Part 3

209 12 0
                                    

KRatko je ,ali cu se potruditi da drugi budu duzi<3 :*

Uzivajte..<3

---------------------------------------------------------------

Lezala sam na podu,Neymar me drzao u krilu. Kako me tako brzo pronasao?

-Ave!Jesi li dobro?- pitao me zabrinutim licem.

Ashley je pokraj mene plakala.

-Da,mislim da jesam. Sto se dogodilo?- pitala sam zbunjena situacijom.

-Onesvijestila si se.-Ashley je plakala.-Ja sam kriva jer sam ti dala alkohol.-

-Nisi ti kriva. –rekla sam da ju smirim. Pokusala sam ustati,ali sam skoro pala pa me Neymar primio.

Bila sam i zbunjena i preplasena u isto vrijeme. Što se dogodilo?Nisam uopce puno popila.

Neymar mi je pomogao doci do auta.Jake je vec bio tamo.

-Gdje si ti do sad ve je pola tri.Mama ce nas ubiti.-derao se na mene.

- Smiri se.Onesvijestila se!-Neymar mu je odgovorio.

-Sto ?Jesi li ti luda?Mislio sam da se mozes brinuti sama za sebe,ali ocito ne mozes. Udi u auto!- derao se toliko glasno da su nas usprkos glasnoj glazbi culi ljudi blizu nas.

Nisam nista rekla jer sam znala da sam ja kriva za sve.

Sutjeli smo cijelim putem. Jake je stao pred Neymarov ulaz da nas mama ne bi cula.

Ali nas plan nije uspio.Neymar me htio odvesti u sobu prije nego me mama vidi. Cekala nas je u dnevnom boravku.Cim me vidjela pocela se derati na mene.

-Avery!? Jesi li ti normalna? Kasnis i jos si pijana da jedva stoji! Imas sedamnaest godina! Zasto si pobogu toliko pila?-derala se tako glasno da su nas vjerojatno susjedi culi.

-Zao..zao mi je.-bile su jedine rijeci koje sam uspjela izgovoriti.

-Vodi je u sobu.-rekla je Neymaru.-I samo da znas jos duuugo vremena neces ici nigdje!!-vec je pocrvenjela u licu od deranja.

Polagano sam hodala uz pomoc Neymara.

-Evo sjedni.Jesi li dobro?- Neymar je pitao.

-Da.Hvala ti.-rekla sam tiho.

- Nema na cemu.-nasmijesio se. –Trebas li nesto prije nego odem?-

-Casu vode molim te.- promrmljala sam vec napola spavajuci.

Neymar P.O.V.

Isao sam joj po casu vode,ali kad sam se vratio vec je spavala.

Nisam je htio probuditi pa sam casu ostavio na ormaricu pokraj kreveta.

Bila je jos uvijek u haljini ,ali sam je ostavio tako.Bio je ovo vrlo tezak dan za nju.

Otisao sam dolje da razgovaram s Jakeom.

-Zasto nisi pazio na nju?-cuo sam gdu.Newman.

-Mislio sam da se zna brinuti za sebe.Ostavi me na miru okej? –rekao je ljutito,pozdravio me i otisao u sobu.

- Oprostite ja sam kriv sto nisam pazio na nju. Ali nisam imao puno izbora.Mrzi me.-htio sam joj objasniti.

-Ma ne brini nisi ti nista kriv .- rekla je gda Newman.

-Doci cu sutra da vidim kako je.Laku noc.-pozdravio sam i otisao.

Istog trena kad sam legao na krevet,zaspao sam. Bio sam umoran kao nikad.

Avery P.O.V.

Cim sam se probudila osjetila sam toliko jaku glavobolju. Cijela soba se vrtjela skupa sa mnom. Bilo je oko 10 sati.

Bila sam gladna pa sam otisla do kuhinje da si slozim sendvic.Na hladnjaku je bila poruka.

„Imala sam hitan slucaj na poslu.Vratit cu se oko 2. Brat ti je na treningu. Kad se vratim moramo razgovarati!!

-Mama

Kad sam pojela odlucila sam posjetiti svog dragog brata na treningu. Mama ce biti ljuta kad dode kuci,ali bas me briga ionako je vec ljuta.

The one I hateWhere stories live. Discover now