Sabah annemin zoruyla uykumdan uyandım. Ve kahvaltıya geçtim. Manzarayı ilk gördüğümde intahar etmeyi düşünmedim değil. Sabah sabah annemin arkadaşları ve çocukları bize kahvaltıya gelmişler. Onlarla hiç muhattap olmadan yemeğimi yedim ve odama geçtim. Biraz wattpadden Solucan'ı okudum inşallah en kısa zamanda yeni bölüm gelir çok merak ediyorum yeni bölümde ne olacağını. Sonra gidip sivilcelerim için verilen jeli ve kremi kullandım. Umarım bi faydasını görürüm o kadar uğraşıyorum yani. Sonra hazırlanıp sahilde koşmaya gittim. Koşunca çok rahatlıyordum benle geçtikleri dalgaları,beni ezdikleri zamanları en önemlisi babamın annemi dövdüğünü daha doğrusu o şerefsiz adamı unutuyordum. Yarım saat kadar koştuktan sonra bir banka oturup dinlendim o sırada bir çığlık sesi duydum ve etrafıma baktığımda küçük bir çocuğu kaçırdıklarını gördüm koşa koşa yanlarına gidip engellemeye çalıştım ve o anda karnımda bir acı hissedip yere yığıldım ve biri beni
kucağına aldı.
....Uyandığımda o acıdan sonraki hiç bir şeyi hatırlamıyordum ve beni buraya kim getirmişti? Anne diye seslendiğimde yanıma bir hemşire geldi ve beni buraya kimin getirdiğini söyledi. Beni hastaneye 16-17 yaşlarında bir erkeğin getirdiğini söyledi. Hemşireye bana ne olduğunu sordum. Bıçaklanmışım ameliyat olmuşum.ve yaklaşık 12 saattir uyuyormuşum. Annemin nerde olduğunu sorduğumda telefonumu verdi. Yalnız bunların hepsi ne ara oldu hiç bi fikrim yok,ameliyat olurken hiç bi şey hissetmedim. Ama karnımda ufak bir sızı vardı.
Annem geldiğinde annem bana öyle bi sıkı sarıldıki dikişler sökülecek sandım. Ve ağzımdan ufak bi çığlık çıktı. Annem hemen geri çekildi. Anneme baktığımda ağlamaktan gözleri şişmişti. Annem önümden çekildikten sonra arkasından taş mı taş bi çocuk girdi. Çocuğa garip garip bakınca beni hastaneye kendisinin getirdiğini söyledi. Ben teşekkür ettikten sonra odadan gitti.
Anneme baktığımda bana bakıyordu ona sarılmak için doğrulduğumda karnımda hissettiğim acıyla ağzımdan bir "ah" çıktı hemen annem yanıma geldi. Sonra bana sarıldı haberi aldığında nasıl korktuğunu,beni çok sevdiğini söyledi. Bazen düşünüyorumda hayatta annemde olmasa yaşamaktan vazgeçerdim.
....
Eve geldiğimizde hemen odama girdim. Ve yatağa uzandım. Ve hayatımda olan değişiklikleri düşünmeye başladım tellerim çıkmıştı,lens takmaya başlamıştım baya bi zorlanıyorum ama alışacağıma inanıyorum ve en kötüsü sivilceler onlar içinde bişeyler kullanıyorum ama her gün kullanmak zor geliyor ya.
Bunları düşünürken uyuya kalmışım. Annem beni uyandırdığında yemek hazırdı hemen rahat bi şeyler giyip yemeğe geçtiğimde karnım kazınıyordu. Hayvan gibi yedikten sonra. Koltuğa yayılıp televizyonu açtım. Bu gün hangi dizilerin olduğunu bi düşündüm bu gün günlerden perşembeydi ve bu gün Güneşin Kızları vardı hiç üşenmeden kalkıp sevinç dansı yaptım. Yalnız burdaki Savaş çok yakuşuklu ya bide bu Nazlı'nın daha cool takılması lazım dimi ama. Dizi bitince odama geçip Wattpadi açtım Yabancıyı açıp okumaya başladım uykum gelince telefonu kenara bırakıp uykuya daldım.
Umarım bölümü beğenmişsinizdir lütfen yıldızlayın :) Ve beğenmediğiniz yerler varsa veya beğendiyseniz yorum bırakabilirsiniz.