yeni arkadasliklar❤

178 12 3
                                    

( ARKADASLAR RESİMDEKİ COLİN)

Alarm sesiyle uyadigimda cara erkenden uyanip hazirlanmis beni bekliyordu.

Gunaydin dedim hala uykulu bi sekilde. Cara bana bakip dalga gecercesine bi gulumsemeyle

Gunaydin demisti.

Gulumsemesine bi anlam verememistim. Cok umursamayip banyoya gittim soguk suyla yuzumu yikadim. Aynaya baktigimda buyuk bi kahkaha patlattim. Caranin o alayci gulusunun sebebi yuzumdeki o koca yastik izi. Ben hazirlanana kadar gecse bari diye mirildanirken ne giyecegime karar vermeye calisiyordum.

Bugun spor birseyler giymek istiyordum. O yuzden dolaptan siyah taytimi, tatilden  aldigim buz mavisi bol tunigi cikartip hemen giydim ayagima kisa topuklu siyah botlarimi giyip rimel surdum ve artik hazirdim.

Cara ya cikalim diye seslendigimde kapi caldi. Kapiyi cara acti. Aman tanrim aa a a bu colin en kotusu yanindaki dun sirada o kahkaha atan kizlardan biriydi adini bilmiyorum ama o kizlardandi. Cikmak icin kapiya dogru ilerlerledim.

Colin, gunaydin edina dedi

Bende zorla gulerek gunaydin colin diye cevap verdim.
Colin ardindan

Sizi kiz arkadasim lucy le tanistiriyim gecen yildan beri birlikteyiz diye devam etti bu salak kizin boyle bi cocugun yaninda neysi var hemde 1 yildir.
Ben kendi kendime konusurken biz coktan bahceye inmistik.

Colin , hadi sizi bizim cocuklarla tanistiriyim diyince kedi yavrulari gibi colini takip ettik ve arkadasslarinin yanina gelmistiiiik.

İyikide gelmistik bu cocuklar bir harika biri sarisin renkli gozlu uzun boylu ve en onemlisi kasli.

Digeri ise esmer, uzun boylu kasliydi. Simsiyah gozleri vardi vee bu benim ruyamdaki prens olabilirdi.

Adlari neydi acaba derken colin yaa canim benim hemen tanistirdi

Sarisin olan David
Esmer olansa Adrian

******************
Benimkisi adrian oluyor. Hayallerimdeki cocuk bu diye icten ice kudururken ben.
Adrianin bana baktigini fark ettim. Goz goze geldik uzun uzun bakisirken mudurun toplanin uyarisiyla butun buyu bozuldu diye soylenirken....

( UMARİM BEGENMİSSİNİDİR BU BOLUMU. BİRAZ KİSA OLDU AMA KİSA SUREDE YENİ BOLUMU YAZİCAM. YORUMLARİNİZİ BEKLİYORUM.
OKUMAYA DEVAM EDİN :)

Vampir GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin