İşte sınava giriyorum! Hiç bu kadar heyecanlı hissetmemiştim hayatım boyunca. Artık hedefimin yarısına ulaşmıştım. 1. Sınavı atlatırsam Lys'de zaten çalışcaktım. Bu sınav benim dönüm noktamdı! Sınav salonuna girdim. Ve sınav başladı! İlk 5 dk sadece durdum heyecandan ne yapacağımı bilemedim ve sonra bir başladım kafamı kaldırdımki 5 dk kalmış sınavın bitmesine. Rahatlamıştım. İstediğim gibi geçti! Artık önümde lys vardı. Ve ben kararlı adımlarla yürüyordum. Ygs açıklanmıştı sonuç beklediğim gibiydi ! İstediğim bölümü okumama bir adım kalmıştı Lys ! Ben çalışmama tam hız devam ettim çünkü hayallerim ve hedefim vardı. Lys günü gelmişti, heyecan fazla yoktu. Çünkü hazırdım artık istediğim gibi gidiyordu herşey. Lys sınavına girdim ve sonunda herşey maf oldu diye düşündüm. İstediğim gibi geçmemişti ! Herşey bitmişti ta ki sınav açıklanana kadar ! İstediğim puanı almıştım ve istediğim bölüme gidebilcektim. Bundan daha iyi ne olabilir. Tercih zamanı geldi ve tercihimi yaptım. Artık gazetecilik bölümü öğrencisiydim. Yavaş yavaş hedefime ulaşıyordum. Ve belki 5 6 sene sonra bu hikayemi göstericekler. Ben meslek lisesi çıkışlı boş bir öğrenciyken şuan hayallerinin peşinden koşan gazeteci öğrencisi oldum. Ve unutmayınki çalışırsanız herşey yaparsınız sadece çalışın ve inanın. Başarmanın yarısı inanmaktır!