8

234 17 12
                                    

pov naomi.
ik sta nu al een tijdje in dit hoekje met link voor me. "wat willen jullie nou dan?" vraag ik licht geïriteert. "zwijg." zegt jermey. ummm okay. link duwde jermey en harm weg. "gaan jullie maar iets anders doen ofzo." zegt hij. tot mijn verbazing lopen ze ook nog weg ook. link komt dichter tegen mij aan staan wat ik niet echt prettig vind. "link stop." zucht ik. "geen zin in." grijnst hij. "dan maak je maar zin." grom ik. "rustig babe." zegt hij met een grijns die ik het liefst van zijn gezicht af wil slaan. "link doe verdomme normaal wil je?!" roep ik en duw hem van me af. jermey en harm komen nu ook aan rennen en grijpen me vast. "kom mee." beveelt link ik word mee getrokken door jermey en harm die allebij 1 arm vast hadden. ik stribbel tegen tot ik twee handen op mijn heupen voel en word opgetilt. ik kijk om recht in de ogen van joost.

ze dragen me mee naar een steegje. de rillingen lopen over mijn rug straks slaan ze me weer in elkaar. ook hier dumpen ze me in een hoekje. weer komt link zo dicht bij me staan. "wat wil je hier mee berijken?" vraag ik. "dat merk je vanzelf en nu kop houden bitch." gromt hij. mijn mond valt open. ik kijk hem ingelovig aan. snel drukt hij zijn lippen op die van mij. ik spartel tegen maar het helpt niks. het ik me wel gelukt om mijn mond weer dicht te krijgen. maar mister linkie is slimmer dan hij lijkt. hij knijpt in me kont nu ben ik even slim en geef hem een bitch clap. van schrik laat hij los en ik ren weg. ik hoor dat ze achter me aan rennen maar ik hoop optijd de school in te zijn...

gepestWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu