bu kenn nasil biri ?

126 9 1
                                    

Derin bir sessizlik olmuştu, herkes birbirine bakıyordu. Artık birinin konuşmasını bekliyordum, iyice meraklanmıştım. Kimdi bu Kenn ? Neden herkes ondan rahatsız oluyordu ? Kafamda sorular uçuşurken Colin konuşmaya başlamıştı.

''Kenn bu okula nasıl geldi ? '' dedi ve şaşkın şaşkın bize bakıyordu.

Kimse neden bir şey söylemiyordu. Tanrı aşkına burada neler oluyordu böyle. Bir açıklama bekliyordum. Artık dayanamayıp kaşlarımı çatmış bir şekilde söze karıştım.

''Arkadaşlar artık bir açıklama yapmanızı bekliyorum. Bu kadar tedirgin olmanıza bir anlam veremiyorum. '' diye çıkışırken biz çoktan etkinlik sınıfına gelmiştik. Ben cevap beklerken müdürle birlikte öğretmenler de sınıfa girmişti. Ardından müdür konuşmaya başladı.

''Evet gençler herkes yerine geçsin bakalım. '' dedikten sonra kravatını düzeltirken bizde yerlerimize doğru yürümeye başlamıştık. Aklım hala kenn deydi derken sıramıza geçmiştik. Biz yerlerimizi aldığımızda genç bir öğretmen yanımıza gelip konuşmaya başladı.

'' merhaba arkadaşlar ben Hadley Allen bu yıl ki etkinlikler dahil bütün dersleri beraber yapıcaz. Eminim ki hepinizin birbirinden farklı güçleri var, sabırsızlıkla güçlerinizi görmek istiyorum dedi ve sırayla güçlerimizi genç ögretmene sergilemeye başlamıştık. Birkaç gruptan sonra sıra bizim gruba gelmişti.
Lucy nin gücü: Saldırı anında karşı tarafın ona dokunmasıyla vücudu elektirik üretmesiydi.
David in gücü: Normal vampirlerden daha güçlü olmasıydı.
Colin in gücü: David in gücüne biraz benzer, vampirlerin hızlarının kat be kat hızlı olması.
Adrian in gücü: Gözlerine hükmederek istediği varlığı havaya kaldırabiliyor.
Cara nın gücü: Uzaktaki sesleri duyabilmesi.
Ve sıra bana gelmişti. Kalbim yerinden fırlayacak gibi hızlı hızlı çarpıyordu, iyice heyecanlanmıştım. Kendimi sakinleştirmeye çalışırken genç öğretmenin sesiyle bir anda irkildim.

'' Edina hadi sıra sende'' diye seslendi. Derin bir nefes alıp genç öğretmenin yanına dogru yürümeye başladım. Genç öğretmenin yanına vardığımda son kez derin bir nefes alarak konsantre olmaya başladım. Evet oluyordu baş ucumdan başlayarak büyüyen bir kalkan olustu etrafımda , bütün gözlerin üstümde olduğunu hissedebiliyordum, git gide büyüyordu kalkan. Daha çok büyüsün istiyordum ama genç öğretmenin seslenmesiyle kalkan bir anda yok oldu.

'' Evet Edina yeterli. Bu günlük bu kadar arkadaşlar yarın aynı saatte görüşürüz '' dedi ve yanımızdan ayrıldı. Bende arkadaslarımın yanına doğru yürümeye başladım onlara baktığımda birşey konuşuyorlardı sessiz sessiz, anlama verememiştim hızla yanlarına gittiğimde bir anda susmuşlardı. İyice meraklanmıştım. Aklıma Kenn gelmişti acaba onunla ilgilimiydi diye düşünürken. Çoktan eşyalarımızı toplayıp odalara doğru yürümeye başlamıştık. Hiç kimse konuşmuyordu. Sessizliği ben bozdum.

'' Artık bu Kenn meselesini anlatacakmısınız '' diye söylendim. Bana David cevap verdi
'' Akşam kantinde buluşup konuşuruz bu konuyu '' dediğinde odamıza varmıştık. Davide tamam anlamında başımızı salladıktan sonra odalarımıza girdik.

******************************************************
Odamıza girdimizde Cara mutfağa gidip yiyecek birşeyler hazırlarken bende banyoya gidim duş almayı planlıyordum, suyu ilik hale getirip kendimi suyun altina biraktim. Sanki akan suyla birlikte butun yorgunlugumda gidiyordu. Banyodan çıktığımda mutfaktan harika kokular geliyordu. Dolabımın önüne geçip kıyafetlerımı cıkartıyordum. Üzerime Camele yazan beyaz bluzumu, altıma dar taytımı, üzerime de salaş ince bir hırka aldım ve hazırdım. Mutfağa gidip Caranın hazırladıklarını yedikten sonra bulaşıkları makineye yerleştirip kantine doğru yürümeye başladık.
Kantine vardığımızda herkes oturmus bizi bekliyordu. Adrian nın yanı boştu hemen onun yanına sokulu verdim ve artık merakla konuşmalarını bekledim. Konuya David girmişti, gözlerimi meraklı bir şekilde David e diktim ve dinlemeye başladım.

''Okulun ilk günlerinden beri nedensiz bir şekilde Kenn le ve onun arkadaslarıyla anlasamıyorduk. Devamlı bir şekilde kavgalarımız oluyordu. Okul mudurunun araya girip ayırdığı kavgalarla yıl sonuna kadar geldık. Okulumuzda her yıl sonu balolar olur ve bu yılda herzaman kı gibi yıl sonu balosu düzenlenmişti. İlk başlarda herşey gayet güzeldi taki Kenn ve Kenn in arkadasları, arkadaşımız Dael i aralarına alıp kafasını kopartıp onu acımasız bır sekılde yakana kadardı. Zaten bu olaydan sonra da Kenn ve arkadasları okuladan atılmışlardı.

Şaşkınlıktan yere baka kalmıstım. Göz bebeklerim büyümüştü. Kenn bir katilmiydi yani biz bir katille aynı okulda mı okuyacaktık. Kafamı yerden kaldırıp herkese teker teker bakmıştım. Cara ya baktıgımda gözleri dolmuş bir şekilde göz göze gelmiştik. Bir anda acı çeker gibi hıçkıra hıçkıra aglamaya başlamıştı.

Bir dakika Cara da mı Kenn i tanıyordu ? Cara nın kenn le nasıl bir alakası olabilirdi ?

(ARKADAŞALAR UMARIM BEGENIRSINIZ :) BENI OKUMAYA DEVAM EDİN. SİZİ SEVİYORUM )



Vampir GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin