Vratili smo se kasno kuci pa sam odmah isla na spavanje. Na svu srecu nismo kasnili pa je mama bila sretna sto sam ju poslusala barem jednom kako ona kaze.
Jedva cekam kraj skolske godine. Jedva cekam ljeto da mogu bez brige uzivati,a ne misliti na sve te obaveze. Zadace,eseji,testovi, usmeni. Umara me sve to skupa. Kraj nije daleko,ali nije ni toliko blizu. Jos malo vise od mjesec dana je do zadnjeg dana skole i skolskog plesa.
Sjedila sam na krevetu i razmisljala o svemu tome. Bilo je vec skoro 11 sati kad sam zaspala.
---
Probudila me moja preglasna budilica. Mrzim ju svakim danom sve vise i vise. Ne razumijem zasto je tako glasna i naporna. Vjerojatno zato jer me budi u skolu.
Bacila sam deku na pod i pokrila se jastukom po glavi.
-Neee..-govorila sam sama sebi.-Zasto?-pitala sam se.
Toliko sam bila pospana da nisam ustala nego sam skliznula s kreveta na pod.
U taj tren je Neymar usao u sobu i s velikim smijeskom pozdravio.
-Jut..Woouu hahahha-smijao se prizoru koji je zatekao.-Ti se tako budis svaki dan?-umirao je od smijeha.
-Bolje bi ti bilo da sutis jer bi ti moglo nesto doletjeti u glavu.-mrmljala sam preko jastuka koji mi je bio na licu.
Cula sam zvuk fotoaparata.
-Sto radis?-maknula sam jastuk da vidim.
-Sorry,ali ovo moram poslikati.-govorio je i drzao mobitel u ruci.
-Neee.-zaderala sam se i brzo ustala.
Smijao mi se kao lud.
-Moram ti reci da imas odlicnu frizuru.-pokazivao je na moju kosu.-A i pidzama nije losa.-gledao je u kratke hlace i majicu koju sam uzela Jakeu.
-Hvala.-nasmijesila sam se ponosno.
-Hajde pozuri Jake vec ceka.-rekao je,uzeo jastuk i udario me toliko jako da sam pala natrag na krevet.
Htjela sam mu vratiti istom mjerom,ali mi je uspio pobjeci prije.
-Budaloo.-derala sam se za njim,a on je vec bio pri kraju stepenica i smijao se.
-Hej,kakav je to rijecnik Ave!-cula sam mamu iz kuhinje.
-Ma to se ona samo sali.-cula sam Neymara kako govori.
-Nije.-rekla sam glasno i zalupila vratima.
Zacudo trebalo mi je samo 10 minuta da se spremim za skolu. Obukla sam poderane plave traperice i bijelu majicu. Na to sam obukla plavu jaknu i svoje najdraze bijele tenisice. Bila sam vrlo zadovoljna svojim outfitom.
Svezala sam kosu u rep i stavila maskaru i sjajilo na usne. Odlucila sam staviti parfem koji sam dobila za rodendan od mame,ali ga jos nisam isprobala. Mirisao je odlicno.
Uzela sam torbu i mobitel i jos jednom provjerila pogledom po sobi da nisam sto zaboravila.
-Sve sam uzela.-rekla sam sama sebi i pojurila u kuhinju.
-Avery pocinjem sumnjati da se spremas za nekog decka.-zadirkivala me mama kad me vidjela onako sredenu. To je za nju bilo posebno jer sam ja obicno odlazila u trenirci ili tajicama u skoli jer nisam bas neki jutarnji tip,ali danas sam bas bila raspolozena za sve. Nista mi nije moglo pokvariti dan.
-Da Ave,za koga se ti to tako sredujes?-smjeskao se Neymar odmjeravajuci me od glave do pete.
-Za decka ako bas zelis znati.-namignula sam mu.
KAMU SEDANG MEMBACA
The one I hate
Fiksi Penggemar-Slobodno.-rekla sam smireno. -Jesi li spremna duso? - naljutio me tim rijecima. -Neymar,ne zovi me tako!-okrenula sam se prema njemu. Ne mogu reci da nije zgodan. Ali jednostavno mu ne mogu biti u blizini. -Zasto ne?- pravio se da je tuzan. -Zato...