Αρης
Ειχε περασει τις 2:30 η ωρα τα μεσανυχτα κι εγω ξαπλωνα στο κρεβατι και σκεφτομουν την Ελσα. Δεν ξερω τι στο διαολο μου ειχε κανει αυτη η κοπελα, αλλα απο την πρωτη στιγμη που την ειδα δεν μπορω να την βγαλω απο το μυαλο μου. Ενα πραγμα ειχε σημασια. Επρεπε να την ξαναδω. Και με αυτη την σκεψη εκλεισα τα ματια μου και κοιμηθηκα.
Το επομενο πρωι
<<Ντιν ντιν ντιν>> ακουσα τον ηχο απο το ξυπνητηρι να ηχει στα αυτια μου. Σηκωθηκα, ντυθηκα, πληθηκα, κι εφυγα για την δουλεια. Καθως φοραγα την ποδια μου ακουσα μια γνωριμη φωνη απο πισω μου. <<Γεια>> ειπε και γυρισα. <<Γεια σου Ελσα>> ειπα χαμογελοντας και κοιτοντας την στα ματια. <<Απο οτι καταλαβα την πηρες την δουλεια οποτε καλως ηρθες>> της ειπα και χαμογελοντας απαντησε <<Καλως σας βρηκα>>. Και μετα απο αυτο βρεθηκαμε παλι να κοιταζομαστε στα ματια. Η αληθεια ειναι πως ειχε πολυ ωραια ματια. Ηταν μεγαλα και πρασινα με ελαχιστες καφετιες πιτσιλιες. Μπορουσες να τα κοιτας ωρες ατελειωτες και να χανεσαι μεσα τους. <<Καλυτερα να γυρισω στη δουλεια>> ειπε ξαφνικα και απομακρυνε το βλεμμα της απο πανω μου. Πηγα να απαντησω μα αυτη ειχε γυρισει ηδη την πλατη και εφευγε μα εγω συνεχισα να την καρφωνω.
Ελσα
<<Καλως ηρθες λοιπον στη δουλεια>> ειπε ο Αρης κι εγω χαμογελασα. <<Καλως σας βρηκα>> του απαντησα κοιταζοντας τον στα ματια. Τα ματια ηταν σε μια καστανη αποχρωση, που αν και συνηθισμενη τον εκανε πολυ γοητευτικο. <<Ελσα γαμωτο τι κανεις; Ειπαμε τερμα δεν θα αφησεις κανεναν να σε πληγωσει ξανα!>> ειπε αυτη η φωνουλα μεσα μου που ονομαζεται υποσυνηδειτο. Και στο κατω κατω ειχε δικιο. <<Καλυτερα να γυρισω στη δουλεια>> ειπα απομακρυνοντας το βλεμμα μου απο πανω του. Χωρις να περιμενω απαντηση γυρισα την πλατη και εφυγα αν και ηξερα πως εξακολουθουσε να με κοιταζει.
...
Μολις σχολασα απο την δουλεια και αφησα το καπελο μου και την ποδια μου στην κρεμαστρα, ηρθε απο διπλα μου ο Αρης. <<Καλως το παλικαρι μας>> <<Γεια ξανα>> ειπε και χαμογελασε πλατια. Το παραδεχομαι ειχε πολυ ωραιο χαμογελο. <<Ελσα οχι σταματα γαμωτο!>> ειπε το υποσυνηδειτο μου και συνηλθα. <<Γεια σου Αρη>> του απαντησα ξερα. <<Κοιτα το ξερω οτι εισαι κουρασμενη και τα λοιπα αλλα σκεφτηκα μηπως θα ηθελες να παμε μια βολτα>> ειπε διστακτικα. <<Πες του οχι Ελσα!>> <<Εμ εχω κατι δουλειες>> ειπα και πηγα να φυγω αλλα βρεθηκε ξανα μπροστα μου. <<Ελα σε παρακαλω κανε μου την χαρη κι αν δεν περασεις καλα στο υποσχομαι δεν θα σε πιεζω αλλο>> ειπε και ενα σημαδι θλιψης εμφανιατηκε στο προσωπο του. <<Αντε καλα>> του απαντησα. <<Τελεια>> ειπε και χαμογελασε πλατια.
Αρης
<<Τελεια>> απαντησα προσπαθοντας να κρυψω τον ενθουσιασμο μου. Βγηκαμε εξω απο το μαγαζι και της εδωσα το κρανος μου. <<Αρη δεν μπορω να ανεβω σε μηχανη>> ειπε με τρεμμαμενη φωνη. <<Γιατι;>> ρωτησα γεματος απορρια. <<Ειπα δεν μπορω μην ρωτας κι αλλα>> ειπε αποτομα. Θιγμενος ειπα <<Καλα συγνωμη θες να παμε με τα ποδια τοτε;>> <<Ναι...συγνωμη που ημουν αποτομη απλα εχω καποιο θεμα με τις μηχανες>> ειπε και χαμογελασε. <<Αυτο το καταλαβα>> ειπα χαχανιζοντας και αυτη με πλησιασε δινοντας μου παιχνιδιαρικα μια μπουνια στην κοιλα <<Βλακα>> ειπε χαμογελοντας.
...
Αφου περπατησαμε για πολυ ωρα καθισαμε σε ενα παγκακι και επικρατουσε μια σιωπη. <<Ξερεις Ελσα περα απο την πλακα...μου αρεσεις πολυ>> της ειπα διστακτικα. Αυτη αναψοκοκκινησε και για στιγμη σηκωσε τα ματια της και με κοιταξε μα επειτα εσκυψε παλι κατω και ειπε <<Αν με ηξερες πραγματικα δεν θα ειχες την ιδια αποψη>> <<Τι εννοεις;>> ρωτησα <<Εχουν συμβει πολλα και...παντα ολοι φευγουν μακρια μου με καποιον τροπο>> ειπε και ενα δακρυ εσταξε απο το ματι της. Κατευθειαν απλωσα τα χερια μου γυρω απο το κεφαλι της και την αγκαλιασα. <<Θες να μιλησουμε για αυτο;>> την ρωτησα <<Οχι, δεν θελω. Συγνωμη για το ξεσπασμα, ειπε και απομακρυνθηκε απο κοντα μου. <<Γιατι κρυβεις τοσα πολλα μυστικα;>> ρωτησα κοιταζοντας την στα ματια. <<Γιατι εμαθα να τα κραταω ολα στον εαυτο μου>> ειπε καρφωνοντας με με το βλεμμα της. <<Ενα κινουμενο μυστηριο δηλαδη>> ειπα χαμογελοντας. <<Ακριβως>> απαντησε και συνεχισαμε να κοιταζομαστε. Σιγα σιγα την πλησιασα και ενιωσα την καφτη ανασα της πανω μου. Αγγιξα τα χειλη της και επειτα αρχισα να την φιλαω αργα. Εβαλα τα δυο μου χερια γυρω απο την μεση της και αυτη τα δικα της διστακτικα γυρω απο τον λαιμο μου. Τα σωματα μας ηρθαν πιο κοντα και σιγα σιγα τα χερια της αρχισαν να χαιδευουν τα μαλλια μου. Κατι μεσα μου καιγοταν για την Ελσα απο την αρχη και το καταλαβα απο την πρωτη στιγμη που την ειδα. Το μονο που με φοβιζε για αυτην ηταν το εξης: τι ηταν αυτο που εκρυβε απο το παρελθον της;
...
Ωπωπωπ! Νεο κεφαλαιο τρελες. Τι πιστευετε για την σχεση Αρης - Ελσα. Φαινεται πως οι δυο τους εχουν κατι πολυ δυνατο μα η Ελσα δυσταζει και κρυβει κατι το οποιο φαινεται να την επηρεαζει. Για πειτε μου τις σκεψεις σας στα σχολια. Αν το διαβαζει κανεις αυτο το βιβλιο δηλαδη :(
YOU ARE READING
Paper Secrets
Teen Fiction> την ρώτησα γεμάτος απορία. > απάντησε καρφωνοντας με με το βλέμμα της. > της είπα χαμογελόντας πονειρά. >. Ο Αρης ηταν συγκεντρωμενος στις σπουδες του και στον στοχο του. Μεχρι που γνωρισε την Ελσα. Γεματη μυστηριο τον εκανε να κολλησει μαζι της...