-----

50 6 2
                                    

Çağla şok olmuştu serkanın boynuna atladı serkan döndürdü kollarında o sırada kampüstekiler şaşkınca izliyordu. Çağla ağlayarak mutluluğunu gizleyemeden bağırdı. ;
- Papatyaları ziyan etmeye gerek yok. Seviyorum mösyö. Evet evet evett.
Çağlayı yemeğe çıkarttı serkan kızlarda büfeye gidip birşeyler aldılar yurda döndüler yatakta bugünün analizini yapıyorlardı. Meltem söze girdi ;
- Vay anasını be aşka bak ilk görüşte nasılda kavrulmuş bizim çağloş serkan zencisine
-Zenci ne ya meltem serkan esmer bi çocuk aynı zamanda karizmatik Allâh ayırmasın hep mutlu olurlar umarım.
Meltem pis pis sırıtarak ;
- Sen onu bunu bırakta, peçeteci çocuktan bahsett
Sumru kızardı bozardı. Neye uğradığını şaşırarak bozuk bir suratla ;
Ne peçetesi ne çocuğu meltem ne ima ediyorsun sen dedi.
Meltem bastı kahkahayı belli ki Sumrunun çantasını karıştırmıştı salaklık Sumrudaydı nasıl olurda bırakırdı o peçeteyi çantada. Başladı anlatmaya halbuki anlatmasınada pek gerek yoktu meltem herşeyi anlamıştı zaten. Şimdi akıllarında tek bi soru vardı Sumru umuta yazmalımıydı yoksa kampüste bi çare çarpışmayı mı beklemeliydi. O sırada Sumrunun telefonu çaldı arayan annesiydi bağırıyordu.
-kızım bu nasıl iş Allah aşkına Fahriye ablanın davut sürekli staja gidip nöbet tutup annesine para yolluyor o işi öğren parayı bana yollamasanda kendi harçlığını çıkar boş gezenin boş kalfası olma.
-Ne oluyor anne bi selamlaşsaydık. Evet nöbet tutan arkadaşlarım var ama geceleri gündüzleri belli değil benimde zamanım gelecek.
-Neyse annem tamam sen işini bilirsin.
Selamlaştılar vedalaştılar telefon kapandı. Akşama doğru Çağla dayısıyla yurda geldi kaydını yaptırdılar kızların odasına çıktı meltem şaka mayetli ellerini beline koymuş terlikle bekliyordu.
-Seni gidim seni, kız zillii sen neredesinn mösyöö matmazel anlat
Kızlar bastılar kahkahayı. Çağla başladı anlatmaya ;
O kadar güzeldi ki kızlar rüyaydı sanki. Bir o, bir ben, bir de yıldızlar. Yıldızlı Café diye bir yer ayırtmış. Anlattı hayallerini. Evliliği. Benim ol dedi. Hiç gitme. Yanımda kal. Benim ol dedi. Benim ol ki BİZ olalım. Ben aşık oldum Çağla. Gözlerine, sözlerine, duruşuna, bakışına, aşık oldum Çağla. İlerideki hayallerime hiç kimseyi yakıştıramamıştım ben bu güne kadar. Sen geldin, hayaller gerçek oldu Çağla. dedi. O kadar güzeldi ki kızlar, bunları teker teker söyledi. Hatta daha fazlasını.
- Ayy kızım çok güzel bee. İnşallah boy boy çocuklarınız olur evlenirsinizde. dedi Sumru. Meltem böyle şeyleri sevmediğinden ve pek de alışık olmadığından
- Ya ya futbol takımı kurarsın. Boy boy çocukların olur. Çağla'yı öyle düşünsenize.
- Yaa kızlar. Çok mutluyum ve mutluluğuma ortak olmalısınız dedi Çağla ve Meltem'in yatağındaki yastığı kaptığı gibi kızlara vurmaya başladı ufak sessiz tattlı ve bol mutluluklu bir yastık savaşı çıkmıştı. Sonra kızlar uykuya gömüldü.
------
Gecenin bir yarısı gelen telefonla şaşırtıya uğramıştı Serkan.
Arayan Cenk'ti. -Sarhoştu -;
-Olum nasıl laaan, nasıl başardın be. Hiç korkmadın mı kabul etmez diye. Nasıl gözlerine bakarak ardı ardına dizdin kelimeleri arkadaş gibi konuşmadan. Çoooooook acıyor serkan Çoooooook. Meltemi her gördüğümde yüreğimde meltem esmesi gerekirken bağrımda tufanlar kopuyor. Veee beeeyn sağdecee
-hıçkırır- susuyorum.
Serkan şaşırmış bir şekilde,
- Cenk neredesin sen geleyim alayım seni. Olmaz böyle. Hem senin sevgilin yok mu? Ne ara bu hâle geldin sen? Gizem n'olucak?
- Ne Gizem'i olum. Gizem bir gizemdi. Yalnızlığım belli olmasın diyeeee uydurdum ben onu - hıçkırır -.
Serkan şaşırmakla beraber üzülmüştü, arkadaşı bu hale gelirken o nasıl bu kadar habersizce gözden kaçırmıştı onu.
-Tamam olum bak sakin ol neredesin sen gelip alayım seni hemen.
-Blabla bar
-Tamam geliyorum.
Kızların mutluca uyuduğu bu gece cenk için kabir azabı serkan içinse vicdan tufanına dönüşmüştü. Sabahı böyle sabah ettiler bir şekilde.

Yapraksız PapatyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin