Az iskolaaaa

58 3 0
                                    

Hétfőn reggel 6:30-kor pattantam ki az ágyamból.Na jó,inkább kikúsztam az ágyamból,mint egy zombi.Gyorsan felöltöztem majd lementem az étkezőbe és meghallgattam anya gondolatait arról hogy miért nem reggelizem,és hogy mi lesz így velem...
Ezek után elindultam arra a helyre,amit a felnőtt emberek úgy hívnak iskola,de akik oda járnak azok csak úgy emlegetik mint a börtön-t.Na jó,ennyire azért nem utálom az iskolát de annyira nem is szeretem.Minden fiú engem szokott csúfolni,és csak egy barátnőm van Lilla,de most nem tudnék a szemébe nézni.Sajnos nagyon közel lakunk az iskolához ezért nem tudtam eleget gondolkozni ezeken a dolgokon és már benn is voltam az iskolában.Lilla az osztályterem előtt állt,és szomorúan nézett felém.Odamentem hozzá és bocsánatot kértem tőle mindenért.De valahogy nem tűnt nyugodtnak a bocsánatkérésem után se.
Az iskola végeztével szembejött velem a fiú.Már egy éve belé voltam esve,de engem észre se vett.A neve Jake és nagyon jóképű volt.Ő volt a legmenőbb az osztályban.Egszercsak meghallottam a gondolatát:

Annyira szép ma is Lili de rám se hederít.Pedig olyan szívesen elhívnám őt a bálba,de nem merem,hiszen úgyis visszautasítana.

Úgy éreztem,hogy álmodom.Jake engem akar elvinni a bálba? Komolyan? Jaj de jó!Istenem de szuper! Most mit csináljak?
Ekkor olyat tettem mint még soha.Rámosolyogtam.Ő nem csinált semmit,csak kicsit furán visszamosolygott.Boldogan futottam haza,hogy mindezt elmondjam Nagy Lilinek,de mikor hazaértem szörnyű dolgot láttam.Legalábbis számomra szörnyűt.Bobby térdelt anyával szemben és anya pedig a könnyeit nyelve mosolygott és bólogatott.Ezt nem lehetett félreérteni.Bobby és anya összeházasodnak...

A fejedben vagyokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora