//
Olivia i ja smo sedele na tribinama Santiago Bernabeu-a i čekale da utakmica počne.
Igrači su polako počeli da izlaze, Sergio nas je ugledao te se nasmejao.
Pogledom sam prelazila po ostalim igračima, kada mi se zaustavio (pogled lol) na dobro poznatom dečku.
JAMES IGRA U REALU?
"Li, ono..ono je James!" Pokazala sam joj na njega, a ona je ostala začudjena.
"James Rodriguez je James? Tvoj James?"
"Nije on moj, i da, to je on."
"Lep je, čak je lepši od Adama"
"Molim te ne počinji, znam da ne gotiviš Adama"
"Dobro neću"
☁☁☁
Nakon što se utakmica završila Olivia me je nekako nagovorila da sidjem sa njom do svlačionica. Real je pobedio sa 2:0, golovima Ronalda i Isca.
Ubrzo su igrači počeli da izlaze, a ja sam se molila da Sergio izadje brzo, da ne bih srela Jamesa.
Sergio je izašao te došao do nas. Poljubio je Oliviu te se pozdravio sa mnom. Krenuli smo ka izlazu kada nas je zaustavio glas koji nikako nisam želela da čujem.
"Mia!? Mia, stani!"
Izdahnula sam, te se okrenula ka njemu.
"Šta želiš?", Isfrustrirano (?) sam upitala.
"Možemo li da razgovaramo negde nasamo? Molim te, bar sam to zaslužio posle toliko godina.."
"Dobro", vratila sam pogled na Oliviu i Sergia, "Idite vi, ići ću sa njim."
☁☁☁
"Čuo sam da si se verila", započeo je.
"Od koga?" Upitala sam, iako sam i sama već znala odgovor.
"Od tvoje mame..znaš, ona je bila sigurna da ćeš se ti udati za mene.."
"Nemoj o tome.."
"Dobro, dobro..", Prekinut je pojavom konobara koji je doneo naše narudžbine, "Jesi li srećna sa njim?"
"Kakvo je to pitanje? Pa da nisam, ne bih bila sa njim.."
"Voleo bih da budemo bar prijatelji, pa odrasli smo zajedno, poznajemo se ceo život..znam da neće biti sve isto, ali želim da budem deo tvog života, pa makar bili samo prijatelji."
"Znam da nemam razloga da se ljutim na tebe, ali prošlo je toliko godina, nije sve isto kao pre.."
"Vidi", pružio mi je njegov telefon. Uzela sam ga i videla našu sliku," Zar ti ne nedostaje to vreme?"
"Naravno da mi nedostaje."
Potom je usledila neugodna tišina. Ni on, a ni ja nismo znali šta da kažemo. Pogledala sam na sat i shvatila da je 'malo' kasno.
"Možemo li da idemo?", klimnuo je glavom. Platio je te smo izašli i krenuli ka njegovim kolima. Rekla sam mu gde živim, te je počeo da vozi ka tamo.
Kada je zaustavio kola ispred moje zgrade, oboje smo izašli. Pogledala sam u njega, te mu se približila i čvrsto ga zagrlila.
"Nedostajao si mi", priznala sam mu.
"Volim te Mia!" Rekao je nakon nekoliko sekundi neugodne tišine.
"Nemoj James, znaš da imam verenika."
"Znam, izvini."
Približila sam mu se i obavila svoje ruke oko njegovog struka. Tek sada shvatam koliko mi je nedostajao i koliko je on ustvari bitna osoba u mom životu. Možda neće sve biti isto kao pre, jer smo bili u vezi, ali ću se truditi da poboljšam odnose sa njim.
"Mogu li dobiti tvoj broj?" Klimnula sam glavom te smo jedno drugom upisali svoje brojeve. Pozdravili smo se te je svako otišao na svoju stranu.
Pa heeeej
Ovaj deo je trebao da ide juče, ali nisam stigla da ga završim, pa sam ga danas (završila lol haha).
Nadam se da vam se svidja.
Vote + comment
❤
YOU ARE READING
Last kiss || James Rodriguez
FanfictionI tako jednoga dana naletite na osobu koja vam je nekada značila sve. Zastanete, duboko udahnete i prisetite se svega. A onda sve ponovo kreće.