2

296 22 4
                                    

pov Naomi

na een paar saaie les uren was het eindelijk pauze. ik liep naar mijn kluisje en haalde daar mijn eten, drinken en wat geld uit om te kijken of er nog wat lekkers in de kantine te koop is. ik liep de kantine binnen en keek wat rond. er is veel te koop maar niet echt iets lekkers. ik zuchtte dit is zo anders dan mijn andere school.

waar moet ik gaan zitten. op mijn andere school werd ik altijd mee gesleept naar een tafel. maar hier ken ik maar 4 jongens en dat ijken me geen typetjes die mij even lekker gaan uitnodigen. ik liep dus maar naar buiten. ik nam mijn skateboard en ging ergens in een hoekje zitten. toen ik alles op had kwamen link en zijn maatjes er aan. "weet jij wel dat jij een verkeerde keuze hebt gemaakt om naar deze school te gaan." zei link. ik keek hem vragend aan wat hem alleen maar liet grijnzen. op dat moment draaide hij zich om en liep weg met zijn maatjes achter zich aan. wat bedoelt hij daar mee? ik stond op en besloot even een rondje te gaan skateboarden over het plein. ik stond op en zette mijn voet op mijn skateboard. eerst maar even een rondje om het plein.

ik kwam niet heel ver het plein op want ik werd onderuit gehaald. ik hoef niet eens te kijken wie het is want dat kan je zo wel raden. toen ik op keek was het iemand anders dan ik vermoede. ik had link verwacht maar het was jeremy. "wat is jou probleem." zei ik toen ik opstond. hij grijnsde gemeen en sloeg me recht in mijn gezicht. "wtf man!" riep ik. maar zijn grijs werd alleen nog maar groter. ik werd van achter vast gepakt en kreeg een trap in mijn knieholte. ik viel op de grond en kreeg een trap tegen mijn hoofd. voor ik het wist kreeg ik een enorme pijnscheut door mijn lichaam en werd het zwart.

ongeveer een kwartier later.

ik probeerde mijn ogen te openen maar door het felle licht deed ik ze meteen weer dicht. uiteindelijk was het me als nog gelukt. ik kwam langzaam overeind en zag dat ik ergens in een steegje neer was gelegd. ik stond op en veegde even met mijn hand over mijn hoofd. maar ik schrok van het rode vloeistof dat nu op mijn hand zit: bloed... ik besloot eerst maar even te kijken waar ik was en liep de steeg uit. ik zag de school van af hier al liggen. maar het was dicht. hoe lang heb ik daar gelegen? ik keek op mijn mobiel. kwart over 4. hij is dus nog maar net dicht. en toen kwam ook nog eens het besef van: "waar is mijn skateboard?!" riep ik uit. nou ja dat word lopen ik zie morgen wel.

gepestWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu