Takes love

25 2 0
                                    

{{Takes love}}
..
..
..
..
..
{{Part 5}}
..
..
..
..
..
"Suga mlihat waja bora a.k.a bomi sprti dia kenal sngt waja itu tapi di mana" gumawo? "Ucap bora a.k.a bomi. Lalu cpt..ii mlangkah prgi hingga la beg sekolah pun dia lupa bawa" dia sprti. Yoon bomi.. "ujar suga" suga ah. Bohahae.. kelas dh nk mula. Asal kau msih kt sini.. ppalli kajja.. "kata chingu nya iaitu jb" dae.. "sblum prgi suga ambil beg bomi lalu brlalu ke kelas"
..
..
..
..
{{Dalam kelas}}
"Brserabuk fikiran bomi.. dia tkut suga kenal dia.. lgi parah lgi klau appa nya tahu" mcm mna ni.. suga dh nmpk wjah ku.. mgkin kh dia dh bgthu pgetua. Tk mgkin.. ihs.. otteoke!! "Jerit nya smua plajar m'mandang" wae! Tk prnah nmpk yeoja m'jerit ke. Pabo! "Marah nya tiba..ii" klau mrah pun tk prlu nk jerit. "Kata suga smbil hulurkan beg nya" gumawo sbb jumpa sya.. "kasar bomi brkata kpda suga. Suga hnya gelengkan kpla nya trus ke tmpt nya"
..
Baik la kelas kita mula kelas nya.. stlah itu kita buat undian.. arra.. "ujar nichkhun seonsaengmi pda murid kelas nya"
..
..
..
"Slesai blajar. Smua mula buat undian kecuali Bomi and suga tk di bnarkan buat undi pda diri
mreka" bora dn suga korang boleh prgi rehat.. "kata nichkhun seonsaeng.. mreka brdua pun brlalu ke kentin smntara plajar buat undi"
..
..
..
"Stlah selesai undi plajar pun prgi ke kentin"
Yah suga.. sya undi nama awk.. kau gmbira.. "kata jb kpda suga d ikuti hoya yg trsenyum mnatap naeun tlgi trgelak brsama bora a.k.a bomi" yah! Hoya.. kau pandang apa.. "tnya jb" aniya. Korang nk mkn apa.. sya ambil kn. "Tnya hoya" sprti bisa.. suga pun gitu.. "ujar jb.. lalu hoya prgi"
..
..
..
..
Ahjumma! Beri kn sya roti krim stu dn coklat stu.. "kata naeun " ahjumma sya jgak coklat satu roti keju satu. Krim satu.. "ujar hoya.. naeun mnatap hoya. Mrona mrah wja nya tk sgt hoya bgitu dekat pda nya" annyeong. "Sapa hoya. Gugup jadi naeun. Hoya baru tgur nya dh buat degup jantung nya" ann..ye..ong. "balas naeun trgagap" suara awk okay ke.. "soala hoya" animida.. "cpt naeun mjawap" jinjja.. sbenar nya sya minta bantuan.. "lanjut hoya" apadia ckp la. "Tnya naeun" awk boleh ajar sya kerja sekolah.. sya tk fham langsung.. "kata hoya trsenyum ceria" dae boleh. Awk nk bila.. "lanjut naeun" esok. Kita jumpa kt bumbung sekolah "jawp hoya. Naeun angguk kpla tnda fham" arraso.. sya ke sna dlu.. "kata naeun lalu prgi ke tmpt bora"
..
..
..
..
Yah! Asal lmbt. "Soal jb bila hoya dtng" rmai org.. mri mkn. "Balas hoya trus mnikmati mkn tgh hari nya"
..
..
..
..
{{Di dewan sekolah}}
"Kelas ke dua d batal. Smua plajar langsung sja brada di dewan" baik lah smua.. sbgai president sekolah. Sya nk umumkn pbantu baru sya yg akn mgantikan suga. 29 undian kpda park soo young. 33 undian kpda yegyeom. 52 undian kpda min yoongi dn yg akhir 52 undian kpda yoon bora "rasa tk prcaya krna undian dia sma dngn suga"
..
..
..
Tetapi stu kertas undian yg tinggal sama ada suga atau bora yg akn jadi pbantu sya.. adalah.. yoon bora chukahae bora ssi.. "ucapan baekhyun.. smua mnatap bora yg trlompat..ii gmbira." Sya mnang!! "Kata bora a.k.a bomi" suga dn bora sila ke atas pentas "pnggil baekhyun.. suga dn bora a.k.a bomi pun naik ke pentas brsama tetiba?. Kaki bora trsandung. Dan membuat kan dia bengang kepada suga. Apa yang ada di fikiran nta saat ini. Ada la suga yang telah menolak nya seingah dia tersaduk di situ"

YAH!!! NAMJA SIPUT TAK GUNA!! MIN YOONGI!!!!

"Jerit bora akan bomi. Suga yang terkejut menoleh menatap bora bersama kerutan nya. Apa tidak nya bora memanggil nya siput serta nama aebenar nya. Apa yang dia tahu hanya bomi yang berani memanggil nya begitu tidak kepada orang lain..

Mata bora membulat bila tersedar akan ketelanjuran kata..ii nya. Bahkan dia mula takut di kalau rasia nya akan di ketauhi"
.
.
.
.
.
.
Bersambung.. hope enjoy..

Takes loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang