Tamam kabul edilmeliydi ki Cenkin yaptığı çok garipti. Ama serkan kendini o denli garip ve tuhaf hissediyordu ki elbette olabilirdi böyle Şeyler ama her gün beraber gezip tozduğun insanın başına böyle bişey gelince sanki umrunda değilmiş gibi davrandığını hissetmişti serkan.
-NAPTIN OLUM SEN, NE BU HALİN SENİN CENK?!
-Olum nasıl yaptın lan nasıl açıldın hemen kıza bir anda nasıl söyledin cümleleri sıra sıra. Nasıl konuştun gözlerine bakarken -zil zurna sarhoş -
-OLUM SUS ALLAH AŞKINA, LEŞ GİBİ KOKUYORSUN NAPTIN SEN BE KARDEŞİM. Niye anlatmadın.
-Ne anlatıcaktım -hıçkırarak- bana adamım deyip kahkaha atması da biterdi ozaman tanımıyomusun meltemi. Ben onun gözlerine bakıp kilit kilit oldukça, insanlar her yeni papatyayla çıkma teklifi edip kabul ettiklerinde meltem esmesi gerekirken, benim içimde meltemsiz fırtınalar koptu -hık-.
Serkan bitap düşmüştü, arkadaşı gün gün erirken habersizce kalakalmış kendiyle ilgilenmişti yanlızca hoş meltem de bu tarz bir kız değildi.
-Hadi cenk gel seni alıyorum eve gidiyoruz.
Serkan varlıklıydı aldı cenki arabaya binip gittiler. Ev villa tabi hizmetçide var olağan bi şekilde. Kapıyı Nani açtı Nani teyze nagihan aslında ama öyle derlerdi ona.
-Nani bi kahve yap gözünü seveyim. Zil zurna sarhoş bu.
-Ah evladım bu ne hal Allah aşkına geçin siz ben hemen hazırlarım, saatte çok geç oldu hay Allah. -Pijamalarla falan kapıyı açtı zaten aceleden -
-Tamam, şimdi kahveyi içip uyuyalım cenk yarın herşeyi toparlayacağız ona göre hareket ederiz.
-Sabah olduğunda erkenden kalktı cenk. -
-Cenkin ağzından ;-
Ne yaptım bilmiyorum, başım kazan gönlüm duman. Meltemim. Bitanem. Hep delikanlı kızım der kendine. Sanki böyle o gelse bir adım atsa koşacağım yollarına ama olmuyor be Meltemim bitmiyor gururum, gururu ez geç, sen öyle sağlam bir duvarsınki aşamıyorum. Serkana da ayıp oldu, LEŞ gibi kokuyorum bi not falan yazıyım, gideyim eve banyo yapayım, kahvaltı ısmarlıyım birde dayanamaz o bana zaten. Kardeşim ya. Kim bilir ne kadar uğraştırdım onu.
-Not ;
Zenciii günaydın. Dün için kusura bakma kardeşim, affet nolur. Eve kaçıyorum ben, uyanınca çaldır. Kahvaltı borcum var sanırım :). Hem konuşuruz. İyi ki varsın.
-Cenk
Cenk çıkıp gitmişti evden kızlar da uyanmıştı, yurdun kahvaltısına katıldılar olan bitenden haberleri yok tabi. Sumru heyecanlıydı bugün farklı bir enerjisi vardı.
- Hissediyorum bişeyler olacak.
-Nolacak kızım sen öküz gibi peçetedeki numaraya bak dur.
Dedi meltem. Çağla Söze girdi.
-Öyle deme kuzum. Bak yavrucuğum, inan bana herşey doğru zamanda doğru yerde oluyor inan bana. Zamana bırak o yüzden.
-Haa tabi tabi olur zamanla, yav sen palavere bırah buldun tabi esmer uzun bak keyfine ay bugün gıcıklık üstümde kızlar ben kalkıyorum, biyokimya çalışayım.
-Ay git meltem, içimi kararttın zaten. Dedi Sumru.
Meltem gülerek gitti giderken yolda serkan ve cenki gördü cenk berbat görünüyordu, yani.diğer günlere göre meltem umarsız davranıp gitmedi yanına, kim bilir nerde sabahlamıştı zıkkım içesi gözlerinin altına baktı torba torba hödük napmıştı kim bilir tüm gece, geçti gitti meltem.
Serkan omzunu attı cenke ;
- Anlayacağın böyle işte kardeşim kankama aşığım
-Bu kadar kolay söyleyemiyordun dün hayırdır bro, şimdilik bizimle kalması en iyisi. O sırada koşarak umut geldi coşkuluydu
-Kız kız nerde,
-hangi kız olum
-cümleni bitirsene olum noluyor kim hangi kız
-SU SU SUMRU
-Sumru mu çağlanın yanındadır heralde nerden bileyim.Kardeşim niye ne olduki
-Anlatamam olum faaliyetin dibi var.
-Noldu abi bu çocuğa alt sınıflardan bir kız, hemde popüler bile değil bizim Sumru ne yapacakki bu.