II

33.8K 286 22
                                    

Sapphire

Beni her zaman bu aptalca işlere ortak etmesinden nefret ediyordum.

O benim en yakın arkadaşım olduğu halde niye öyle davranmıyordu?

Beni diğerleri gibi olmadığım için yakın gördüğünden bahsettiğinde kendimi özel hissetmiştim ama şimdi diğerleri gibi olmak istiyordum.

Neredeyse her ay erkek değiştiriyordu ve kuyrukmuşum gibi etrafında dolaştırıyordu.

Ama ilk defa bir erkeğin bana da merhaba dediğini gördüğümde şaşırmıştım.
Sonuçta Stacy güzeldi ve yanında olan herkesi silikleştiriyordu.
Her zaman odak nokta olmayı başarıyordu.

Ayağa kalktım ve bu mide bulandırıcı konuşma başlamadan uzaklaştım.
Kızlar tuvaletine girdim ve en azından on dakika kafamı dinlemek istediğim için duvara dayanıp bekledim.

"Burada ne işin var?" Kızlar tuvaletinin kapısını arkasından kitledikten sonra anahtarı cebine attı.

"Seni tanımak istiyorum" dilini dudağında dolaştırdı.
Yutkunmaktan başka bir şey yapamazken aramızdaki arayı çoktan kapatmıştı.

Artık nefes bile alamıyordum.
Üstümdeki bol tişörtü çekiştirdi.

"Bir insan neden kendine böyle zarar verir ki?"

Dediklerini anlamakta zorlanırken , sormak gibi bir çabam yoktu.Çünkü istesemde soracak gücüm yoktu.

"Vücuduna uygun giyinmeyi öğrenmelisin" dudağını ısırıp tişörtü göğüsümün altına kadar sıyırdı.
Onu kendimden uzaklaştırmam gerekiyordu , sanki nasıl hareket edildiğini unutmuş gibiydim.
Kalbim tekledi.

"Yapma" dedim zorda olsa.Bana bişey yapma düşüncesi beni korkudan titrettiğinde, bunu fark etmiş olacakki kollarını bedenimden uzaklaştırdı.

"Niye korkuyorsun" dedi kaşları çatılmıştı.Bu davranışlarının her kızda işe yaramadığını fark etmesi onu hayal kırıklığına uğratmışa benziyordu.

"Bana edepsizce cümleler sıralayarak , beni elde edemezsin"

Hayır , aslında dediği her cümle hoşuma gitmişti ama bozuntuya vermedim.
"Her neyse, şimdi anahtarı verde kapıyı açıyım.Gitmem gerekiyor"

Panties // j.b.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin