Ach touha vědět co se děje mě užírá. Kašlu na to, prostě jdu. Ale co když se něco stane, nechci aby se Nině něco stalo, líbí se jí tady. Když jsem se zvedl tak jsem se oblékl a šel ke dveřím. Opatrně jsem otevřel abych nevzbudil Ninu. Na cestě k malé bílé budově jsem si nemohl odpustit pár slov sám se sebou. Vím že tam teď nikdo není protože Alan a Ella spí jinde. Potichu jsem otevřel dveře a zasvítil dovnitř svítilnou. Čistý vzduch, kolik vlastně je ? Super jsou 2:32 mám dost času tak se tu zkusím porozhlédnout.
_____o 10 minut později_____
Co to je ? To je ten dopis co dostal Alan včera. Bože nedá se to přečíst, skoro jakoby to psal nějaký zombie. Zkusím to rozluštit. Co to to snad né na dopisu stálo :
"Neplatíte nám za to že necháváme váš tábor čistý bez jediné zombie ale to že si k nám dovolíte poslat zvěda, to už je moc. Buď nám zaplatíte nebo vám vypleníme celý tábor. Dáváme vám 100 dní na zaplacení 100 lidských životu, pokud nedostaneme jen posledního tak vám přísaháme že to nikdo nepřežije."
Tak proto tu byl včera ten zombie ale proč chtěl zabít toho člověka. Možná to byl ten zvěd a měl umřít ale nejvíce mě znepokojil podpis na tom dopisu " Morox ".
Kdo to k sakru je ? Zkusím se zeptat Niny, ta by to měla vědět.
"Kdo je tam" ozvalo se z venku. Rychle jsem vypnul svítilnu a skoro ani nedychal.
"Já vás vyděl vylezte !" Řekl už trošku klidnejším tónemTak co ? Kdo odhalí Thomase ? Pište do komentářů. ( myšleno jako kdo by ho měl odhalit : Alan, Nina nebo kdokoliv jiný )
Btw. Ano já vím a strašně se omlouvám že tento díl nevyšel dřív. Každopádně mám rozepsanou další sérii na stejným principu "pokračování".
Také děkuji ta zhlédnutí ale hlavně votes a komenty protože díky tomu vím že mám pokračovat.
Ps. Jak chcete aby to pokračovalo: 1 den - 1 díl nebo 1den - 3 díly pište do komentů
ČTEŠ
100 Dní do zániku
AventuraOfficial thriller: https://youtu.be/uBqXseRj0i8 Tato knižní série se vyvíjí podle vašich rozhodnutí... Na konci příběhu je vždy nějake rozhodnuti a VY do komentářů musíte psát co se má stát... Tento příběh je o post apocalyptic dobrodružstvých... Př...