçirdi ve kapıya doğru ilerlemeye başladı. Tabi bende bağırmaya.
-"İmdat sapık var bacaklarımı elliyor bacaktan sonra yukarılara çıkar bu sapık çek ellerini sokarım bir tarafına ellerin. İmdat tecavüz ediyorlar. "
Ben böyle bağırınca şirketten bir kaç genç çocuk geldi. Ben onları görünce
-"Lan niye geldiniz siz gelene kadar çocuk yapacağını yaptı sizde yardım mı etmeye geldiniz. Şimdi 3 sapık mı oldu. Bırak lan beni sapık. "
-"Lan bir sussana ne çok konuşuyorsun atarım seni aşağıya. "
*"Yağmur hanım iyi misiniz yardım edelim mi ? "
-"Yok yardım etmeyin adam işini siz boşları toplarsınız lan siz mal mısınız nerede çalışıyorsunuz sizi işe kim aldı lan. "
*"Yağmur hanım siz almıştınız ya. "
-"Aaa siz ne zeki çocuklarsınız. Siktirin gidin lan zaten dursanız da öküzün trene baktığı gibi bakıyorsunuz. Lan sen de ellemesine bacaklarımı sapık mısın ? Lan yamuk kafa sana diyorum. "
Ben daha saydıracaktım ama bir anda kendi arabama atılmamla neye uğradığımı şaşırdım. Tam ağzımı açıp konuşacaktım ki
+"SAKIN KONUŞMA. " diye kükredi. Bende sustum ama şimdilik ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHA KARIŞAN MAVİ
HumorSanki gözlerin beni içine çekiyor. Sanki gözlerin bir deniz bende bir geceyim. Sen mavi ben siyahım. Sen masum ben kirliyim. Sen deniz gibi mavi çocuk gibi masum. Ben gece gibi karanlık bir katil kadar suçluyum. O zaman neden senin mavin benim siyah...