Ik werd wakker van het licht dat een klein beetje door de lucsaflex naar binnen scheen. Ik keek op mijn telefoon om te kijken hoelaat het was. 10:00 ow dat valt nog mee. Ik haalde de lader uit mijn telefoon en legte hem even naast me neer, ik pakte mijn laptop en haalde de lader daar ook uit. Ik strate hem meteen op en opende YouTube, tja dat is nou eenmaal iets wat je kan doen in de vakantie non stop YouTube video's kijken. Ik keek de nieuwste video van xLinkTijger die ik gister gemist had omdat ik een film ging kijken. Het was de nieuwste GTA V video met Jeremy , Joost en Pascal. Terwijl ik de video keek pakte ik mijn telefoon weer en ging naar Instagram, ik likte alle foto's, reageerde onder sommige, zoals gewoonlijk en ging daarna over naar snapchat. Even iedereen verhaal bekijken, zo dat ook weer gebeurd, even een goeiemorgen tweet en klaar met mn routine. De video van Link was afgelopen dus ging ik bij JoostSpeeltSpellen kijken of ik wat gemist had, jahoor de video van gister natuurlijk! Ook GTA V met Jeremy, Link en Pascal. Ik zetten hem aan en ging naar mn app. Heeyy 2 berichten van 2 gespreken! Heey ik heb vrienden zij ik in mn hoofd. Terwijl ik dat zij gebeurde er iets heel grappigs in GTA dus lachte ik me dood. Ik had 1 appje van Dylan en 1tje van Brodie. Ik open eerst die van Brodie want hij staat boven aan.
Brodie: Heey! Nog twee daagjes en je zit een hele week met me opgescheept! Hahahah x)
Ruby: Heeyyy! Hahahha nou volgens mij zit jij eerder opgescheept met mij!xD
Brodie zit bij mij op scouting. Ik was al bijna vergeten dat ik over 2 dagen kamp heb. Brodie en ik zitten bij elkaar in de patrouille dus dat wordt echt focking veel klote! Snel switchte ik naar Dylan.
Dylan: Gooeeeiiiee morgenn!
Ruby: Goeiemorgen!
Dylan doet dat echt elke dag, hij is een van mn beste vrienden ook al heb ik hem maar 2 keer in het echt gezien. We zitten op de zelfde school alleen doet hij een hoger niveau als ik.
Ik legde mn telefoon weer weg en sloot mn laptop en liep naar beneden. Ik was alleen thuis want mn broertje had zijn laatste school dag en mn moeder moest nog even werken. Ik maakte mn ontbijt at het op en liep weer naar boven. Ik twijfelde of ik weer in bed ging liggen maar ik moest nog veel doen dus kleden ik me aan, poetste mn tanden, maakte mn bed op en ging gewoon op mn bed zitten. Ik pakte nog even mn telefoon en had weer appjes alweer van Brodie en Dylan. Alleen was Iris er ook nog bij gekomen. Ik opende eerst even die van Iris.
Iris: Heey schat! Kan je morgen wat leuks doen? We moeten toch ons rapport ophalen dus mis kunnen we naar de film of naar het strand ofzo?
Ruby: Heey bæ! Nee sorry! Ik moet mn tas inpakken voor kamp weet je nog? En ik ga nog naar mn Opa en Oma en waarschijnlijk ook naar de film met mn broertje en mn moeder... Sorryyyy!! :'(
Iris: Ohhh, geeft niett! Owjaa!! Ik ga je echt missen! Je hebt daar geen wifi toch?
Ruby: Nope...
Iris: Nouhou! Naja je gaat het vast naar je zin hebben! Je zit met Brodie ofzo toch?
Ruby: Jaa klopt! Hahah dat wordt echt alleen maar klote xD
Iris: HAHAHAHAH
Ik verlate her gesprek mer Iris en ging over naar Dylan want hij spammde me een beetje vol.
Dylan: Lekker geslapen??
Dylan: RUUB! Ik zie dat je online bent!
Dylan: RUUUUUBBBB!
Dylan: RUUUUUBBBB!Ruby: Woooww! Sorry was met Iris aan het appe!
Ruby: Maar ja ik heb lekker geslapen jij?Dylan: Oohhh... Oeps xD
Dylan: Jaa hoorrr :3Ruby: Mooiii!!
Ruby: Maaree ik realisseer me nu weer dat ik je straks voor iets langer als een week niet meer kan spreken :oDylan: Neeeee! Nouhouuu ;(
Ruby: Sollyyy :( Je red het wel zonder mij :D
Dylan: Ik hoop het! Hahah! Achja je gaat het naar je zin hebben! Waar ga je ook al weer heen?
Ruby: Uhhh... Ergens dicht bij Duitsland, wacht ik vraag het ff aan Brodie!
Dylan: Ohkeejj!
Ik ging snel naar het berichtje van Brodie toe.
Brodie: Nouja volgens mij ben ik erger als jij! Maar goed het wordt echt super leuk :) (Hoop ik ;o)
Ruby: Hahahaha! JAAA TUURLIJK wordt het leuk gekkie!
Brodie: Hahah vast wel! Maar heey samen naast elkaar in de tent??
Ruby: Uhh ja is goed! Waarom ook niet? :3
Brodie: Yeahhhh ;)
Ruby: Hahahah
Ruby: Maaree waar gingen we ook al weer heen???Brodie: Didam
Ruby: OWJA! Dankjeee :))
Brodie: No problem! :))
Ruby: Heey kan je miss foto's maken van het kampboekje? Heb hem hier bij mn moeder niet en anders weet ik niet wat ik mee moet nemen ;(
Brodie: Uhh ben niet thuis :(
Ruby: Ow... Geeft niet :) Vraag het wel ff aan Mex of Lucas :))
Brodie: Okiedokie!
Brodie: Maare ik moet gaan spreek je!Ruby: Doeggiiiii
Brodie: Daaggggg
Ik ging uit het gesprek met Brodie en zocht Mex op.
Ruby: Heeyy! Kan je even foto's sturen van het kamp boekje? Ben bij mn ma en het boekje ligt bij mn pa ;(
Mex zit ook bij mij op Scouting en is tevens ook een van mn beste vrienden. Ik stuurde het appje ook even naar Lucas maar dan iets anders want Lucas is mn stiefbroertje dus weet hij wel waar ik ben enzo. Lucas Mex en ik zijn een soort van beste vrienden met zn drieën best gek met je stiefbroertje maar ach boeieee! Ik appte snel Dylan nog even.
Ruby: We gaan naar Didam!
Dylan: Ohh, waar licht dat?! Xd
Ruby: Bij de Duitsegrens dat zij ik toe net ook al sukkeltje xD
Dylan: Owjaa, oeps.
Ruby: Hahaha, maare ik moet mn kamer opruimen enzo dus moet gaan Doeggiiiii
Dylan: Byebye
Ik legte mn telefoon weg en ging mn kamer opruimen. Tussen door kreeg ik foto's van Lucas van het kamp boekje dus maakte ook even een lijstje voor morgen wat ik allemaal moest mee nemen. De rest van de dag was zoals gewoonlijk bezet met video's kijken.
---------------------------------------------------------
Heey hoi! Wat vinden jullie van het eerste hoofdstuk? Ben er best trots op :D Voor de mensen die xLinkTijger en JoostSpeeltSpellen niet kennen dat zijn mijn lievelings YouTubers en voor al Link! Hahaha neem echt even een kijkje op hun kanaal! En dan heb ik nog een ding te zeggen en dat is Later, Later! (Zeg Link altijd :3)
---------------------------------------------------------
JE LEEST
One Long Week With You, Looks Like A Second In My Head.
RandomRuby is een meisje van 14jaar en heeft zomervakantie. Ruby zit op scouting, vroeger schaamde ze zich er voor maar nu niet meer. Ze heeft de eerste echte week Scoutskamp en heeft er super veel zin in, want ze zit in een hele leuke patrouille. Maar wa...