Dünkü test sonuçlarını şimdi almıştım ve babamın evde ortalamama verdiği cevap ise biraz beni şaşırtmıştı
**22 saat önce**
Evin kapısı açtım ve içeri girdim annem de yanıma geldi sarıldı ve yemeği pişirmeye devam etti sonra anneme bir mesaj geldi.
Gönderen:henry
Konu:oğlum
Hayatım oğlumuzda bi gözcüymüş bugün öğrendim ve tahminimce sana söylemeyi unuttu ve şeyy benim yerime kitabı ona verirmisin benim işim var daha seni öpüyorum baybay
Bu mesajı annem yanıma gelip göstermişti ve o an unuttuğumu hatırladım kahretsin!!
"Şeyy...unutmuşum"
"Ahah senin unutkanlığın hep bi belaydı zaten ee...puanın kaç?"
" 6800 mü ne"
"Ne! Hiç doping yaptın ?"
"Evet ama tek bi gözden 2 seviye atladım"
"Yinede bu çok iyi aras!! Cidden güçlüymüşsün" dedi ve sarıldı.**10 dakika sonra**
Annem elinde en az 2000 (!) Sayfa olduğunu düşündüğüm bi kitapla geldi ve bi sembolü parmağıyla boydan boya takip edip bana verdi ve bi anda kitabın sayfaları dönmeye ve gözcü tarihi, tüm 17 kapı savaşı, gerçekler, ve bir kaç minik savaş ve kahramanlarla ilgili bilgi hepsi bir video gibi gözümde canlandı.
"Anne bunlar cidden varmı"
"Var ancak...pekte güzel olaylar değil farkındaysan"
"Evet...toplam kaç safkan( safkan gözcü nesli) ve herotex öldü?"
" 34 safkan kuşak ve 1000000 yakın herotex öldü"
"Anladım..." cidden şu kapı savaşlarını hiç sevmedim
"Anne odama çıkıyorum"
"Tamam ve aras! Şeyy seni nebolus kolejine geçircez"
"Niye!"
"orası tüm yaratıklara ık bi okul"
"Bi dakika ama biz düşman değilmiydik"
"Evet ama 16. Kapı savaşında iki taraf içinde bi kural konulmuş ve bu kuralda şu
Hiç bir türün çocukları birbirini 20 olmadan açık ortamda öldüremez (burda açık ortam savaş dışı zaman)
"Anladım yani orada en iyi arkadaşım düşmanım olabilir gelecekte"
"Evet malesef öyle"
"Anladım peki bizim, onların ve insanların kaç kapısı var?"
"Bizim 8, onların 7 ve insanların 3"
"Anladım ...baybay!"
"Baybay!"
Odama girdim ve yatağıma yatıp rias a mesaj attım ve bir dakika sonra mesaj geldi
--whatsapp konuşması
(Aras)Naber(Rias)İidirde noldu
(Aras)Şeyy nebolus kolejine gidecekmişim
(Rias)Hımm... belliydi zaten
(Aras)Hı.?
(Rias)Şeyy...ben bir kontrolcüyüm yani her yıl bi grub yaratığı izler ve geliştiririm ayrıca yeni yaratıklarda bulurum (örneğin sen ve elemt)
(Aras)Anladım iyi o zaman bizim görüşmemizde bi randevu olur
(Rias)ASILIYON MU LAN SEN!!!
(Aras)Hayır hayır!!! Sadece teklifti
Yalnış anlama hemen...(Rias)Anladım olur çok isterim :D
(Aras)Peki :)
(Rias)Bb..
(Aras)Bb..
Ve telefonu kapattım ve yatağa attım kendimi.
** 2 saat sonra**
Babam eve gelmişti ve şuan onun gözcüler ve diğer dünya hakkındaki dediklerini dinliyordum ama savaşların kısmı ve gözcü yetenekleri dışındaki herşey garip ve anlamsız geliyordu ondanda 3 saniyedende kısa bir sürede unutuyordum.
" artık bu işin önemini anladın mı aras!"
"Evet baba ama niye benimde araştırmacı olmam lazım"
"Çünkü en güvenli görev o!"
"Off baba off o zaman araştırmacı değilde sivil ajan olsam"
"İyi oda güvenli olabilirsin"
"Saol"
" alay etme benle!" Bunu gayet şakacı bi tonla söylemişti
"Söylerim sana ne..hadi odama kapanıyorum yarın sabah görüşüriz" tam yürüyordum ki
" aras!...yeni formana bakmayı unutma pazartesi başlıyorsun"
"Peki" yukarı odama çıktım ve terastan bi süre bahçeyi izledim.**şu an**
Tüm sonuç kağıtlarını babamın ofisine bırakmıştım ve şu an rias ve jack (daha 3 dakika önce tanıştığım bir hayvansal ve cidden yetenekli) ile konuşuyordum.
"Ya anlamadın rias randevu illaki birinin sana aşık olması değil öyle olsaydı şu an.... 100 den fazla aşık olmuşluğum olan kız olurdu"
"Ahah...rias cidden kancakmı"
"Ya sus aras ya belki kanardı" demesiyle kafasına minik bir demir düşmüştü ardından altın ve gümüş topcuk yağmuru başlamıştı ama rias hiç etkilenmiyordu bi dakika onun yeni elementleri!
"Rias çok kötüsün! Yeni elementlerinş üstümüzde kullanıyon!"
"Ee hakettiniz" dedi ve aynanda üçümüzde güldük
"Aras ve rias şeyy....revire gidebilirmiyiz o topcuklar sanki biraz sinir noktalarımı tıkadı!!!"
"Afedersin jack" dedi ve rias koluna girip kaldırdı ardından bana boş boş baktı
"Ee yardım edicekmisim"
"Bilmem şu an gayet güzel duruyonuz özellikle jack'in yaptığı çakallık" dedim ve gülmeye başlayınca rias, jack'in elinin kalçasında olduğu fark etti ve tekrardan bi topcuk yağmuru başladı. Ve benimde revire gitmem zorunlu oldu çünkü! Biri omzumdaki tüm sinirleri tıkadı!.
"Şeyy...üzgünüm aras"
"Saol yaw... onu hedeflerken beni vurdun"
"Üzgünüm işte!!!"
"İyi" dedim ve kafamı yana çevirdim ve rias'ın oflama seromonisi gerçekleşti.
Ancak 5 dakika sonra benim hayat gözünü açmam ve oraları açması için doktora yerlerini göstermem gerekti ancak kolayca bulan doktor hemen bitirdi işini.
"Rias o topcukları sana yasaklıyorum"
"Ağğğ... hı...hı...yo...yoo..ksa ağlarım bak" dedi ve sahdeden ağlamaya başladı bizde yandan gülüyorduk
"Ee jack hangi okula gidiuosun?"
"Sence"
"Anladım ee formalar nasıl dün bakmayı unuttumda"
"Siyah ceket siyah jean ve kan rengi üstünde herotex sembolü ( 4 başlı ejderha sembolü ama arnavutluk bayrağındaki gibi tasarlanmış) var"
" eee! Diğer gruptan olanlarınki nasıl aynı değildir yani"
"Onlarınki farklı cidden...beyaz kapişonlu fermuar kollu (istersen çıkarılabilir kolları) ceket siyah kot pantalon ve sıradan gri bir t-shirt üstündede onların amblemleri"
"Ok..." ve babam yanda göründü gidiyoruz işareti yapıyordu
"Benkaçar pazartesi okulda görüşürüz jack"
"Peki zaten yüksek ihtimal sınıfımız aynı olcak"
"Ok"** 40 saat sonra (pazartesi/saat 8:00)**
"Günaydın öğrencilerim... bugün aramıza 3 öğrenci daha katıldı
Aras whitefac...gözcü...herotex
Mer musonit...melek yavrusu...prowaliga
Hime deali...su ejderi...prowaliga
Yeni öğrencilerim ben müdüre Zer hemilia noemi... bende bi elementalim ama tabiki eşitlik için...meslektaşım misi yinife yorome...melek yavrusudur...ve bir rekortmendir."
Rekortmenmi! Sadece babamın dedikleri bile beni büyülemişken müdürelerimizden biri rekortmenmiydi harika!!** 1 saat sonra**
İlk dersimiz tarihti ( okulun gününün ilk yarısı normal dersler devamı ise mutant dersleriydi. Ve jack haklıydı aynı sınıftaydık o benim arkamda oturuyordu bende en arkadan bi ön sırada tek başıma oturuyordum. Hadi bakalım bu sınıfta neler olacak göreceğiz
"... peki şimdi tanışma ve konuların temelleri bittiyse 17. Kapı savaşından bahsedelim... bu savaşlar muhteşem önemli stratejik bölgeler veya boyut kapılarının alınması içindir şu ana kadar yapılan tüm savaşlar 3 taraflı iken sonuncusu yalnız herotex ve insanlar arasında olmuştu ayrıca...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZCÜ
Science FictionSadece bi lise öğrencisiydi ancak...bi gün bi hayatı değişti. normal insanlarla birlikte toplam 9 tür var; herotex-gözcüler herotex-elementaller herotex-hayvansallar herotex-şifacılar herotex-manyetikler tarafsız-insanlar prowaliga-melek yavruları p...