Předem se chci omluvit že jsem dlouho nevydával a ani nedal zprávu že ještě žiju... Doufám že se na mě za to nehněváte a odpustíte mi ale měl jsem teď těžkou školu a také mě čekali příjmací zkoužky... Ale dobrá zpráva pro mě je že jsem se dostal na na grafickou školu a teď bych už to měl mít volnější :) ... Znamená to že teď bych měl zase více psát kapitoly a doufám že mi to vydrží :) ... Užíjte si část :)
Skrčený za stolem jsem šahal po kudle kterou mívám v opasku. Když už jsem měl kudlu v ruce tak mě jeho nebo spíš její oči odzbrojili.
"Nino co tady k sakru děláš!"
"Mohla bych se zeptat na totéž."
"Já se ptal první! " Řekl jsem už naštvaným tónem.
"Ten včerejší dopis co dostal Alan mě zajímá, a ty ?"
"Taky." Řekl jsem už klidnějším tónem.
"Už jsi něco našel ? "
"Ano ten dopis ale nerozumím mu."
"Pujčíš mi ho ?" Zeptala se a natáhla ruku.
Po chvíli čtení se odmlčela a prohlásila "No do háje"
"Co se děje ?" Zeptal jsem se a přiblížil jsem se k ní se slovy "Ty víš kdo je Morox ?"
"Musíme pryč !" Řekla s vyděšeným výrazem
___o 10 minut později___
"Kdo je teda ten Morox ?"
"Morox nevím ale to písmo poznám."
"Vždyť to bylo naškrabaný..."
"No právě. Vzpomínáš si na toho psychopata co bydlel u nás na ulici ?" Pohlédla na mě a na chvíli se zastavila v balení.
"Jo proč? Nikdy jsi ho nemohla vidět psát..."
"Kamarádila jsem se s jeho dcerou občas měla i omluvenky od něj."
"Takže jsi poznala písmo z omluvenek jo?" Podíval jsem se na ni nechápavě a nevěřil jsem jí.
"Tak mi nevěř ale já odsud jdu pryč!" S dupnutím zdůraznila poslední slovo a začala opět balit.
"Jdu s tebou a věřím ti." Zalhal jsem ale zná mě moc dobře na to aby to nepoznala.
"Dobře ale měly bychom ještě něco vyřešit." Řekla a mírně se zakoktala.
"Co ještě?" Podíval jsem se na ni a trošku se zděsil.
"Nemáme už žádné zásoby a je mi docela líto Elli." V momentě kdy to dořekla tak si založila ruce v bok a čekala na mou reakci.
"Hele kdy přesně jsi se zbláznila? Chceš vzít dceru člověka který nám pomohl? Co se týče zásob tak to by neměl být problém si nějaké "PŮJČIT" ale jsem zvědav jak přesvědčíš Ellu aby šla s námi a aby zradila svého otce." Vyčetl jsem ji všechny problémy a očekával její odpověď.
"Můžu to alespoň zkusit ji přesvědčit?" Nečekal jsem že se na to zeptá a tak jsem se trošku zasekl.
-Zkusit Ellu přesvědčit...
-Nevzít Ellu sebou...
ČTEŠ
100 Dní do zániku
ПриключенияOfficial thriller: https://youtu.be/uBqXseRj0i8 Tato knižní série se vyvíjí podle vašich rozhodnutí... Na konci příběhu je vždy nějake rozhodnuti a VY do komentářů musíte psát co se má stát... Tento příběh je o post apocalyptic dobrodružstvých... Př...