1

369 26 6
                                    

pov Naomi.

"Naomi word wakker je moet naar school!!" riep me moeder onder aan de trap. ge-wel-dig dit word vast een leuke dag. hoor je het sarcasme? vandaag moet ik weer voor het eerst naar school na de scheiding van mijn ouders. ik stapte slaperig uit mijn bed en strompelde naam mijn kast. wat zullen we vandaag eens aan doen? zwarte skinny met gaten bij de knieën en een band shirt maar welke. ik bekijk een paar shirts en kies uit eindelijk mijn AC DC shirt. toen ik dat allemaal aan had rende ik naar beneden om wat te gaan eten. ik pakte snel een broodje en propte hem in mijn mond, nog een glas water er achter aan en even mij haar door borstelen. toen was ik helemaal klaar voor mijn nieuwe school. ik pakte mijn skateboard met de hoop zo nog op tijd te komen.

toen ik het schoolplein op kwam werd ik al raar aan gekeken. umm ja ik ben nieuw maar ben ik dan zo raar? ik ging verder en ging de school in. ik kreeg van een vrouw achter de balie een sleuteltje van mijn kluisje en mijn rooster. ik liep naar mijn kluisje, die ik naar een tijdje zoeken eindelijk had gevonden. ik liep naar buiten aangezien ik aardig op tijd was.

toen ik buiten was kwam er een groepje jongens het plein op gefietst. ze waren wat aan het kloten waardoor één viel. ik deed mijn best om niet te lachen omdat het er best grappig uit zag. ik wou verder lopen maar veel verder kwam ik niet aangezien het groepje naar mij toe kwam. "en  wie ben jij?" vroeg een jongen met donkerbruin haar. "Naomi jij?" de jongen grinnikte. "link." zei hij simpel. zou hij echt ze heten? of een bijnaam. "heet je echt zo?" vroeg ik. "ik heet anders maar dat gaat je niks aan." zei hij. "en jullie?" vroeg ik maar. "harm." zei een blonde jongen simpel. "joost." zei een andere weer blonde jongen. "Jeremy." zei een donkerblonde of is het lichtbruin? ik zou het niet weten het boeit me ook weinig. "juist ja." knikte ik.

op dat moment ging de bel en ik liep naar binnen naar mijn eerste lokaal. nou ja dat was de bedoeling. "waar de fuck zit dat lokaal toch." fluisterde ik. na echt super lang gezocht te hebben vond ik hem. ik rende half het lokaal binnen maar tot mijn grote verbazing was ik nog op tijd. ik moest me voor de klas voor stellen. "nou ik ben dus Naomi. ik ben 15 jaar, ik hou veel van gamen en gitaar spelen. dat was het wel." zei ik. ik haat dit zo erg al die ogen die je aan staren... de deur ging open en link, joost en Jeremy kwamen binnen waarschijnlijk zit harm dan in een andere klas. "jullie mogen je naar de les melden, Naomi je mag weer gaan zitten."  zei de leraar ik ging zitten en zo kon de saaie les beginnen...

heey dit is mijn nieuwe boekieee.

gepestWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu