Arkadaşlar lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum bu benim ilk çalışmam olacak sizlerden gelecek olan her türlü desteğe açım.
Şimdiden teşekkür ederim.
-----------------------------------------
Sarışın kadın dirseği üzerinde doğrulduğunda yatak örtüsü göğüslerini açıkta bıraktı. Hafifçe belini yay gibi gererek yatakta oturur pozisyona geçti. Omzunun üzerinden yatak odasında pencere pervazına dayanmış sigara içen esmer yakışıklı adamı inceliyordu. Siyah çarşafı üzerine dolayarak pencereye doğru ilerleyen kadın
"Fırat sevgilim seni yatağımdan alıkoyacak kadar önemli ne düşünüyorsun?" diye sordu Emel. Bu soruyu duymazlıktan geldi ve sigarasını içine çekmeye devam etti. Kadına doğru dönerek sigaradan içine çektiği son dumanı kadının yüzüne üfledi.
"Seni benim yanıma onca yıldan sonra ne attı Emel. Tahir nerede? Neden onun yanında değilsin." Kadın Tahir ismini duyunca birden irkildi. Bu soruyu duyacağını bilmesine rağmen yine de vücudunun irkilmesine engel olamadı.
"Sana olan ilgim aniden ortaya çıkmadı biliyorsun Fırat. Yıllardır seni arzuladığımı seni sevdiğimi biliyordun."
"Sence bunun bir anlamı var mı? Maalesef bence bir anlamı yok. Sen beni seviyor olsan yedi yıl önce bir adamın parası için beni terk edip gitmezdin."
"Haksızlık ediyorsun. Paraya ihtiyacım olduğunu biliyordun."
"Şimdi de benim param var diye mi geldin. Ne o Tahir'in parası suyunu mu çekti. Yoksa o mu gönderdi ondan aldığım hisseleri tekrar istemen için yatağıma mı attı seni." Kadının alt dudağı titriyordu. Hayır hayır ben sadece... başını iki yana salladı. Aşkım lütfen bunlardan konuşmayalım. Derken kadının gözleri dolmuştu.
"Of, bırak bu palavraları." Ancak kadın gerçekten üzgün görünüyordu.
"Seni kırdığımı, üzdüğümü biliyorum ama pişmanım gerçekten çok pişmanım. Tahir beni senin gibi sevemez kimse beni senin kadar sevemez. Senin bu kadar değerli olduğunu geç anladım aşkım. Ah Fırat lütfen seni çok özledim. Öp beni eskisi gibi arzuyla öp beni. Unutalım yaşananları."
Adam sessizliğini bozmadı sadece kadını inceliyordu. "Ne oldu şaşırdın mı bu açıklamama."
"Ah hiçbir kadının yaptıkları beni şaşırtamaz. Olsa olsa yine işin içinde bana karşı oynanan bir oyun vardır. Değil mi?" derken kadının koluna sıkıca yapıştı. Adam kadına daha fazla alçalamazsın der gibi bakıyordu. Yüzünde o tiksinme ifadesi kadının utanarak başını eğmesine sebep olmuştu.
"Zavallı Emel. Ne kadar acıklı bir talihin var. Sahipleneceğin bir şerefin bile yok onurun iki bacağının arasına sıkışıp kalmış. Neden bu kadar ahlak yoksunu olduğuna şaşıramıyorum. Yazık!"
Kadın haklısın derken gözlerinden yaşları dökmeye başlamıştı bile. Fırat'ın kadına bakışlarından anlayış okunuyordu. Ona hayran olduğu zamanları hatırladı. Ona seni seviyorum diye haykırdığı günleri onun için yaptıklarını hatırladı. Birlikte yaşadıkları güzel günlerin anısına bu kadını tüm zayıflıklarıyla kabul ediyordu.
Ancak Fırat artık Tuğçe'yle evliydi. Bu kadın onun eski sevdiği aşık olduğu hayranlıkla gözlerinin içine baktığı dokunmaya kıyamadığı o masum Emel değildi. Masum olmadığını yatakta yenice kanıtlamış o numaraları kaç adamın altındayken öğrendiğini merak etmişti. Kadın onun kapısına geldiğinde ne istediğini ve ne alması gerektiğini biliyordu. Yıllar içinde bu kadına olan hırsı geçmişti. Ancak yine de bu kadınla birlikte olarak ona ne kaçırdığını hatırlatmak istemişti. Tekrar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİN HAKKINDA HER ŞEY(ASKIDA)
RomanceTuğçe on dört yaşındayken hayatının aşkını bulduğuna inanmıştı. Dokuz yıl sonra ise bu adamdan ölümüne nefret etmeye başlamıştı. Artık bu sefer ki duyguları gelip geçici, çocukça değildi. Ne var ki kalp söz dinlemiyordu. Not: +18 içerik