*1.BÖLÜM*

14 1 0
                                    


AZRA'DAN
Gözlerimi kapatıp bir nefes çekiyorum içime maviden.Huzur...Hissettiğim onca duygunun arasında yeri en belirgin olanı.Burda,bu manzaraya karşı saatlerce,aylarca hatta belki yıllarca durabilirim.Uzun zamandır hissetmek istediğim lakin yalnız istemekle yetinebildiğim, 'huzur' denen o eşsiz kavram..Zamanını beklemiş gibi çıkmış ortaya ve sarmalamış benliğimi.Ahh onun beni sarmalayış hali,nasılda afacan bir çocuğun kucağı gibi.Nasıl da sarsıyor en derinimde yatan o masum geçmişi.Sanırım şuan için hissettiğim şey o ve onunla birlikte yüzüme yayılmış olan o naif tebessüm.Bizden başka gerçek yok şimdi yeryüzünde.Evet,bizden.Benden,ruhumdaki huzurdan ve dudaklarımdaki o minik tebessümden.Sahi bitmese bu an,burda kalsam,benliğime yayılmış huzurumda kaybolsam..
Şu boğaz..Ahh bu eşsiz boğaz,ne çok kişiyi barındırdı mavisinde,ne çok nefes verdi ruhunda boğulmuş insan tanelerine.Şu üstünde uzanan köprü bile,ne çok sahne gördü birbirinden farklı,ne çok yaşam seyretti .Kimi ölümüne koştu,kimi sevincine.Ahh istanbul huzur bulduğum tek şehir...

POYRAZ'DAN
Kalbimde,nefes almamı engelleyen bir yumru var sanki.Yüreğim dayanmıyor tek olmaya artık.Birilerini istiyorum.Etrafımda bulunan insan kalabalığı yetmiyor bana,sahici bir şeyler arıyorum.Çevremdekiler,yapmacık davranışlardan öteye geçemeyen,popüler dünyada karakterlerini bırakmış insanlardan başkaları değiller.Tüm bu yapmacıklık ve sahtelik arasında gerçek olan tek insan var.Kuzenim Rüzgar.Ondan başka kimsem yok.O ise yalnızlığımı engellemiş gibi görünse de kendimi yalnız hissetmeme engel olamıyor.26 yaşındaki koca bir adam için bu ergen duygu normal mi,bilmiyorum.Ama kendimi düşünmekten alı koyamıyorum.

Biri olsa diyorum,yaralarımı saracak,kimi zaman içimde uyuyakalmış o küçük Poyraz'ı uyandırıp saçımı okşayacak,beni kalbiyle sevecek,kendisi gibi,kendi olmayı başarmış biri..Oysa inanmıyorum böyle birinin varlığına,var olduğuna.Yine de boş zamanlarımda düşünüyorum işte.Her ne kadar itiraf edemesem de kendime,bunun için kafamı kaşıyacak zaman aralığı bırakmıyor,deli gibi çalışıyorum.         *BÖLÜM SONU*
-----------------------------


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

*YENİDEN SEV*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin