Era să mor (partea III)- Cadavrul

20 2 0
                                    

Suspiciunile i s-au adeverit atunci cand peste el a cazut un cadavru, nici mort, dar nici viu. Parea sa fie un zombi. Diferenta dintre el si ceilalti  era ca persoana care cazuse peste Jackk putea respira. Spun "si ceilalti" pentru ca franghiile cu cere s-au spanzurat cei din poiana au inceput sa se rupa si acele cadavre au prins viata. Fiecare  cadavru cand se izbea de pamant prindea viata, apoi se ducea la Jason (ultimul sinucis) pentru a-l ajuta sa-l ucida pe Jackk. Intre Jackk si sinucigasi s-a dus o lupta groaznica, Jackk fiind singur, iar sinucigasii cateva zeci, poate sute. Singurul avantaj al lui Jackk era ca viata din acei sinucigasi era foarte scazuta, asa ca Jackk a rezistat un timp. Pe toti ii putea ucide, inafara de Jason. Cu Jason s-a batut pana au cazut de pe un deal si au ajuns la "Crucea Padurii". Crucea Padurii este in Poiana Spanzuratilor, exact langa ultimul copac in care s-a sinucis cineva. Aceasta "Cruce a Padurii"; este o scobitura in forma de cruce facuta in trei coroane de copaci. Se spune ca aceasta "cruce" s-a format ba dupa un fulger, ba dupa ce un demon a intrat sa intre in Rai, dar un inger l-a luat la bataie si in cazatura s-a format aceasta cruce, distrugand demonul.

In fine. Cand au ajuns in portiunea aceea de lumina in forma de cruce de pe pamant, Jason a inceput sa se descompuna si sa se ridice la cer. Cu cateva secunde inainte de a se evapora a zis cu o voce plina de ciuda "Rahilaaa..." In acel moment Jackk a inceput sa se simta rau, apoi a lesinat. Cand s-a trezit era intr-un apartament din blocul vecin. Le-a multumit salvatorilor lui, apoi a plecat catre liceu pentru a participa la festivitatea de inceput de an. De la scoala a plecat foarte repede , insa nu s-a dus acasa ci la apartamentul Rahilei. A intrat in apartament trantind usa. Rahila nu a fost surprinsa de aparitia lui Jackk, mai degraba parea ca il asteapta.

-Ei? Cum a fost? Ai iesit viu sau ai venit la mine in chip de duh? A incercat Rahila sa glumeasca.

-Esti nebunaaa??? Nu puteai sa imi dai niste cumpene de moarte mai usoare? Am zis eu explodand de nervi.

-Daca ti le dadeam usoare, nu m-ai fi crezut...

-Nu puteai sa imi dai o taietura puternica la picior sau ceva de genu'?

-Daca vrei neaparat... Asta se poate rezolva... A spus Rahila cu o usoara tenta de gluma.

-Aaa... Deci tu vrei sa dispar de pe fata pamantului, nu?

-Nu. Eu vreau doar sa ma crezi. In fine. Zi ce vrei! Ca sunt sigura ca nu ai venit aici doar sa ma iei la rost.

-Ba exact de asta am venit.

-Ba nu. Mai tii minte ce ti-am spus eu la prima ta vizita? Pe mine nu ma poate minti nimeni. Hai. Zi mai repede ce vrei.

-Pai... Sa ma... ajuti...

-Cu ce te pot ajuta eu? A spus Rahila de parca stia ce voi zice.

-Pai... Defapt nu sa ma ajuti... Sa-mi spui cum mai sunt cu viitorul.

-Pai viitorul tau e in felul asta: Demonul inca vrea sa se razbune. Tu tot o sa te indragostesti... A... Da... Stii data trecuta ca ti-am zis ca am o veste buna si una proasta?

-Da...

-Pai... Asta e vestea buna. Iar vestea proasta este ca...

-Stai putin. E legat tot de faptul ca o sa ma indragostesc?

-Da...

-Atunci nimic nu poate fi rau. In cel mai rau caz ireal. Am zis eu pe un ton relaxat luand si o pozitie relaxata.

-Asta s-o crezi tu! Vestea rea este ca te vei indragosti de...

La auzul vestii am lesinat.

BISERICA DE DEMONIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum