Evet ben Simay Serin hani şu sıradan insanlardan olan.Neyse bu gün yeni okula başlıyorum yeni bir sene olacak benim için ilk günden geç kalıcam lanet olası alarm çalmamış diyip söylendikten sonra,iç sesim bana alarm mı çalmadı? Sen alarmı kapatmış olmayasın diyordu lanet olası iç ses kes sesini derken telefonumun çalmasıyla iç sesimle kavga etmeyi kesip telefona baktım arayan annemdi hayret ettim beni arayacak vakti bulmuş telefonu açıp sessizce bekledim ve annem taramalı tüfek misali simay gec kaldın dimi uyuya kaldın kesin kalk cabuk yoksa seni yurtdısında ki okula gönderirim dedi ben tamam demekle yetinerek kapattım telefonu.Evet beni yurtdışında okumakla tehdit ediyor ben yurtdısındaki tiki cocuklarla okumak ve bi cok dil bilmeye karşı bi insanım yani bunun icin kimse beni suçlayamaz öyle degil mi? ⏩aradan 1 saat geçti⏪ saçlarımı yaptıkdan sonra hızlıca aptal okul gömlegini giydim önünü kapatmadım tabiki altıma spor ayakkabılarımı ve etegin boyunu kısaltıp evden çıkmak için yol aldım. Ve nihayet gelmiştim okula,okula girer girmez insanların bana baktıgını fark edip " "bu yüz ifadesi ile yürümeye devam ettim sınıfımı biliyordum bu yüzden de direk sınıfa çıkıp en arkadaki boş sıraya oturdum kitapları çıkardım ve telefonla müzik dinlemeye başladım derken hoca geldi ve yeni ôgrencilere kendilerini tanıtmalarını sôyledi sıra bana gelince ayaga kalkıp Simay Serin dedim ve oturdum herkes bana baktı e yani millet kendini destan yazarcasına tanıttıktan sonra ben sadece adımı soyadımı söyleyince biraz garipsediler ama alışırlar dedim kendi kendime yan sıradaki "Berk" adında ki sinir bozucu şey bunu duymuş ve bana bakıp bence söylenmeyi kesmelisin diyince ona sana noluya ya bakışı atıp önüme döndüm ve dersin bitmesini bekledim. Nihayet o kurtarıcı ve essiz okul zili çaldı ve beni bu işgenceden kurtarmıştı tenefüste hızlı adımlarla aşagı inip hava almayı planlıyordum ama dedigim gibi sadece plandı benimki ,bi baktım kızın biri karşımda duruyor hayırdır kızım demek istesemde diyemedim ve sadece kıza bakıp birsey söylemesini bekledim,kız beni baştan aşşagı süzdükten sonra ufak bir burun kıvırma hareketi yaptı,her ne kadar sinir olsamda birsey demeyip yumrugumu sıkmakla yetindim ve tırnaklarımı kesmem gerektigini o an fark ettim çünki yumrugumu sıktığımda elime battı her neyse konumuza döncek olursak ben bu kızı öldürürüm ama herseyin bi zamanı var yani...↪Nihayet uzun bir tenefüsün ardından son derse girmek için sınıfa gidiyorken berk denen o cocugun bir kızla konuşurken kızın kolunu sıktıgını ve sinirli bir şekilde "hande yeter artık git"deyişine şahit oldum, hande benim onlara baktıgımı fark edince birsey söylemeyip hakkını susmaktan yana kullanınca berk birinin onları izledigini fark etti ve kafasını buraya dogru cevirdi ben hızlı adımlarla sınıfa giderkem berk arkamdan geliyordu "simay dur çabuk,kimseye birsey söyleme"gibi sözler havada uçuşuyor fakat ben hicbirine kulak asmıyor ve yürümeye devam ediyordum taaki belimde arkadan bir el hissettim ve dönüp baktıgımda berkle göz göze geldik nefesi nefesime karışıyordu gözleri o kadar güzeldi ki bi an içinde kayboldum ama çalan zilin sesiyle kendime gelip berki hic istemesemde geri ittim ve derse girip eve gittim duş aldım yorucu bir günün ardından biraz şekerlemek iyi gelicekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➰KARANLIKTA KAYBOLAN DUYGULAR➰
ChickLitDuygularıyla beraber umutlarıda tükenen bir genç kızın, hayatını degiştirecek bir fırsatla karsı karsıya gelmesi fakat verecegi kararın hayatında büyük bir rol oynadıgının farkında olmamasını,verdigi kararla degişen hayatını anlatan bir kitap...