Era cat pe ce sa mor ( partea I )-Dopul + M-am culcat cu Melisa?

23 1 0
                                    

Atunci dopul s-a ridicat usor in tavan (curios... eu agitand sticla). Atunci mi-am ridicat privirea neterminand urarea. Dupa ce dopul a ajuns in tavan a cazut extrem de repede in gura mea, care era in plina urare. Dopul mi-a intrat in gura si voia sa inainteze. Andi s-a ridicat in mare graba aplicandu-mi Manevra Heimlich. Dopul a iesit din gura mea si eu am scapat cu viata.

Jackk P.O.V.

Era cat pe ce sa mor... de la un dop. Cine a mai auzit ca cineva sa se inece cu un amarat de dop? Poate vrajitoarea are dreptate. ... Nu. N-are cum. A fost doar o coincidenta. Dar totusi... Coincidenta, coincidenta, dar chiar cu un dop? In fine. Oricum, Multumesc Doamne ca am scapat cu viata. Sper ca nu i-am speriat prea tare pe Andi si Melisa...

Andi P.O.V.

Ce mama dracu' s-a intamplat? Dopul ala era posedat sau ce mama dracu'? Bine macar ca Jackk e bine, dar Melisa cred ca e speriata rau de tot.

Melisa P.O.V.

Un dop? Chiar asa? Poate nu... Stai putin. E un lucru marunt, exact ca in cazul meu. Dar... Nu cred... Doar Jackk nu ar apela la...

-Rahila? L-am intrebat eu pe Jackk.

Jackk a inceput sa se inroseasca, dar a spus un "ce?" de parca ar vrea sa ascunda ceva.

-Rahila, nu? Am insistat eu.

-Cine e Rahila asta? A intrebat Jackk avand o fata de o puteai confunda cu o rosie.

-Aaa... Nimic. Nu stiu ce m-a apucat.

Mi-am dat seama ca nu vrea sa recunoasca, asa ca am propus sa sarbatorim, poate se ameteste de la bautura si pot scoate ceva de la el.

Jackk P.O.V.

De unde stie Melisa de Rahila? Nici macar Andi nu stie, si e cel mai bun prieten al meu.

In seara aceea Andi si Melisa au dormit la mine. Dimineata ma trezeste glasul lui Andi:

-Hai, scularea porumbeilor!

-Imediat. (Stai putin. Ce "porumbei" visezi Andi?)

Ma intorc si o vad pe Melisa dormind. M-am culcat cu Melisa!!!

-Andi, nu e ceea ce pare. Am incercat eu sa ma scuz.

-Ba e exact ceea ce pare......... Ne-am imbatat aseara ca porcii si Melisa te-a dus pana in camera dar vad ca a dormit cu tine. 

-A dormit, nu s-a culcat cu mine. (Era pentru prima oara cand nu vroiam sa ma fi culcat cu ea)

-Stiu. Imi cunosc iubita. Hai iubi... Plecaaam.

-Acum. Raspunse Melisa.

-Ne mai vedem, Jackk.

-La revedere, Andi. La revedere Melisa.

-Pa, Jackk.

Vorbele ei au venit ca zeama de varza pentru mine --- M-au trezit instant si mi-au lasat un gust acru in gura si o durere in suflet. Dar cum spun francezii: "C'est la vie!". Plus ca e iubita lui Andi. Nu aveam nicio sansa cu ea. 

Am inceput sa  fac din nou curatenie in casa, gandindu-ma la dormitul cu Melisa si la faza cu dopul. La fel am facut si dupa ce am terminat curatenia. Gandindu-ma am inceput sa am fluturi in stomac. Nu. Nu aveam emotii. Ci imi era teribil de foame. M-am dus in sufragerie si am dat muzica la maxim incat sa se auda din bucatarie, (eu nu pot gati fara muzica), apoi m-am dus in bucatarie sa imi fac mancare. Dar... Hopa... Nu mai am paine. Nici oua. Nici sunca. Concluzie: trebuie sa ma duc la magazin. Asa am si facut. Mi-am cumparat tot ce aveam eu nevoie pentru Marele Mic Dejun de dupa seara cand m-am culcat cu o fata, dar fiind asa de beat incat noaptea nu am facut nimic altceva decat sa dorm. 

Am plecat agale spre casa. Am facut prosta alegere de a nu o lua pe strada principala, ci prin spatele unor blocuri. Spun proasta pentru ca atunci cand mai aveam doar cativa zeci de metri pana la intrarea in bloc, am auzit un suierat rapid si ascutit pe langa urechea dreapta. Credeam ca e vantul, dar cand m-am intors....

BISERICA DE DEMONIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum