4

251 18 5
                                    

Pov naomi.
Daar is het dan. Ik maak me klaar en loop het schoolpein op. Ik werd al niet meer zo erg aan gekeken als gister. Ik liep het schoolgebouw binnen. "Zozo ben je weer wakker?" hoorde ik de stem van link. Geweldig kan hij me niet gewoon met rust laten? Nee scheinbaar niet. "Wat nou weer.'' zuchtte ik. "Nou nou rustig we willen alleen even praten." zei jeremy. "Ik wil niet met jullie praten." zei ik licht geïriteert. "Pech." zei harm en pakte me bij me schouders, duwde me op een stoel en de rest ging er bij zitten. "Goed we hebben een paar vragen voor je en die MOET je beantwoorden of wil je weer zo wakker worden als gister?" begon joost. Meteen schud ik heftig mijn hooft. "Dat dacht ik al.'' grijnsde link. "Heb je een vriendje?" vroeg joost. Weer schud ik mijn hooft. "Oke oke hoe oud ben je?" vroeg hij. "14" zei ik. Ze knikte allemaal. De bel ging en ik stond op. "Na school gaan we verder." zei link en stond ook op.

School is klaar en ik liep de kantine binnen. Ik werd bij mijn schouders gepakt van schrik gaf ik de gene achter me een bitch clap. "Jesus rustig." hoor ik de stem van link. "Sorry." mompelde ik. "Kom nou maar gewoon mee." zei link pissig. Ik liep met ze mee naar buiten. "Goed volgende vraag: waarom ben je naar deze school gekomen?" vroeg harm. ''Mijn ouder zijn gaan schijden en ik moest met mijn moeder mee zij heeft me op deze school gedumpt.'' zei ik in 1 adem. Ze knikte weer. WAAR GAAT DIT HEEN?!

gepestWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu