1. Bölüm

7 0 0
                                    

1. Daracık Daracık Sokaklar

"Derin?"

Mert bunu söyledikten sonra etrafta bizi izleyenler dağılmıştı. Daha doğrusu erkekler dağılmıştı. Kızlar dibi düşmüş bir halde Mert'i kesiyorlardı.

"Aa Mert. Merhaba."

Bu ne saçma tepki lan? Daha saçma bir şey bulamadın mı Derin? Sahiden mi?

Mert sırıtarak yanıma yaklaştı. Bu sırada Deniz de tek kolunu Mert'in omzuna atmış o benim kankam ayık olun bakışlarıyla yanından yürüyordu.

"Hala aynısın." dedi Mert. Anlamayarak ona baktım. "Ne konuda?"

"Hala eskisi gibi çirkinsin. Hiç değişmemişsin."

İstemsizce kaşlarım çatıldı ve elim yumruk oldu.

Sen de hala aynı sinir bozuculuğa sahipsin.

Ona ters ters bakmayı ihmal etmeyerek yanından geçtim. Neredeyse herkes sınıflara çıkmıştı ve bir tek biz kalmıştık.

Nisa hızlıca koluma yapışıp kulağıma eğildi.

"Oha o Mert miydi şimdi?" Şaşkınlığını sesinden anlayabiliyordum. Nisa böyle işte. Yakışıklı çocuk görünce hemen Koca istiyom gel beni al diye bağıran teyze moduna girer.

"Aman. Ölsün o Mert. Hala sinir ediyor beni. Zaten ben ona yedinci sınıfta doğum günümde üstüme kustuğundan beri kıl kapıyorum. Göt herif. Hala çirkinsinmiş."

*

İçim kan ağlıyor. Böyle sokak ortasında 'İçim yanağr içim kanağr da isyeeaaaağn' diye bağırasım var öyle saçma bir ruh halindeyim.

Şimdi leydiyz end centılmın -bu laf da güzelmiş ha ben sizlere böyle hitap edeyim- sizlere günün saçmalık dolu yanlarını sayayım.

1. Bugün okul başladı.

2. Koray Mert Saygın geri döndü.

3. Mert yeni sıra arkad- şaka şaka tabii ki değil. Nisa varken Mert'i yanıma yaklaştırmam. Nisa olmasa da yaklaştırmam. Hadi beni geçin, Deniz yaklaştırmaz.

4. Mert bizim sınıfa düştü. Hem de Deniz'le beraber tam arka sıramızda oturuyorlar! Allahım ne günahım vardı... (Çok günahım vardır da burayı geçelim.)

5. Bugün okul başladı.

6. MERTLER YİNE ESKİ EVLERİNE TAŞINMIŞLAR. YANİ YİNE ÇOK YAKINIZ.

7. Bugün okul başladı.

8. Mert artık yol arkadaşımız oldu. Yani evden okula okuldan eve giderken.

Gördüğünüz gibi sekiz maddeden beşi Mertle ilgili. O kadar sinir yani, anlayın artık.

Şuan da Deniz, Mert, Nisa, ben, beraber eve gidiyoruz. Doğukan abim arkadaşlarıyla takılacakmış, Durukan da zaten ortaokulda daha çoktan eve dönmüştür bile.

Biz Nisa ile kulaklıkları geçirmiş havalı havalı yürüyor iken, aptal kardeşim Deniz ve aptal arkadaşı Mert'in aptal konuşmalarını müzikle bile bastıramıyoruz. O kadar hayvanca davranıyorlar ki millet yanımızdan geçerken besmele çekiyor. Konuşmuyorlar, anırıyorlar çünkü.

"Kanka geçen sene gittiğim okulda bir kız vardı... Of. Görmen lazım, kız resmen Victoria's Secret mankenlerinden biriydi. Boy desen 1.85, bacaklar desen boyun yarısından fazlası kadar. Fiziğinden hiç bahsetmiyorum bile."

Allahım şimdi kusacağım... Gerizekalı piç bir de nasıl incelediyse artık hala aklından çıkmamış. Abaza.

"Meme yoksa bir işe yaramaz gülüm."

Al işte. Bu da ondan daha abaza. Hem de kıro. Allah'ın kekosu bir ara kızlar çok beğeniyor diye saçlarının bir kısmını boyatmıştı etrafta palyaço gibi dolanıyordu.

Nihayet eve vardık da sonunda kurtuluyorum şunlardan. Tek istediğim müzik listemi açıp duş almak.

Anahtarımla evin kapısını açtığımda içimde kelebekler uçuşuyordu. Kendimi saatlerdir tuvaletimi tutuyormuş da az önce çişimi yapmışım gibi hissediyorum. Öyle bir rahatlama var.

Nisa'ya veda ettikten sonra içeri girdim ve mutfağa girip kendime bir bardak su doldurdum. Buzdolabının kapağını açarken fosforlu kağıda yazılmış not dikkatimi çekti.
Ben komşudayım dolapta abur cubur var onlarla atıştırırsınız. -Anneniz

Annem de böyle notlar bırakmayı çok sever. Kendisi her ne kadar yeni nesil modern bir anne olmaya çabalasa da o da özünde bir Türk. Üzgünüm anne, attığın terlikler seni ele veriyor.

Dolaptaki abur cubur poşetini kucaklayıp hızlıca odama yöneldim.

Odama geçtikten sonra çantamı bir kenara attım ve abur cuburları yorganımın altına yastık gibi gözükmesini sağladıktan sonra bornozumu kapıp banyoya yöneldim. Banyoya girmeden hemen önce Deniz'in odasında kahkaha atan aptal ikiliye klasik oyunumu oynamaya karar verdim.

"Deneez, annem komşudaymış yemek yokmuş abur cubur almanız lazım!"

Hehehe. Deniz ne kadar sinir bozucuyda ben de o kadar sinsiyimdir. Klasik plan bu: Evdeki abur cuburları kendine sakla ve yiyecek bir şey yok ayağından abur cubur aldır.

Banyoya girdikten sonra duş hazırlıkları merasimine girdim. Telefonumdan Duş adlı çalma listesini seçtikten sonra kabine girdim.

*

Duştan nihayet çıkabildiğimde saçma saçma türküler kafamda tur atmaya başlamıştı.

Banyodan çıkıp kapıyı arkamdan çekerken türkü mırıldanıyordum.

"Daracık daracık sokaaaklar, kızlar misket yuvaarl- Hay ebeni!"

EUZUBİLLAHİMİNEŞŞEYDANİRRACİM BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM.

Neden Allahım neden?

Neden ben evde kimse yokmuş gibi rahat rahat banyodan çıktım?

NEDEN MERT BENİ BORNOZLU HALİMLE TÜRKÜ MIRILDANIRKEN GÖRDÜ?

NEDEN?

Siktir ya.

***


Hikaye artık Wattys2015 yarışmasına girdi. :D Kimse okumuyor biliyorum ama olur da bir gün okuyan olursa bunları görür ksjdkjf

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Derin Deniz #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin