~1.1~ Verhaal van 1Dlover5110

86 5 10
                                    

In the fantasy world with your friends

Ik en mijn vriendinnen hebben vandaag een meidenavond! Tenminste een slaapfeestje. "Meiden, ik heb dit spel gekregen van die enge vrouw van hier tegenover." Zegt Kim met een eng stemmetje. Ze laat een bal zien met kaartjes. "Ze zegt dat dit spreuken zijn, en dat je daar komt." Lacht Kim. We pakken elkaars handen vast en spreken een spreuk uit van Fantasy World. Opeens begint het om ons heen te waaien en zien we glitters. "Is het echt?!" Gilt Lisa. Ik schud mijn hoofd. "Dat kan niet!" Gil ik.
Langzaam doe ik mijn ogen open. Ik lig op een wolk. "Omg!" Gil ik. Ik zit rechtop en zie allemaal wolken. Naast me liggen Kim en Lisa. Ik schud ze wakker, en als ze wakker zijn gillen ze het uit. "Rustig, we komen hier wel weg." Zeg ik. Ik zie een sliert hangen van drop. "Via dat drop touw kunnen we naar beneden." Zeg ik. Ik spring op het drop touw en klim naar beneden, Kim en Lisa volgen me. Als we beneden zijn zie ik dat het geen wolken waren maar suikerspinnen. "Waar zijn we?!" Roept Lisa in paniek. "Rustig." Zeg ik nog een keer. Ik loop voorzichtig door het bos, het is een bos met bomen van karamel. Ik draai me om en zie Kim aan de bomen likken. "Kim." Sis ik. Ze schrikt en loopt snel naar me toe. Opeens staat er een gummy beer voor ons. "Omg..." Fluister ik. Hij pakt zijn zure matten zwaard en gaat achter ons aan. "Weg!" Gil ik. We rennen weg van de beer en komen bij een huisje. Het huisje is helemaal van peperkoek. "Hier kunnen we denk ik wel in." Zeg ik. Ik doe voorzichtig het deurtje open en stap naar binnen. "Hallo?!" Roep ik. Geen reactie. "Kom we gaan naar binnen." Zegt Kim. We lopen naar binnen. "Snoep." Zegt Lisa met open mond. Alles is van snoep gemaakt. "Meiden het is al 12 uur 's nachts, ik ga slapen." Zeg ik. We lopen naar boven en gaan daar slapen.

De volgende dag doe ik nog niet mijn ogen open. "Thuis, thuis, thuis." fluister ik. Maar als ik mijn ogen open doe hangt er een peperkoekenman boven me. Ik gil. Lisa en Kim worden ook wakker en gillen ook. "Rustig." Zegt de peperkoek. "Wat doen jullie hier?" Vraagt hij. "We deden een spel en kwamen hier terecht." Legt Kim uit. Hoe kan zijn nog zo koeltjes hier over doen?! De peperkoek knikt. "Ria." Mompelt hij. "Wie is Ria?" Vragen ik, Lisa en Kim tegelijk. "Een heks, ze woont op jullie wereld. Jullie moeten zo snel mogelijk terug met de koekjesraket." Legt de peperkoek uit. "Mogen we dan daar nu in?" Zegt Kim bitchy. "Eerst moet de raket gemaakt worden." Zegt de peperkoek. "Omg..." Zeg ik. "Maar dan moeten we nu beginnen." Zegt de peperkoek. We rennen naar beneden en bakken zo veel koekjes als maar kan. En slagroom ook, want die spuit ons omhoog.
Als we klaar zijn stappen Kim, ik en Lisa snel in. De peperkoekman drukt op een knopje en de slagroom spuit ons omhoog. "Oké meiden we gaan weer naar huis!" Roep ik. Ze knikken en na een half uurtje waren we weer thuis. Onze ouders waren zo blij ons weer te zien, maar niemand geloofde ons...

-

Ik geef dit verhaal een 7,3. Sorry voor als je het weinig vindt! Het is leuk verzonnen, maar wel een beetje vaag.. :0

Schrijfwedstrijd (INSCHRIJVING GESLOTEN!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu