Okul

41 8 4
                                    

"Günaydın Su"
"Günaydın"
"Nasılsın alışabildinmi bari"
"Evet ya Kumsal çok teşekkür ederim sana bunu nasıl ödiycem"
"Hımm bi düşiniyim çook iyi birer arkadaş olabiliriz mesela!."
Gülümsedim oda gülümsedi.
Sonra aşşağıya indik keyifli bir kahvaltı yaptık ilk defa böyle keyifle, eğlenerek kahvaltı yapıyordum.
"Su"
"Efendim"
"Peki sen neden yurtta büyüdün yani anlatmak istemezsen anlarım.."
"Babam kazada vafat etti Annemde beni bırakıp gitmiş.."
"Üzüldüm! Ama bunları düşnmeyelim iki hafta sonra okul başlıyor."

"Aaaa evet sen hangi liseye gideceksin".
"Fen lisesil peki sen".
"İnanmıyorum bende o liseye gidiyorum ama bu sene sınıf değiştircem".
Sonra beraber uzun uzun sobet ettik.
Güneş tam batacakken bahçdeki tekerlek salıncaklara oyurduk ben:
"Biraz bekle atıştırmak içn birşeyler getiriyim"...

Acayip dercede acıkmıştık saatin 6 olmasına rağmem hayla kahvaltıyla duruyorduk Su da utandığından bir şey söyleyemiyorduda.

İçeriden elimde iki sandwich iki bardakta meyva suyuyla geldim uzun zamandır bu kadar keyifli bir gün geçirmemiştim... Îkimizde yemeklere atıldık ve tıka basa dolduk baya bir yedim oyalana oylana bide saat 10 olmuş bile sonra Su
"Kumsal ben pek geç yatmaktan hoşlanmam izninle uyumaya gidiyorum".
"Ya ne demek burası seninde evin istediğinde uyu istediğinde uyan tatlım merak etme sen iyi geceler".
"Sanada".

Bende odama çekildim yatağa uzandım gözlerimi kapayıp uykuya daldım....

Ve iki haftada çabucak geçti okul açıldı...

Suyla aynı sınıfa düşmüştüm çok sevinmiştim buna... Ve bir buçuk ayı arkada bırakmıştık.
Dersler harika gidiyodu bazı dersler hariç tabi biyoloji mesele geçen sınavdan 59 alıştım berbat bir nottu.
Su 67 almıştı yinede o notundan memnundu...

Ve bir biyoloji sınavı daha uzun bir çalıma sonucu bu gün notlar açıklanıcaktı Kemal hoca sınıfa girdi dersin sonlarına doğru sınavları okumaya başladı ......
"Aylin 53,Ecren 60,Hakan 71,Our69,Su 85,Ömer 90,....... Kumsal 87,......
Evet nerdeyse harkezin notu harika....
Herkez aldığı nottan memnundu ama biz şok olduk bu kadar yüksek beklemiyiduk . Okul bitti sonunda yine yorucu bi gündü yemek yedikten sonra odamıza girip birer duş aldık yemek yiyip hemen uyuduk.......... .............

Way be zaman nasılda geçiyo bir ay sonra ben özgürlüğüme kavuşucam can dostum Su da ondan iki ay sonra....

Heycanlıydım Ocağın 5 iydi doğum günüm. Evet yine bi pazartesi.

Okul vakti kahvaltı yaptıktan sonra Su şöyle dedi.
:" Ya Kumsal bu ev bize büyük bence bir ev arkadaşı daha bulmalıyız ne dersin".
Gülümsedim ve "Neden olmasınki,Yeni bir dosttt". diye çığlık attım sonra okula geçtik tamda zamanında gelmiştik okula.Derste başlamak üzereydi.

Ve ders başladı hoca sınıfa girerken kızıl saçlı ,orta boylu ,mas mavi gözleriyle ve soğuk kanlılığıyla dikkat çeken bir kızla girdi sınıfa.
"Arkadaşlar bu arkadaşınız sınıfımıza yeni katıldı ismi Ada".
"Ada boş bulduğun yere geç kızım".
Ada çok güzel bir kızdı ve çokta soğuk kanlı.

Tenefüste onunla tanışmak için yanına gittik.
"Merhaba Ada ben Kumsal buda arkadaşım Su".
"Merhaba benim pek arkadaşım olmaz ilk defa birileri benimle tanışmak istiyor".
"Biz çok sıcak kanlı insanlarız ya özel değilse sen neden bu kadar asık suratlısın acaba".
"Şey ben evi terk ettim bu yüden. Kalacak yerimde yok zaten".

Vee yeni ev arkadaşımızı bulmuştuk bile.
"Ya bizde beraber yaşıyoruz sende bize katıl istersen".
"Olurmukii??".
"Neden olmasınki". Diye cevap verdi Su heycanla...
"Yani eve renk katarsın"...
Size diğer tenefüs cevap vericem teklif için sağolun..." dedi ilk defa gülümsüyürdu.

Ve diğer tenefüste geldi heycanla en arkadaki sıraya hucum ettik.
"Kızlar ben düşündümde neden olmasınki olurr".
Dedi ve sarıldı o kadar güzel kokuyorduki aynı bir orkide gibi...

Kafa Nereye Biz OrayaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin