BİLGİLENDİRME 2

15 3 0
                                    

Gerekli olduğunu düşündüm o yüzden yazıyorum

Şu ana kadar olan savaş bilgileri;

1. KAPI SAVAŞI (905-906): ilk kez bir boyut kapısının açılmasından dolayı tüm orduların elindeki herşeyle yaptığı savaştır
Ek not: o zamanlarda herotex'de Siren adlı bir tür daha vardı.
Kazanan taraf: HEROTEX
Herotex'in kayıpları: 2 safkan gözcü nesli tükendi.
Savaş sonuna doğru sirenlerin yarısı öldürüldü.
Toplam kayıp: 300000

2. KAPI SAVAŞI (1305-1370): en uzun süren ve süreceği sanılan savaştır. Önemli bir stratejik nokta olan neolis kulesi( italya,roma ) için yapılmıştır. İnsanlar ilk yılında bozguna uğramış ve geri çekilmişlerdir yani 64 yıllık süreç sırf iki grup arasında geçmiştir.
Kazanan taraf: HEROTEX
Herotex'in kayıpları: garip bir şekilde yalnız kayda değer sirenlerin neslinin tükenmesi olmuştur
Toplam kayıp: 13100

3. KAPI SAVAŞI (1371-1372): Garip yanı şudur ki 2. Kapı savaşının bitimi ocak ayındaydı ve bu savaşta tam aynı günde ve ayda başlamıştır. Zaten olan ama açılamayan bir boyut kapısını almak için insanların başlattığı savaştır. İnsanların ordusu 300000e yakındır. Garip bir yanı şudur ki insanlar bu savaşta çok daha güçlü gelmişlerdir ve bu yüzden ilk ve tek olarak iki grup müttefiklik oluşturmuştur. Grupların yenilmesinden önce şimdilik yapılan mezarlar insanlar tarafından kazılmış ve cesetler kaçırılmıştır. Bu ceset hırsızlığı sonucu melek yavrularının anti-savaş ekibi kurulmuştur.
Kazanan taraf: İnsanlar
Herotex'in kayıpları: 9 safkan gözcü kuşağı ve 10000e yakın asker
Toplam kayıp: 30000

4.KAPI SAVAŞI (1601-1608): Tuhaf olarak herhangi bi ayrıntılı veri bulunmamaktadır.
Kazanan taraf: HEROTEX
Herotex'in kayıpları: ?
Toplam kayıp: ?

5.-6.-7. KAPI SAVAŞLARI (1609-1613):Başka bir boyuttaki boyut kapısı için yapılmıştır. İlk savaş--- diğer boyuta girmek için yapılan savaş.
İkinci savaş--- ilk varıldığında yapılan giriş kapısı almak için yapılan ama bozguna uğratılan savaş.
Üçüncü savaş--- 2. Bir boyut kapısını almak için yapılan savaş. Tuhaf yanı ise ordan gelen askerlerin 30 yıl daha yaşlı olması ve hiçbir şey hatırlamamaları.
Kazanan taraf: PROWALİGA
Herotex'in kayıpları: ?
Toplam kayıp: ?

8. KAPI SAVAŞI (1669-1700): Sadece bir ay süren bir savaştır. En kısa savaştır. Ve bu savaşın yapılma amacı meralev ada kaplumbağa'nın sahibi olmaktır çünkü kaplumbağa'nın eşey hücrelerini alan bi dişinin hızlı ve garip bir üreme yapmasını sağlar. Savaşın sonlarına doğru insanlar garip bir nedenle herotex'in yanında yer alırlar ve prowaliga bir gün sonra pes eder.
Kazananan taraf(lar): HEROTEX ve İNSANLAR
Herotex'in kayıpları: 10000e yakın asker ve 2 elemental liderin ölümü
Toplam kayıp: 150000

9.KAPI SAVAŞI (?-?): 15. KAPI SAVAŞINDA TÜM BİLGİLER YAKILMIŞTIR.

10.KAPI SAVAŞI
11.KAPI SAVAŞI
12.KAPI SAVAŞI

13.-14. KAPI SAVAŞI (1803-1806): 15. Kapı savaşındaki bilgi kaybına rağmen gizli dosyalardan olay bilinmektedir. İkiz kapılardır biri güneye biri kuzeye bakar ve sırt sırtalardır. Aynı boyutun farklı bölgelerine açılırlar. Boyutta yaşam bulunmuştur ve bazı önemli bilim insanları bu canlıları kullanarak insan DNAsında önemli gelişmeler yapmışlardır.
Kazanan taraf: İNSANLAR
Herotex'in kayıpları: 10 safkan gözcü kuşağı yok edilmiştir.
Toplam kayıp: 250000

15. KAPI SAVAŞI (1905-1908): İnsanların 1. Dünya savaşı arasında gizlice yaptığı suikastlerdir. İnsanların amaçları yaratık oranlarının çok olduğu; kuzey amerika,almanya,italya,türkiye, japonya ve güney afrika taraflarını gizliden gizliye suikastlerle soykırım yapmak istemiştir.Savaş sırasında ABD başkanını kandırarak wilson ilkesini yayımlatmış ve savaşı kısa kesip soykırımları başlatmayı hedeflemiştir. Tüm bilgi kaynakları savaşı kaybetme döneminde insanlar yakmsyı başarmıştır.
Kazanan taraf: HEROTEX
Herotex'in kayıpları: 18 şifacı kuşağı
Toplam kayıp: 180000

16. KAPI SAVAŞI (1939-1942): İnsanlar 15. Kapı savaşıyla aynı nedenden çıkartmışlardır. Aynı zamanda safkan bi gözcü olan
Adolf Hitler'in kuşağındaki son kişi olması ve yaratıkları (bizi) bilen insanların çoğunun yahudi olması nedeniyle bu savaş herotex tarafından başlatılmıştır.
Kazanan taraf: PROWALİGA
Herotex'in kayıpları: 2 gözcü ve 9 elemental kuşağı.
Toplam kayıp: 2500000

17. KAPI SAVAŞI (2003-2010):En büyük ve boyutu en değerli bulunan kapı için yaptığımız savaştır. Bu savaş herotex ve prowaliga'nın çöküşüne ayrıca insanların güçlenişinin göstergesidir fakat savaşı insanlar kazanmamıştır. Yaratıklar arasında 10 kurallı anlaşma imzalanmıştır.
Kazanan taraf: HEROTEX
Herotex'in kayıpları: 1i hariç tüm gözcü kuşaklarının yokoluşu ve 19 elementalle 3 magnetik kuşağının ölümü
Toplam kayıp: 10000000

GÖZCÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin