hastaneden sonra berkin iknasi uzere onlarin evine gidiyorduk hala agrilarim vardi. yaralarim gecene kadar berklerde kalacaktim.
nihayet eve gelmistik kapıyı emre acmisti hemen beni gorunce
"Nasilsın?" dedi bende "biraz ağrılarım var" dedimo anda berkin elini sikarak onu mahvedeyecegini soyluyordu acaba beni düşündüğündenmi yoksa oğuzla aralarında bişeymi vardı. Gerçi beni niye önemsesinki kesin aralarında bişe vardır.
Beni odaya yatırmışlardı batu ve arda da sormuşlardı nasıl olduğumu çok iyi çocuklardı.
Aç olup olmadığımı sormuşlardı. Cidden çok açtım bende kabul ettim. Berk marketten bişeyler almaya gidiceğini söyleyip batuyla birlikte çıkmışlardı
O arada ardanın telefonla konuştuğunu gördüm telefonda kızım napim ben işlerim var ne süprizi bekliyosun ben ne anlarım ya dediğini duydum telefonundakini sevgilisinin olduğunu anlamıştım. Belkide ardaya bu konu hakkında yardım edebilirdim yardımım dokunabilirdi.
Arda bakarak " bir sorunmu var " dedim. O ise " evet aslında var sevgilim yani buket işler yüzünden ilgilenemiyorum ondan şikayetçi bir şeyler yapmamı bekliyo ama ben anlamamki" ben ise ardaya anlayışlı şekilde baktim " ben haledebilirim sadece bana telefonunu verebilirmisin " telefonunu vererek "napıcaksın ki" telefondan hediye gönderilen sitelere girip bir tanesini seçtim "bu nasıl " bana bakarak "süpersin ya ada " başımı salayarak "önemli değil sevgilin ne zaman isterse burdan sipariş verirsin"
Bu işi de haletikten sonra kapı açıldı berk ve batu ellerinde eşyalarla gelmişlerdi
Sofra hazırlandıktan sonra yemek yemiştik yemekten sonra yorgunluğum yüzünden uyuyakalmıştım.
Kalktığımda elimde bir kutu vardı kutuyu merakla açtımm içinde bir telefon vardı telefonu hemen açtïm ve bir mesaj gelmişti berkin dudağını hafif büzmüş iki eliyle işaret yapmış fotoğrafı vardı cidden çok komikti altındada bir mesaj vardı artık telefonumu kullanmalısın yazmışti bende hemen dudağımı sıkıp fotoğraf çekip gönderdim altınaysa kullanmam yazdım
Cevap vermesini bekliyordum cevapta ise
Şebek :) yazıyordu evet biraz şebektim ama niye şebek diyordiki bende hemen kahramanım :) yazıp gönderdim cevap olarak ise heh şöyle :) yazdığında gülerek berkin gelmesini bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT KAHRAMANIM
Roman pour Adolescentsbir kızın çaresizken birden birinin gelip oradan onu kurtarması ve kendini kahramını olduğunu ikna etmesi ☺☺