{{Takes love}}
..
..
..
..
..
{{Part 6}}
..
..
..
..
..
"Bulat mata bomi. Sdar yg dia trlanjur mmanggil suga dngn gelaran namja siput Tk hanya suga yg trkejut smua plajar yg ada kt situ pun trut trkejut"
..
Otthoke asal aku trlepas ckp "suga mnatap bora a.k.a bomi dngn tatapn curiga" bora ssi suga ssi anda d minta naik ke pentas "kata baekhyun Bora dn suga pun naik ke pentas Rasa tkut mula mghantui bomi." Baik lah bora ssi.berikan kmi dua tiga patah ucapan sila kn "ujar baekhyun.. lalu bomi mengambil ahli tempat baekhyun" kamsamhamida tlah undi sya Gumawosimida. "gugup bomi. Mkin sesak dia rasai.. muka nya pun pucat tkut rahsia nya trbongkar. Dia tk.kisah klau orang lain yg thu asal kan bukan suga mhu pun appa nya" gumawo bora ssi.. smua boleh brsurai.. "ujar baekhyun. Smua plajar brlalu"
..
..
..
{{Wktu balik}}
"Bomi a.k.a bora trmenung jauh. Dia sptut nya rasa gmbira dngn apa yg dia dptkn." Yah bora.. waei.. "tgur naeun" naeun ah.. mgkin suga rsa curiga dngn sya.. sya trlanjur pnggil dia namja siput. Awk pun thu kn sya slalu pnggil dia gitu. Otthoke.. aku tkut. Sgt tkut "ungkap bomi. Naeun mgusap bahu kwn. Dia sndiri pun tk thu nk lakukn apa untuk bantu kwn nya"
..
..
..
..
{{Ke esok nya di rumah keluarga min}}
"Suga mnikmati srapan pagi nya brsama tuan min dn puan min" yoongi ah... mlm ni omma dn appa prgi jmpa kluarga park. Kamu nk ikut skali. Kmu boleh jumpa soo young kt sna "kata puan min" tk apa la omma mlm ni yoongi ada p'jumpaan kwn lama. "Blas suga" klau gitu. Appa dn omma saja ke sna. Appa dngar kmu klah undian pmilihan bajagu (betul kah) "soal tuan min " dae appa. Tpi yoongi tk kisah. "Jawap nya" yoongi prgi sekolah dlu appa omma "lanjut nya" dae. Hati..ii ya. "Balas puan min"
..
..
..
"Naeun mnungang basikal ke sekolah trsermpak dngn suga hoya dn jb" *omo? Hoya la. Baik aku pura..ii tk nmpk. Uh?? Asal aku tk boleh jalan* "bisik hati naeun. Dia melihat basikal nya sma kerosakkn" andwae.. rantai basikal aku putus pulak.. "omel naeun" prlu bantuan "naeun mnoleh. Hoya mntap nya smbil trsenyum ceria. Brbunga..ii hati nya skjap" apa dh jadi.. awk okey ke. "Kata hoya. Trsdar naeun dri" dae. Cma basikal sya rantai nya rosak.. "jawapnya" oh. Mcm ni je. Awk tinggal kn basikal awk kt sini. Sya mnta p'mandu sya hntar ia kt bengel mcm mna "Ujar panjang lebar" arraso gumawo "balas naeun. Mberi snyum kpda hoya. Smentara hoya dn naeun sibuk brbual seseorang prhatikan naeun dari jauh iaitu jb.. suga yg ada kt sbelah nya sdar yg jb lgi prhatikn naeun" apa kata kita prgi dlu.. "kata suga" wae? Dorang bkan couple pun kita ganggu.. Yah hoya ppaliiwa "Pnggil jb Geleng kpla suga thu la dia suka naeun tpi hoya pun suka naeun jugak" Dae kajja "hoya pun mlangkah di ikut naeun d blakang nya"
..
..
..
{{Sekolah}}
"Bomi trmenung d luar jendela" bora ssi gwenchana. "Tgur baekhyun" dae Tapi rsa brsalah plak aku jadi pbantu awk.. "kata bora a.k.a bomi" aniya Awk layak dpt kn nya. Tpi sya boleh mnta kad p'kenalan awk.. "ujar baekhyun. Bomi pun mgluarkn kad pkenalan nya" *uh?? mna kad pkenalan sya Asal dompet sya tk ada kt dlam* "kata hati bomi" *aku trcicir ke omo? Mcm mna klau orang jumpa* "lanjut nya. Baekhyun pelik mlihat bora a.k.a bomi resah tk mnentu" waeyo bora ssi?? "Tnya barkhyun" sbenar nya sya tk bawa esok? boleh tk? "Bls bomi" sure Awk boleh ke kelas awk "ujar baekhyun lalu bomi mlangkah keluar"
Msti cari sblum siapa..ii jumpa "omel nya trus mncari dompet nya"
..
..
Dompet siapa ni. Baik aku bagi ke sora seonsaengmi "Ujar yeoja itu lalu prgi ke pjabat guru"
..
..
Mna prgi nya.. pabboya bomi!! Mcm mna klau pgetua jumpa.! "Bebel nya.. hp bomi brdering mminta angkat" appa! Dae appa ' bomi ah.. appa dh minta hyung kmu balik ke korea. Kmu dh boleh balik omma kmu rindu dngn kmu..' bo?! Tpi appa.. ' tiada tapi..ii chingu appa tringin nk jumpa awk.. so balik hari ni.. "ujar tuan yoon.. rsa cemas bomi. Dh la hilang kad pgenalannya. identiti nya sbenar nya ada dlm dompet nya mcm mna klau rhsia trbongkar"
..
..
..
"Suga mntap meja bora a.k.a bomi. Nmpk kosong sja" *yah namja siput tk guna min yoongi* "kata..ii bora trlintas di fikiran nya" klau dia bora.. mcm mna dia thu gelaran bomi berikan.. adakh dia?? ' suga! Seseorang ingin jumpa awk.. "kata sora seonsaengmi" dae.. gumawo seonsaengmi "jawap suga brlalu keluar kelas"
..
..
Eh?? Appa? appa buat apa kt sini.. kelas blum tmat.. "ujar suga" gwenchana. Appa dh minta kebenaran dari pgetua.. kajja. Appa nk kenalkn awk dngn ank chingu appa "lanjut tuan min brkata. Lalu mreka opun brtolak ke tmpat p'jumpaan"
..
..
..
"Bomi mnanti oppa nya yg segera balik ke korea sprti mna appa nya minta" mna siyoon oppa ni.. "omel nya. Siyoon nmpk bomi dri jauh trus m'dekati dongsaeng nya" saeng ah.. "mgambil brjam..ii siyoon dari new york ke korea" asal oppa tk mklum kn ke bomi.. "mrah bomi" mian oppa pun trkejut. Secara tiba..ii appa minta kmu balik.. dh la oppa hntr kmu ke tmpt p'temuan itu kajja.. "ujar siyoon berangkat ke tmpt yg di janji kn"
..
..
..
{{Restoren mewah}}
"Suga hnya snyap smntara tunggu chingu appa nya dtng" appa suga nk ke bilik air kjap. "Tuan min pun angguk kpla. Lalu suga prgi mminta diri sebentar.. tk lama kemudian tuan yoon dtng" shbt lama hahaha.. bagaimana dngn keadaan kmu.. "soala tuan yoon" baik.. kamu mcm mna. Ank yeoja mu tk ikut sekali "tnya tuan min" kjp lgi dia dtng la "blas tuan yoon" annyeong haseyo appa ahjussi. "Sapa siyoon bomi hnya skadar trsenyum" wah! Siyoon.. kamu dh besar.. bora mna.. dia msih di usa ke.. ahjussi rindu snyumannya.. bomi apa khbar.. "smbung tuan min mnatap bakal mnantu nya" baik ahjussi. "Jawap bomi" bomi tk jauh beza dngn bora. bla ahjussi mlihat bomi.. tringat kt bora plak hahha "kata tuan min" btul. Tpi ank awk mna. sya tk nmpk pun "soala tuan yoon" dia ke bilik air. Ah? itu pun dia.. "tunjuk tuan min apabila suga brjalan ke arah mreka. Bulat besar mata bomi.. siapa sngka ank chingu appa nya ada suga.. bkn hnya dia sja yg trkejut tuan yoon pn trkejut mlihat suga" jeongmal. Dia ank namja kmu. "Tnya tuan yoon" dae. Wae. Ank sya tk sesuai untk ank awk ke. "Kata tuan min" ani. Cuma.. sukar nk prcaya.. ahjussi tk sgka plak yg kmu ank min yongsik. "Ujar tuan yoon.. suga mnatap bomi yg brada di smping siyoon" *bora adalah bomi* "bomi thu suga mgenal nya.. mata nya brtrntangan dngn mata suga. suga tk ahli kn pndangan dari bomi" tuan yoon rasanya ?? "Blum smpat ayat suga hbis bomi brdiri dari tmpt" appa bomi nk ke toilet.. "ujar bom trus brlalu prgi" appa sya ke sna dlu "suga mminta diri. Lalu ikut bomi" jamkha man bomi ssi.. "pnggil suga. Bomi mnoleh mnatap suga brsama waja tkut nya" asal kau m'yamar sbagai bora.. sya tk fham. "Tanya suga" sya myamar sbb awk.. smua sbb awk. Tpi tlong. Tlong rhsia kn nya.. sya sgt tkut.. sya tkut appa sya hukum sya seberat nya.. dowajuseyo suga ssi.. untk kali ni.. "rayu bomi mgenggam tangan suga. suga mnepis nya" ia bukan urusan sya.. tpi klau ia btul smua sbb sya.. mian "angkuh brkata suga prgi mninggal bomi d situ"NAMJA SIPUT TK GUNA.. hiks.. otthoke.. hiks isk...
..
..
..
..
..
"Bersambung......
KAMU SEDANG MEMBACA
Takes love
Romance{{TAKES love}} .. .. .. .. .. .. .. {{Part 1}} .. .. .. .. .. .. .. [School high dream] "Suga mmbawa bomi ke tengah.ii sekolah." Lepas lah.. "kata bomi merona..ii minta lepas" Naik! "Ujar suga.. bomi mnatap bangku yg suga bawa brsama nya" asal pul...