Part 8

194 10 0
                                    

*ponedjeljak ujutro*

Vikend je naravno kao i uvijek prosao brzinom svjetlosti. Samo sto je ovaj bio malo drugaciji. Toliko se toga dogodilo da se vise i ne sjecam zbog cega je mama ljuta na mene. Zapravo kad malo razmislim mama uopce nije ljuta. 

-Ave jesi sve uzela? -pitala me mama prije nego smo izasle iz kuce.

-Dap.-veselo sam odgovorila unatoc tome sto sam bila ljuta jer moram u skolu. 

Decki su me vec cekali u autu. Niall me pozdravio kao i uvijek.

-Jutro!-osmjehnuo se i poljubio me u obraz. Uzvratila sam mu pozdrav smijeskom.

-Jutro Neymar.-rekla sam veselo. Jake,Neymar i Niall su me gledali kao da sam im rekla da sam upravo ubila nekoga.

-Jutro.-rekao je pomalo uplaseno Neymar.

Smijala sam se njihovoj reakciji.

-Sta je?Vise ne smijem biti ljubazna?-pitala sam ih.

-Smijes,ali ovo nismo ocekivali.-rekao je Jake i poceo se smijati.

Nastala je cudna tisina,ali ju je Niall prekinuo.Pitao me nesto vezano uz skolu. 

Danas smo napokon krenuli na vrijeme  jer sam se ja nekim cudom na vrijeme spremila.

Dosli smo pred skolu 15 minuta prije pocetka nastave. Cim smo usli u skolu Neymara je zaskocila ona plavusa sa svojim frendicama.

-Heeej.-zagrlila ga je kao da ga zeli ugusiti. Niall i ja smo se poceli smijati. Jednostavno se nisam mogla suzdrzati. Neymar je izgledao kao da se gusi.

-Hej i tebi.-osmjehnuo se kiselo.

Pokusao ju je maknuti od sebe,ali mu nije uspjevalo.

-Idemo i ovu subotu na spoj?-zaderala se toliko glasno da ju je valjda pola ljudi u hodniku culo. Ocito joj je to i bio cilj.

-Ne znam. Mislim da ovaj vikend imam utakmicu.-pokusao se izvuci.

-Doci cu te gledati.-smjeskala se veselo i pljeskala rukama. Morala sam mu priskociti u pomoc.

-Ne mozes ga doci gledati jer igraju izvan grada.-smjeskala sam se na silu.

-A tko si mu ti ?Pomocnica?-odmjeravala me od glave do pete. Frendice su joj umirale od smijeha.

Bila sam toliko ljuta. Krenula sam prema njoj da ju udarim,ali me Neymar zaustavio. 

Plavusa i njezine prijateljice su otisle sa ogromnim smijeskom na licu.

-Ughhh glupaca jedna. Kad ju ja dohvatim vidjet ce ona tko je pomocnica! Joooj kad ju dohvatim!-ljutito sam govorila.

Neymar se smijao i gledao u mene.

-A sta se ti smijes?-ljutito sam ga pitala.

-Bas si slatka kad si ljuta.-smijao se i dalje.

-Ha ha.- rekla sam,primila Nialla za ruku i otisla s njim do naseg razreda.

Dan je odlicno poceo iako to nisam ocekivala. Pisala sam test iz matematike i mislim da cu cak dobtiti trojku. Koliko god to nemoguce zvucalo test mi je uljepsao dan. 

Bio je osmi sat. Imala sam povijest i svoju "najdrazu "profesoricu.

-Avery ti mi odgovori na ovo pitanje.-pokazivala je nekim stapom na plocu.

Okrenula sam ocima jer znam da to namjerno radi.Vidi kad ne pratim i onda me namjerno proziva.

-To je bilo...-gledala sam u Nialla koji mi je pokusavao reci odgovor.

The one I hateWhere stories live. Discover now