1.BÖLÜM

79 3 4
                                    

Nereden geldiğimi ve kim olduğumu hiç bir zaman bilemeyeceğim.Beni buraya bırakan kişiyi bile tanımıyorum.

"Hey! Haydi kalkın.Yemek vakti.Hey siz galiba uykunuzu alamadınız ?"

"Hayır uykumuzu aldık.Fakat senin şu iğrenç sesinle uyanmak berbat onun yerine kendim uyanırım daha iyi."

Görevli çok sinirlenmişti.Aklından bu terbiyesizliğe karşı 4'ünüde dövmeliyim diye düşündü fakat ceza alacağını biliyordu.

"4 ünüzde benle hemen müdürün odasına geliyorsunuz.Hemen!"

"John! sen ne yaptığını sanıyorsun ? hepimizi yurttan attıracaksın."

"Çok fazla panik olma sadece ceza alacağız."

Bruce,John'a saldıracaktı fakat araya Robert ve Antony girdi.

"Sen aptal mısın ? Ben ceza almak istemiyorum."

John,Bruce'nin kolundan tuttu.

"Gel buraya.Hiç bir yere gitmiyorsun! Anladın mı ?"

Görevli onlara bakıyordu.

"Hey biraz hızlı olun."

Müdürün odasına giriyorlardı.John hariç diğer 3 ü endişeliydi.Görevli konuyu anlatmaya başladı.

"Bu 4 genç yataktan geç kalkıp bana hakaret ettiler efendim bende onları sizin yanınıza getirdim."

Müdür beyaz saçlı,uzun boylu ve iri yarı bir adamdı.Gözleri dikkatlice etrafına bakıyordu.

"Tamam sen dışarı çık ben bunlarla ilgilenirim."

"Emredersiniz efendim."

"Evet beyler sorununuz ne ? Anlatın bakayım."

Her şey plana göre gidiyordu.John hemen elini kaldırıp söz istedi.

"Sorunumuz şu yemekleriniz makine yağı gibi ,tuvaletler ise berbat ve sen de o koltukta boş boş etrafına bakıyorsun."

Müdür sadece kaşlarını çattı ama Bruce,John'u öldürmek istiyordu.

"Görevli! bu 4'ünü ceza odasına at da akıllasınlar."

Ceza odasına doğru ilerliyorlardı.Her şey plana göre işliyordu.John sürekli el hareketi ile sanki bana bir şey anlatmak istiyordu.Görevliyi işaret ediyordu.

Kısık sesle.

"Ne oldu John ?"

Görevli bi anda dönüp bize baktı.Bizde hiç bir şey olmamış gibi ona baktık sonra o önüne döndü.

"3 diyince görevliye vurun."

"Ne diyorsun sen? Bu hiç mantıklı değil!"

"Bazen mantık hiç bir işe yaramaz.1..2..3"

4 ü birden görevlinin üstüne atladı.John görevlinin kafasını yere vurmaya başladı.4 ü birden donuk gözlerle görevliye baktı

"Salak salak bakmayın sadece bayıldı.Beni takip edin bu cehennemde kurtuluyoruz."

*****

İhanet KalesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin