Első könyv: Mi történt velem?

149 5 0
                                    

Reggel mikor felébredtem valahogy nagyon furcsán fájt a fejem. Nem tudtam hogy mi lehet velem. Soha életemben nem fájt még ennyire és valahogy látni se láttam rendesen. Mindent csak homályosan láttam,így hát kimentem a konyhába hogy szóljak anyukámnak hogy elég rosszul vagyok és hogy ma szerintem nem kéne iskolába mennem.Mikor lementem anyukám hangját véltem hallani.

-Igen,rendben szia!-köszönt el valakitől.
-Szia kicsim! Elég rosszul nézel ki ma. Hogy vagy?
-Anya,szerintem ma nem kéne iskolába mennem nagyon fáj a fejem és hányingerem is van.

Jaj istenem!Most mit csináljak? Nem hagyhatom itthon egyedül de nem is maradhatok itthon hiszen egy fontos megbeszélésem van. De talán át tudom rakni máskorra.-hallottam ezt a fura hangot. Tudom hogy ez anya hangja volt,de biztos hogy nem beszélt mert nem mozgott a szája. Talán hasbeszélő? Á,biztosan nem az.Ekkor anya megszólalt.
-Na,jó itthon maradok.-mondta anya.Ezt még meg fogom bánni.-hallottam megint azt a fura hangot amit nem anya adott ki.
És ekkor jöttem rá. Ezt gondolta anya. Vagyis tudok olvasni mások gondolataiban!-kiáltottam hangosan.
-Tessék?-kérdezte anya.
-Semmi,semmi!

Ez a gyerek lázasabb mint gondoltam.

Már megint hallom a gondolatát. Úr isten! Mi történt velem?

Ekkor minden elsötétedett és ájultan dőltem le a földre...

A fejedben vagyokWhere stories live. Discover now