-Vestea rea este ca te vei indragosti de Melisa, fica lui Lucifer.
La auzul vestii am lesinat. Cand m-am trezit, in camera mai era un barbat, imbracat in intregime in negru, discutand cu Rahila. Cand m-am dezmeticit el disparuse.
-Am vesti proste. A szis Rahila putin ingrijorata.
-Iarasi vesti proaste?
-Din pacate da.
-Ce vesti? Am spus eu cu o sila de nedescris.
-Si alti demoni s-au aliat cu Jason impotriva ta.
-Care Jason? Am intrebat eu, vizibil speriat.
-Nu ti-am spus? Ah... Pe demonul ala care vrea sa te ucida il cheama Jason.
-J...a...s...o...n...?
-Da. Jason. Ce? Ce s-a intamplat?
-Ieri, cand vroiam sa fug din oras, incercand sa scap de demoni, am trecut prin Poiana Spanzuratilor, si un tip care se sinucise cu cateva minute inainte sa trec eu pe acolo, a incercat sa ma omoare. Si din cate tin eu minte il chema Jason.
-Ceee...? Nu au inviat toti sinucisii?
-Ba da. Dar Jason ala avea cea mai mare putere si cea mai multa viata... ( atat cat putea, el fiind mort )
-Asta nu-i a buna!
-Rahila... Daca ai chef de glume, te rog alta data.
-Ce glume? Cu chestia asta este de glumit?
In clipa aceea m-am speriat asa de tare incat am lesinat. M-a trezit vocea Rahilei si galeata cu apa rece care mi-a turnat-o pe fata.
-Si acum ce e de facut?
-Nu stiu. Si nici nu pot intelege de ce.
-Ce nu poti intelege?
-Demonul, daca ti-a declarat tie razbunare, de ce e suparat si pe mine?
-Tu te ingrijorezi? Am zis eu iritat de ceea ce auzisem. Atunci eu ce sa mai zic? JASON VREA SA MA OMOARE!!!
-Asa. Si ce vrei sa-ti fac eu? A incrercat Rahila sa mai destinda atmosfera.
-Pai... Sa ma ajuti... Zic.
-Nu am cum. Nu am cu ce.
-Nici macar cu un sfat?
-Ba cred ca as putea...
-Atunci da-i drumul.
-Pai eu zic sa nu mai posezi lucruri sfintite...
-Ceee...? Si eu ce ma mai apar de Jason?
-Fara. Veni rspunsul sec al vrajitoarei.
-Cum zici tu. Tu esti vrajitoarea in camera asta. Am spus eu cu neincredere. Altceva?
-...Neh...
-Oh... Ok!...
-Stai!
-Ce? Ce s-a intamplat?
-Mai am un sfat.
-Ce? Care? Am zis eu cu o fata de disperat.
-Sa stai prin preajma "Ciudatilor".
-Care? Aia de la scoala?
-Da.
-De ce? Am zis eu cu o fata gen " Hai ma... Orice numai nu asta"
-Pentru ca...
In acel moment un vant puternic m-a lipit de podea, la fel si pe Rahila. Cand am reusit sa-mi ridic capul de la pamant, Rahila disparuse. Vazusem un biletel pe masuta pe care o avea Rahila in acea camera. Am inceput sa-l citesc: "Ascult-o pe Rahila! Si nu-ti fa griji pentru ea. Pleaca cat de repede poti!" In secunda doi eram iesit din apartamentul Rahilei si coboram scarile. M-am dus acasa. Cand am intrat, parintii mei erau in sufragerie, mama vorbind cu diavolul ala impielitat de vecina a ei, iar tata vorbind cu colegul sau de birou. Ambii parinti erau extrem de nervosi. Eu credeam ca s-au certat fiecare cu cine vorbea la telefon. Dar nu era asa. Erau nervosi pe mine. Dar de ce?
-Jackk! Ce faci la ora asta in oras? A zis mama cu o voce de criminal.
-E doar ora doua. ( dupa-amiaza).
-Si ce? A zis tata cu o voce acuzatoare.
E clar! Iar e genul ala de cearta cu parintii, in care trebuie sa ii ascult cum ma cearta degeaba doua ore, apoi eu sa am dreptate, dar tot ei sa iasa cu fata curata.
-Dar ce s-a intamplat?
-Mai intrebi? Au zis amandoi de parca ar fi vrut sa-mi scoata ochii. (la propriu)
-Daaa... Pai nu e normal?
-Vrei sa stii ce s-a intamplat? Uite asta s-a intamplat: Benjamin i-a spus lui Emily ca te-a vazut sambata fumand, beat mort, si cu niste pitipoance in dormitor.
-Ceee...? Nu-i adevarat!
In mintea mea se ducea un intreg razboi. Iar s-a bagat Benjamin in viata mea. Si inca ce minciuni i-a zis ma-sii! Si cine stie ce a mai inflorit si diavolul ala in chip de femeie. Si cum a reusit mama sa o creada? Si mai ales cum a reusit mama sa il convinga pe tata ca eu am facut asa ceva? Eu stiu ca mama e mai dintr-o bucata, dar pe tata il stiam mai calculat.
la un momentdat tacerea se rupse. Tata a spus cu un glas ca un bolovan de plumb:
-E clar.........
-Nu! Nu! Nuuuuu......!
CITEȘTI
BISERICA DE DEMONI
ParanormalHeyyy! Iata prima mea carte! Eu sper sa aibe in prim-plan paranormalul dar mai vedem noi. Dar fiind prima cred ca mai mult o sa va plictiseasca decat o sa va starneasca interesul :/ . Dar totusi daca va place: 1. urmariti-ma 2. adaugati cartea in bi...