••3°°

39 5 2
                                    

HAZAR⬆⬆⬆⬆⬆⬆ÇAĞAN


Ve gelecekte olursa ortadakide sarılma sahnesi xjxn öpüyorum sizziii




Kolyeyi boynuma takmıştım.Gerçekten çok güzel bi kolyeydi.Bi anda bi patlama sesi geldi.Evlerin elektriği gitti.Heryere ışıklar saçılmaya başladı.Bi anda kolye yanıp sönmeye başladı.Çıkarmaya çalıştım ama bi türlü olmadı.Allah kahretsin.içimde kötü bir his vardı zaten.Direk aşağı inip Benis'in yanına gittim.O da dışardaki durumdan korkmuş olmalıydı.İçimdeki kötü his daha çok baş göstermeye başladı.Kolyeyle bi alakası olmalıydı.Ama lanet olsunki kurtulamıyodum.Çıkmıyodu.Sanki..sanki üstüme yapışmış gibiydi.Benis'e bağırdım.

"Ya-yardım et Benis çıkmıyo, çıkartamıyorum.Üstüme yapıştı sanki."Yanıma koştu.

Benis şaşkın ve endişeli bir halde , "Noldu, ney yapıştı."

"Kolye Benis kolye.Bu dışarda olanların sorumlusu olan kolye.Bak,"dedim kolyeyi göstererek,"yanıp sönüyo sencede bu biraz tuhaf değilmi?"

Benis elini uzattı, çıkarmaya çalıştı.Ama sanki bi anda elektrik çarpmış gibi elini çekti.Bana baktı,

"Bu-bu-bunda bişi var sihir."İçini gördü galiba diye içimden geçirirken,"Hazar bunun içinde büyü var, en eski cadılardan kalma ve içimden bi ses bunun güvenlik duvarıyla alakalı olabiliceğini söylüyo."İşte şimdi içimde endişe tohumları büyümeye hatta mega boyuta geçmeye başlamıştı.Ben şimdi ne yapıcaktım.Benis'e baktım.

"Şimdi ya benim yüzümden bunca insan zarar görürse?"Bilmiyorum dercesine omuzlarını silkti.Daha sonra kapıya doğru hareketlendim.Ve açtım.O anki manzarayla ağızım açılmayacak kadar açılmıştı.İnanmıyorumm!!Resmen gök yüzünü kara bulutlar sarmıştı.O anda biri kolumdan çekip biyere çekti beni bu kişi Çağandı.

Sonra durdu.Bana baktı.Açıklama beklermiş gibi bir hali vardı.Anlaşılan o da anlamıştı.Sorunun benle ilgili olduğunu.Sonra bende ona döndüm.

"Bak gerçekten bilmiyodum.Benisle birlikte marketteyken süpriz kutunun içinden çıktı.Taktım bir kaç dakika sonra dışrdan sesler gelmeye başladı.Sonra kolye yanıp sönmeye başladı.Benis içine baktı.Eski cadılardan olan bir büyü varmış içinde.Uğraştık ama bir türlü çıkaramadık kolyeyi."diyip derin bir nefes aldım.Soluksuz konuşmuştum.Resmen!

"Pekalaa.."dedi.Ve tekrar konuştu.

"Beni takip et bakalım büyüyo bozabilmek için ne yapabiliriz bir bakalım."

O anda fark ettim burası onların eviydi.Ve şuan bodrum katlarındaki kütüphanedeydik.Bi kaç kitap karıştırırken,

"Sende bak çoğunlukla kalın kitaplara ve üstünde witche(cadı) yazmalı."dedi.

Bende raflara bakınmaya başladım.Tek tek kitaplara bakarken.En üst raflarda kitap gördüm.Ve kitabın yan tarafında secrets of witch(cadı sırları) yazıyodu.Ona uzanmaya çalışıyodum.Zıpladım tekrar olmadı.Sonra belimi bir el sarıp kitaba uzanıp aldı.Bi saniye bu Çağandı.Ayy burası biraz sıcakmı oldu.Sonra hala eli belimdeyken,

"Düşüp bi yerini kırmanı istemem."diyip çarpıkça sırıttı.Ben gülüşünr kapılmış giderken o kitabı masaya bırakıp sayfaları karıştırmaya başladı ve ardından da konuştu,

"Eğer gerçekten güvenlik sorunuyla ilgiliyse bu işi planlayan Jhones tır."Jhones sindi köpek.Daha sonra bişey bulmuşçasına sırıtıp;

"İşte bak buldum bile."diyip parmağıyla işaret etti.Daha sonra kapının dışından tıkırtılar ve ayak sesleri gelmeye başladı.Çağan sayfayı yırtıp cebine sıkıştırdı.Ve kitabı kapatıp rafa koydu.Beni çekiştirip küçük temizlik odasına ikimizide tıktı.Küçük olduğu için iki yanıma ellerini duvara sabitledi.Ve bi anda yoğun bir şekilde gözlerime baktı.Kalbim sanki kendinden bağımsızdı.Sanki bir koşu parkurunda 1.olmak uğruna çok hızlı bir şekilde depar atıyordu.Herkesin öyle olmazmı zaten.Karşı tarafın size bakması, sizin karşınızda olması bile size böyle hissettirmezmi.Bi anda yüzünüz yanmaya başlar.Bu kızararıcağımızdan ve heyecandandır.Ama vücudumuzda bitek yüzümüz yanar.Kalbimiz çok hızlı atar.Sanki içimizden bir sıvı geçiyomuş gibi olur.Bunun bir diğer açılımıda midemizde kelebeklerin uçuşmasıdır.Salak saçma hareketler yapmaya başlarsınız.Ve o an bitince hala büyüdeymişçesine biraz öyle dururuz ve sonra aklınıza yaptığınız hareketler gelir ve kendinize lanet edersiniz.

Şu anda bende tıpkı o durumdaydım.Ve açıkçası kendimi hiç iyi hissetmiyorum her an şaçma bir hareket yaparım.Ve korkyuğum şey başıma geldi ve, " Imm..şey.. Burası çok küçük ve sanırım arkamdaki duvarda bişi hareket ediyor."dedim ve çığlık atarak bi anda ona doğru yapıştım.Ve eş zamanlı olarak ağzımı kapatması bir olmuştu.Vücudumuz bir birine yapışık bir şekilde dururken kokusunu anımsadım bi anda.Kokusu tarif edilemicek kadar mükemmeldi. Ağır bir parfüm kokuyodu.Ama bu koku mütişti.Bana bakıp şu sözcükleri fısıldadı....

Bölüm sonuuuuuuuu

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

°•°BEKMUND GENÇLERİ°•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin