BİLGİLENDİRME 3

13 3 2
                                    

Şehitlerimizle ilgili haber tahminen hepimizin kalbini kırmıştır ve malesef bu işle ilgili bi b*k yapamıyoruz, ancak devletimize sahip çıkarsak belki bu devlet kurtulabilir.
Bu sefer ki bilgilendirme efsunlu silah ve imparator silahlarını anlatcam.

Efsunlu silahlar:
Efsunlu silahlar A,B,C,D,F türlerine ayrılırlar ve bir imparator silahı kadar olmasada acayip güç kazandıran mühür kazımalarıdır. Testi kan örneğiyle belirlenir. Eğer bir kişi 4ten fazla F derece mühre direniyorsa D derece bir mühür yapabilir aynı kural Aya kadar geçerlidir fakat A'dan 4ten fazla mühre dayanan çıkmadığından F kullanım alt sınırı,A kullanım üst sınırıdır.

İmparator silahları:
İmparator silahları çeşitli güçlere sahip silahlardır. İmparator silahlarının hikayesi ise şöyledir
1. Kapı savaşında savaş alanın ortasında bir adam otururmuş ve kimse ona yaklaşmamış, yaklaşanlar ya saldırmış,ya hangi tarafta olduğunu sormuş yada kibarlıkla kaldırmaya çalışmış. Saldıranların çoğu hafızasını yitirmiş ve geri yollanmış, hangi tarafta olduğunu soranlara bazı sorular sormuş adam ve doğru cevap vermeyenlerin zihni silinip savaşa geri yollanmış,ona kibarlık yapanların gözüne bakmış ve sinsi planı olanları düşündüklerini öldürmüş. Yanına gelip bişey olmayan herkesi yaşlı adam bir yere götürmüş, orda toplam 99 kişi varmış( adam hariç ) 33'ü insan, 33'ü herotex, 33'ü prowaliga'lıymış.
"Sizler seçilmişlersiniz. Siz ve nesilleriniz güçlü olacaktır fakat bu savaşlarda ölümlerini azaltmak için size ruhumdan parçalar vercem" demiş ve içinden beyaz vir ışık çıkartmış ve ondan minik parçalar koparıp elindeki mendile sarmış ve elinde bir silah belirmiş her silahıda belli bir kişiye vermiş. En sona daha büyük bir parça kalmış
" bu parça benimle aynı düşünceye sahip olan hükümdar içindir, sizinkilerde aynı şekilde! Sizin düşüncenize veya geninize sahip olmayan biri silahlarınızı kullanamaz" demiş ve o büyük parçayı mendile sarmış ve elinde uzun tahta kolluğu olan bir sopa belirmiş (tüfek) ve adam yere yığılmış son sözü ise "bol şans!" Olmuş.
Nesillerce bu silahlar kullanılmış ve silahlarda kendi arasında türe ayrılmış. Savaşcı,dost,bilge ve her grubun bir silah türünden 11 silahı olmuş, zamanla bazı silahlar grup değiştirmiş ve savaşlarda eski dostunun silahıyla bile karşılaşılmış. Ama silah kullanıcılarıyla ilgili en önemli olan iki şey vardır.
- Asla grubun içindeki tür sayısı değişmez
- Her kullanıcın sonu ya büyük bir şöhret yada ölümdür.
Bilge silahları: durumuna göre gücü değişir, mesela düşüncesine,rakibinin gücüne,içinde olduğu duruma.bu silahların belli bir zayıf noktaları yoktur ancak durumuna göre yeni yeni zayıflıkları oluşur.
Savaşcı silahları: kullanan kişinin gücü fark etmeden onu dev bir güce taşır ancak kullanıcıda silahta azıcık bile güçlenmez,silahın temel ve acayip bir gücü vardır fakat tek ama acayip önemli bir zayıf noktası vardır.
Dost silahları: kullanıcın yeteneğine göre gelişir yada güçsüzleşir, sınırsız bir gücü vardır fakat ona ulaşmak zordur. Silahın birden fazla ve bolca kusuru vardır fakat o kusurlar kapatılabilir ama silinemez.

Karmalar:Bir kişi imparator silahlarından iki tane kullanabilir fakat hem aynı grubun hemde aynı türden olmalıdır ve bunu yapabilecek iradeye ve genetik/düşünce yapısına sahip olmalıdır.
Ana imparator silahı: o büyük parçadan oluşan tüfektir ve bu silahın tüfek olarak kullanılması 1700lere kadar olmamıştır çünkü kimse nasıl kullanılcağını bulamamıştır. Hem dost hem savaşçı hemde bilge silahıdır. Şu ana kadar yaşlı adam dahil 3 kullanıcısı olmuştur.

Aras whitefac: tarafsız (dost silahı / imparator silahı)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖZCÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin