Sapphire
"Bence başka erkeklere bakmak daha iyi olabilir Stacy"
"Neyden bahsediyorsun sen?"
Uzun tırnaklarını törpülerken tüm ciddiyetini koruyordu.
Kötü görünmesini istemezdiniz değil mi?"O diğer erkeklerden farklı gözüküyor" dedim tuvalette olanlar aklıma geldikçe utancımdan yüzüne bakamıyordum.
Sanki en yakın arkadaşımın aldatıldığını hissediyordum hemde en yakın arkadaşı tarafından.
"Her neyse SP" bana takma adlarla seslenmesinden ne kadar nefret etsemde o bunun yakın arkadaşlarda bir ritüel olduğunu savunurdu.
"Bugün alış-veriş yapacağız" aklıma gelmişken , brnimde almam gereken bir kaç kıyafet vardı.
Sonuçta vücuduma uygun giyinmeliydim (!)
Onu niye bu kadar taktığımı hala bilmiyordum ama bir erkeği etkilemek özellikle Stacy'nin yanında etkilemek gururumu okşamıştı.Kendimi güzel hissettirmişti.
"Pekala , bende kendime bir şeyler alacağım"
Yaklaşık bir buçuk aydır doğru düzgün para harcamadığım için cüzdanın gayet doluydu.Bu sayede Stacy'nin torbalarla çıktığı mağazadan bir kaç kıyafet alabilirdim.Arabaya bindik ve Stacy'nin dinlediği kulak tırmalayıcı şarkıları çalmaya başladı.
Kendimi şuanda dışarı atmamak için zor tutuyordum.
Derin bir nefes aldım ve trafiğin olmamasını diledim."Sakız ister misin?"
"Hı , yok hayır sağol"
Ağzındaki sakızını şapırdatarak çiğniyordu.Sanırım bu görüntüyü iki yıldır alışkın olduğum için garipsemiyordum ama başka kızlar onu böyle görse sürtükten başka bir şey olmadığını söylerlerdi.Koluna taktığı çantasıyla hızlı adımlarla mağazaya girdik.
"Sapphire" dedi Stacy kıyafetlere bakarken "Sana da kıyafet bakalım mı diyeceğim ve sen yine hayır diyeceksin ama-""Aslında" dedim sesim biraz heyecanlı çıkmıştı "bende kendime bir şey bakacağım, yarım saat sonra kabinde görüşürüz"
Sadece Stacy gibi düşün.Vücuda yapışan kıyafetler.Göbeği açık tişörtler dar jeanler ve daha fazlası.Hepsini kabinlere götürdüm.
Stacy daha kabinlere gelmemişti bende fırsattan yararlanıp hemen denemeye koyuldum.Kendime ayna da baktıkta gülmemek için zorluyordum.
"Bu ne?"Stacy sesimi duymuş olacak ki kafasını perdeden içeri soktu.
O da bu kıyafetleri denenmiş olmama şaşırmıştı benim tarzıma zıt olduğunu biliyordu."Seni hiç böyle görmemiştim"
Stacy'nin aklında bir şeylerin uçuştuğunu görebiliyordum.
"Seni böyle kıyafetlere giymeye iten nedir SP"Ona justin'den bahsedemezdim, başka bir bahane bulmak için yarım saniyeden az bir zamanım vardı.
"İki hafta sonra okulunun gezisi var orada da bilirsin işte..."
Okul gezisinin benim için tek önemi tarihi eserler ve müzeler olduğunu biliyordu.
Onlar için tarzımı değiştirmek?"Sanırım birisi fransız öpücüğünü gerçek bir fransızdan almak istiyor"
Stacy kıkırdadığında aklını hep böyle boş işlere doldurmasına bende güldüm.