"Sangra Compostela"

15 4 0
                                    

Iago era un rapaz, un rapaz calquera, coma quen di, un ninguén.

Un bo día, a este adolescente, de 16 anos, amante e experto en novas tecnoloxías, cruzóuselle unha mala idea pola parte escura da súa cabeciña. Cometer o primeiro crime perfecto da historia.

Para aqueles que non o sepan, denominase como "crime perfecto" no que non se pode atrapar ao transgresor, xeralmente, un asasino.

Inmediatamente, ás 04:33 da mañá, colleu o seu blog de notas, o seu inseparábel Iphone de último modelo, e, xunto co seu Iwatch e o seu Ipad (poderíase dicir q lle gustaban as mazás...), dispúxose a comezar a ardua tarea da cuantiosa e milimétrica pranificación do crime.

A data elixida para a morte de Bruno, o seu peor inimigo, o 25 de Xullo, día do seu santo, e da celebración dos Fogos do Apóstolo Santiago. Ese día, mais ben esa noite, SdC (Santiago de Compostela), estaría a rebentar de xente. Entre eles, coma os últimos catro anos, estaría o obxectivo.

14 de maio, 06:27 am

Iago atopábase esperto e erguido. Como tiña por rutina, repasou de cabo a rabo a "lista da compra", que incluía os materiais que había de conseguir no mes seguinte para

completar os seus plans.

Esta lista abranguí, desde a arma homicida, un rifle dun discreto calibre 22, ao que lle habbrá que quitar as estrías caracttrísticas; ata o uniforme que había de levar ese día.

Unha vez rematado este repaso xeral, emprendeu o camiño ata o seu instituto, tres rúas mais abaixo do seu piso.

26 de xullo, 01:13 am

O crime comezara.

Gabeando ata o seu escondite na Torre da Berenguela, cara a fachada gótica, a dez metros sobre a cuberta da nave principal da Catedral de Santiago de Compostela. Correu o cerrollo do seu rifle, xa sen marcas distintivas, e apuntou, coa súa mira, consistente na cámara do seu Iphone, directamente á cabeza do seu obxectivo.

01:27 am

Bum.

O cañón expulsou a esa pequena porción de chumbo chapado en cobre, cunha traxectoria oblicu inclinadaa uns 25° negativos, cara a terraza dun bar.

Segundos despois, o proxectil impactou na parte traseira da orella de Bruno, matándoo no acto.


01:46 am

Tras recoller a vaina da bala e sacar toda a súa roupa, para metela na mochila, xunto coa arma homicida, baixou, agora pola fachada da Praza de Praterías, disposto a librarse das probas do crime.

Optou por unha opción estendida entre as series policíacas tipo CSI ou Castle, senón que, mediante un chisqueiro e un pouco de alcohol sanitario, prendeulle lume na lareira da súa avoa.

Misión cumprida.

Divagues en galego.Where stories live. Discover now