7.BÖLÜM

19 1 0
                                    

PETER

Araba kapının önünde durduğunda Peter da konuşuyordu

''Çok yorgunum her yerim ağrıyor.''

''Git ve güzel bir uyku çek''

''Sende bana verdiğin tavsiyeye uymalısın.''

Ella gülümseyerek başını salladığında Peter da aynı şekilde karşılık verdi.

''Eve bıraktığın için teşekkür ederim.''

''Önemli değil.''

Arabadan indikten sonra yavaşça kapıyı kapatıp kafasını camdan içeriye soktu.

''Ella''

''Efendim''

''Yemek için teşekkür ederim.''

''Benim için bir zevkti tekrarlayalım''

Başını camdan uzaklaştırarak ''Dikkatli sür'' dedi.

Ella gittikten sonra iki elini de cebine sokarak eve doğru yürüdü o kadar yorgundu ki duş alıp yatmak için can atıyordu.

yavaşça kapıyı açıp içeri girdi biraz ilerledikten sonra başını salona çevirdi annesini masada otururken buldu iki elini de çenesinin altında birleştirmiş öylece duruyordu.Bir anda bu gün ki telefon görüşmesi aklına geldi.''Lanet olsun yemeğe geleceğimi söylemiştim''yavaşça içeri girerek masaya doğru ilerledi.

''Anne ben üzgünüm işim uzadı.Aramayı da unuttum''

İki elini de indirerek oğlunun yüzüne baktı.

''Sorun değil şimdi yiyebiliriz.''

''Ben yemek yedim''

''İşin olduğunu sanıyordum ne ara fırsat buldun''

''İş bittikten sonra arkadaş yemek ısmarladı kıramadım''

'' Arayıp gelemeyeceğini söyleyebilirdin.''

''Biliyorum ama tamamen aklımdan çıkmış üzgünüm hem ben bu kadar hazırlık yapacağını bilmiyordum.''

''Demek unuttun''

''Üzgünüm anne bu kadar özeneceğini bilmiyordum''

Kate oturduğu masadan kalkarak oğluna yaklaştı.

''Sofrayı da yemekleri de ben hazırlamadım.''

''Ne?''

Oğluna biraz daha yaklaşarak iki yanağından da öptükten sonra tekrar konuştu.

''Eğer telefonuna bakmış olsaydın sana yolladığım mesajı görürdün.''

''Anne ben''

''Her şeyi Bella hazırladı Peter''

Bunları söyledikten sonra hafifçe omzuna dokunarak oğluna gülümsedi.

''Afiyet olsun oğlum''

Annesi yanından uzaklaştıktan sonra fark etmişti sofrada üç tabak vardı.Masanın harika göründüğünü düşünmeden edemedi.Elini cebine atıp telefonu çıkardı. Mesaj annesiyle konuştuktan bir kaç dakika sonra atılmıştı.

''Peter Bella bu akşam bizde sana sürpriz yapmak istiyor yemeği o hazırlayacak işin biter bitmez hemen eve gelsen iyi olur.''

Sandalyelerden birine oturarak sofrayı inceledi her şey özenle hazırlanmıştı.Tek eksik kendisiydi Bella'yı hayal kırıklığın uğrattığını düşündü.Oturduğu yede düşünmeye başlamıştı Bellayı bu aralar fazlasıyla ihmal ettiğini daha yeni fark ediyordu kendini işe fazla kaptırmıştı.

PİŞMAN DEĞİLİM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin