Sorun kimde?

33 2 0
                                    

Onlardan tırstığım için oradan ayrildim.Liseye geçmek çok değişik bir duyguydu.Büyüdüğümü hissettim.Sorunları cozebilecegimi kendi ayaklarimin üzerinde durabilecegimi düşündüm. Ama okuldaki kizlari görünce fikrim değişti.Sanki 5 yasinda cocukmusum gibi beni azarliyorlar.Okul kapisindan girdigim an hepsi birlik olup bana karsi siper olmuşlardı.
Derse girdim. İlk ders tarihti.
Hoca ile tanistim. Hoca daha ilk günden bana karsi kin besliyordu.
Sorun onlarda mi yoksa bende mi? Okulda her gittiğim yerde dislaniyordum. Bu da beni çok üzüyordu. Bu arada adim Gizem. Yurtta kaliyorum.Bunlar yetmiyormuş gibi o kizlarla ayni yurtta kaliyorum.Neyse,dersler bitti.Yurda geçtim.Saat 20.00'dı.
Üstümu degistirdim. Yatağıma uzandim. Aklimda bin tane cevapsiz soru. Acaba geri kalan hayatimda neler yasayacaktim?
Kafamda soru işaretleriyle uyudum.
Sabah oldu. Yemek yedim.Okula vardim.Dersten önce lavoboya gittim. Karsima o kizlar cikti. Hani kokos olanlar. Tuvaletin kapısında yolumu kestiler:"Girmek 3Tl." "Benim param yok." "Para yoksa tuvalette yok."
Ama bu haksizlikti.Neyse. Sinifa geçtim. Hayatimi kurtarabilmem için okumam lazimdi. Bu yüzden çok calisiyordum. Umarim boyle devam ederim.
Begendiyseniz lütfen like atin.

Nasıl Bir Duygu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin