Bakirelige Veda

16 1 0
                                    

En sonunda doktor Işığın yattığı odadan çıkmıştı.Işık nasıl diye sormaya gittiğimde doktor başını aşağı eğerek "başınız sagolsun" dedi.Nasıl yanı artık Işık yanımda olmayicak mıydı ? Daha şimdiden ozlemistim Isıgı nasıl onu gormeden durabilicektim.Sonra doktorun sesiyle hayallerimden siyrildim."Elimizden gelen herşeyi yaptık fakat kurtaramadik arkadaşınız çok fazla miktarda uyuşturucu almış ve bunu bedeni kaldiramadi." o an sadece sustum.Ama icimde çığlıklar kopuyodu.Bağırmak istiyodum.Çok bağırmak.Isıgı beni yanlız bıraktığı için dövmek...Koşarak uzaklastim hastaneden Arda kostugumu gorunce pesimden gelmeye başladı hemen bi taksiyi durdurup bindim.Yanlız kalmaliydim.Gecenin 3 unde Işıkla gittiğimiz denizin kenarına gittim.Bi an yaşadıklarımız bana anlattığı şeyler başladı kafamda canlanmaya.Sessizce duruyodum.Ama gozlerimden akan yaşlara engel olamiyodum.Hemen bi bara gidip icmeliydim.Yoksa deliricektim.En yakın bara gittim.Viski votka ne bulduysam ictim.En son hatırladığım şey bulaniklasan insanlar...Uyandigimda yanımda bi adam yatiyodu.Yaklaşık 22 yaşlarında biri.Carsafin her tarafı kan içindeydi.Aman tanrim ben napmistim.Hemen kiyafetlerimi giydim.Olan olmuştu ve ben pişman değildim nedense.Yavaşça kapıyı açıp uzaklastim ordan.Eve gittim.Kendime gelmeliydim.Kendimi yatağın altına attim. Uyudum...Uyandigimda farkettim ki tam bi gün aralıksız uyumusum.Sagima doğru baktığımda Işık yanımda yatiyodu.Ne yani rüya mıydı bunlar ? Gittim elimi yüzümü yikadim hemen.Geldiğimde Işık yoktu.Noluyodu ? Galiba ben kafayı yemistim.Annemle babam Işığın öldüğünü duyunca çok sagolsun zahmet edip aradılar.Çok uzgunlermis falan yalanciktan üzülme numaralari. Bütün işlerini benim yuzumden iptal etmek zorunda kaldıkları için üzgündü onlar.Ne benim için ne de Işık için...2 gün sonra yanıma geliceklermis.Bunu duyar duymaz suratlarina kapattim telefonu.Sen o kadar arama sorma sonra cok merak ettik seni bitanem de he ineklerde ucuyo.Çok sinir olmuştum.Nefret vardı icimde.Hüzün.Yanlizlik.Özlem.Ve en önemlisi bende ölmüştüm Işıkla birlikte.Yine gomuldum yatağa.Tek isteğim su lanet olası sevisme olayını dusunmeyip ölene kadar uyumakti.

BEN BEYAZ DUNYADAKİ SİYAH NOKTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin