pov Naomi
ik kwam thuis maar er was niemand, zoals gewoonlijk... ik heb besloten niks over vandaag te zeggen want ik heb geen zin om nog eens van school te veranderen. maar ik heb ook geen zin om nog meerr gezeik te krijgen met die gasten zelf. er licht een briefje op de tafel e staat:
ik ben nog steeds op mijn werk als je thuis komt ik kom waarschijnlijk op rond middennacht thuis. als je honger hebt licht er nog wel wat eten van gister ~ je moeder
ik zuchtte weer alleen. toen mijn ouders nog bij elkaar woonde was ik nu alleen met mijn vader. hij had geen werk omdat hij ooit eens een motor ongeluk heeft gehad en daardoor kon hij veel ding niet lang meer vol houden. het was onder tussen al 7 uur ik keek in de koelkast voor eten en zag nog wat pasta van gister en warmde het op. toen ik dat op had besloot ik maar naar bed te gaan.
volgende dag
ik werd wakker door mijn irritante wekker en sloeg hem uit. ik liep naar mijn kledingkast wat zullen we eens aan trekken? uiteindelijk kwam ik uit op: een zwarte skinny met mijn nirvana shirt en daar onder mijn zwarte vans. ik sjokte naar beneden en ik zag dat mijn moeder alweer weg was. ik keek naar mijn gitaar in de hoek van de kamer. ik pakte hem en speelde het eerste deuntje van amnesia. ik hou niet heel erg van 5sos maar dit liedje kan ik gewoon goed begrijpen...
ik kijk op de klok en zie tot mijn schrik dat ik nu echt wel naar school moet. "shit waar is mijn skateboard." fluisterde ik. ooo ja door die sukkels op school ben ik hem kwijt dan maar gewoon lopen? ik kijk weer met een snelle blik naar de klok. nope dat word rennen. snel pakte ik mijn sleutels en rende de deur uit. op naar de hel...
JE LEEST
gepest
FanfictionNaomi moet naar een andere school omdat haar ouders gaan scheiden. ze heeft er niet echt zin in op haar andere school had ze het net zo goed! al vanaf de eerst dag valt een groepje jongens haar op, maar of ze nou echt zo aardig zijn als ze er uit zi...