Uvod

183 7 0
                                    

Damian i ja smo se vozili prema nasoj dosadnoj skoli. Danas sam ja vozila,a Damian je sedeo na suvozacevom mestu. Tipkao je nesto po telefonu kao i obicno. Malo me je to nerviralo,ali ne mogu nista da uradim. Kada sam se parkirala na nase uobicajno mesto ugasila sam motor mog novog auta. Damian je stavio telefon u torbu, a zatim smo i izasli iz auta. Stavila sam svoje suncane naocare,kao i Damian,iako nije bilo jako sunce. Ne prija nasim pre osetljivim ocima. Imala sam svoju koznu jaknu i kapicu,ali mi nisu bas trebali. Damian je nosio svoj omiljeni crni kaput,obozavao ga je i bio je u stanju da spava u njemu. Ja sam uvek govorila da nije normalan,ali niko me nije slusao. Krenuli smo prema glavnom skolskon ulazu hodajuci polako. Damian se okretao okolo i namestao kosu. Sve devojke su ludele za njim,ali one nisu znale koliko je on zapravo los. Ni jedna to nije znala. A sve su se lozile na njega ,na njegovu lepotu i njegov novac. To je bilo logicno,koja devojka nije htela da joj momak bude bogat. Danas su sve takve,nema vise normalnih devojaka. Ali jebiga,takav je zivot...

Dakle nova prica i sve to,nadam se da ce ova biti malo bolja. Ovo je tek uvod,tako da ako vam se svidi vote i komm
Pozz :* xx

The Other LifeWhere stories live. Discover now