Vi er gået ud til de andre, og vi er færdige med at spise og går derfor ud herfra og hen mod scenen igen der er nu 1 time til vi skal på kl er 20:00 nu nemlig,
Ashton! Du tager trommerne! Calum du og jeg tager bas! Mikey og Nialler i tager guitar! Louis og Harry i hopper bare rundt og laver ballade, hm Tue jeg ved du kan spille guitar vis du vil kan du få lov at spille akustisk guitar, omg tak ven! Så lidt Tue! :)
Ashton afprøver trommerne, de er i orden, mikey og niall afprøver deres guitar samme gør Tue og de er nu klar! Calum og mig afprøver vores bas og jeg laver den sygeste bas solo ever! De er os klar nu, min bas er sort med neon farvede strenge en Blå og Pink og Gul og Grøn. Og på bassen er et pink kryds med blå omrids calums er sorr med rødt kryds og Hvidt omrids haha, nu er tingene klar og vi har headset på eller hvad det heder de der med mikrofon så man kan gå og spille guitar samme tid, osv :)
Vi står klar alle sammen selvom der er 30 minutter!
Set listen er:
1D sange:
- Midtnight Memories
- Rock Me
- Ready To Run
-Better Than Words
- Happily
- Strong
-Little Things
- You And I
- Moments
-Kiss You
- Girl Almighty
- what makes you beautiful
- 18
- Night Changes
- Best Song Ever (sidst af alle sange der synges)
5sos sange:
-She looks so perfect
- Dont Stop
- Long Way home
- Good Girls
- Wrapped Around Your Finger
-Out Of My Limit
- Wherever you are
- rejects
- Shes Kinda Hot
Random sange:
- Wherever You Will Go
- Kiss me
- Proud marry
- pumped up kicks
-little talks
-video games (Lana del Ray)
- Wrecking Ball
- we can't stop
- the climb
- kortslutning (Celina Ree)
- savner dig sindsygt (Celina Ree)
- the last Night (skillet)
- LEGO hause by Ed S.
- thinking out loud. Ed S
- Dont. Ed S.
- i'm Not the only one (Sam Smith)
- see you again
- Stay with me
- Love me like you do
- i really really love you ( den der af carly rae Jepsen)
Og mange sange mere.
AFSLUTNINGS SANGEN:
Best Song Ever from 1D
Puh mange sange der er fra 21:00 til cirka kl 01:00 håber ik jeg mister stemmen, jeg skal synge mange sange og vi har kun 4-7 dages ferie tilbage!! Vi går på scenen vi synger og synger og hopper rundt, enden better than words starter sætter jeg min bas og gør det som har gør tager vand i munden og står på cat Walken, ( Tue står og er klar til filme) Louis råber 1. 2. 1 2 3. Og mig og Harry spytter vandet op i luften og begynder danse mens de starter sangen! Tue skynder sig tilbage til sin guitar og jeg til min bas hehe! Vi er nået gennem næsten alle sange, jeg tager min guitar nu og nu spiller kun jeg guitar med mikey og ashton trommer og calum bas og jeg synger os, de andre er gået ned ved siden af scenen inde i det VIP område hvor kun vi må være!
Jeg råber 1 2 3 Go! Og synger thinking out loud, jeg får øje på min gamle ven Kenneth gennem den sang og i'm Not the only one og Stay with me og see you again har jeg tårer i øjene! Nu kom de andre op på scenen igen og vi synger alle sammen Best Song Ever!
Og når sangen er slut kommer der fyreværkeri og konfetti og glimmer osv. Kl er 1. Vi går af scenen, og får vores instrumenter ind i Tour bussen, som så køre hen hvor den skal holde til vi rejser on 4-7 dage, Louis og calum og ashton er gået hjem til mig nu er mig Harry og niall og mikey her, og Tue, jeg krammer Tue farvel og jeg krammer ham endnu jeg vil ik give slip på ham hehe, men jeg giver slip og siger han skal skrive imorgen, han går, niall, jeg går hjem. Harry og mikey pas nu på Eline okay? Ja okay! Mig og mikey og Harry har tænkt os gå ud og få en enkelt drink hehe, vi sidder på en bænk og drikker lidt, det blev til mere og mere for mig, de andre fik 2 mens jeg fik 6 haha vi render nu ind i Kenneth. Vi er ikke på talefod fordi han Hader mig, hey Eline siger han beroset, hey Kenneth er jeg nu god nok til dig? Når jeg er kendt og har kendt familie og drikker mig i hegnet!?
Jah undskyld det var min kæreste der forbød
Mig tale med dig!
Det okay Kenneth holder for meget af dig til give slip, mikey og Harry blev væk for mig de er nok taget hjem uden mig, min mobil ringer i min lomme men jeg opdager det ikke, jeg snakker med Kenneth og forsætter med at drikke, jeg opdager min arm er blødet igennem bandagen oh no! Kenneth spørg hvad der er sket med min arm, jeg siger bare ik noget! Eline du har skåret i dig selv ik? Joh Kenneth men Luke var mig utro han var skyld i det! Åh den idiot var, lov ik gør det igen okay!? Jah okay! Vi drikker videre og min mobil har ringet. 20 gange nu, Louis er bekymret og niall, de er begge gået ud for finde mig, mig og Kenneth går hen mod en bar eller prøver på det vi kan ikke gå lige! Jeg ender med at falde, men rejser mig og forsøger gå videre, Kenneth støt mig jeg kan ik gå lige! Jeg støtter mig til Kenneth, vi faldt begge to, vi sidder på fliserne, Kenneth hvor sover du i nat?
På gaden svare han, nej du sover hos mig, niall og Louis får øje på os, drenge Kenneth sover hos os! Søster din kegle! Siger niall.. Han løfter mig op og Louis tager så kenneth, vi er kommet hjem og jeg er fuldt med sår, jeg skal knække mig så løber ud til wc'et, senere, Ashton og calum har slået 4 luft madrasser op så Louis sover i den ene sofa og Harry i den anden og på den ene luft madras ashton og den anden calum og tredje Kenneth den fjerde er taget ind til min seng fordi den passer i højden med min seng og her kan både mig niall og mikey være, jeg ved ikke hvorfor men jeg er gået ud i køkkenet og spise mad, alle sover, klokken er os 3:30 om natten jeg orker ik gå ind i seng, er stadig påvirket af alkohol! Nå jeg forsøger gå ind i seng, men ender med falde over Ashton på hans luftmadras, han vågnede af det ups, jeg hvisker, undskyld ash! Du lå i vejen, men vil su løfte mig i seng? Det okay og jah self, hvisker ash tilbage, ash løfter mig ind og ligger mig på luft madrassen, og tager min dyne på mig, han kysser mig i håret og siger godnat sov godt! Han ligger sig ind igen klokken er nu 4:00 jeg kan bare ik sove, jeg prikker til niall og hvisker Nialler!! Han vågner, hva så søs hvisker han, jeg kan ik sove.. Jeg fryser! Hm søs inde i stuen ligger der et tæppe på sofa kanten hvor Harry ligger, hm okay tak niall, han sover igen og jeg lister mig hen til Harry han sover ik Harry? Har du et tæppe eller noget du kan undvære for jeg fryser hvisker jeg, nej dsv.. Hvisker Harry, hm harry kan du ik gå med ind til os og sove? Jeg Kan ik sove... Hvisker jeg, jo hvisker harry, han tager sin pude og dyne og går med mig, Harry ligger yderst, har min dyne på og hans vi deler dyner fordi vi begge fryser, vi ligger i ske for kunne være på luftmadrassen haha, jeg falder i søvn i harry's arme..
YOU ARE READING
Luke
FanfictionEline er 17 år hun har intet familie men hun har to gode venner, hun tager til 5 seconds of summer koncert og oplever noget man ikke altid oplever, Eline er forelsket i Luke og hvad Eline ikke ved det er Luke ser hende til koncerten og bliver også f...