Úr isteen!

92 3 2
                                    

Kopogtattak az ajtón. Nagyon megijedtem.Anya még nem jöhetett haza hiszen csak most ment el.De akkor ki lehet az?
-Ki az?-kérdeztem félve.
-Lilla vagyok,tudod a barátnőd aki felhozta neked a leckét!
-Jaj,nagyon köszönöm!-nyitottam ki neki az ajtót.
Lilla nagyon cserfes lány volt vagyis imádott beszélni.Néha ez kicsit idegesített de egyébként szuper barátnő volt. Mindig mellettem állt mindenben.
-Tehát matekból 8 oldal lecke van?-keltem ke magamból
-Hát igen utálom ezt a matektanárt!
Annyira jó ez a matektanár szerintem nagyon jól tanít,és nagyon kedves és nem baj ha sok házit ad.
Megint hallottam valaki gondolatait.Úr isten! A barátnőm nem is utálja a matektanárt. Pedig mindig együtt szidtuk őt...
-Na jó szia! Sietnem kell edzésre tudod holnap versenyünk van.Eljössz?
-Persze biztosan soha nem hagynám ki!
-Ok de nem kell eljönnöd ha még beteg vagy! Nem sértődöm meg!

Jaj csak mondja azt hogy nem jön! Mindig annyira furán szurkol és nem akarom neki megmutatni azt a helyes fiút Adamet.

Ne mááár! Ezt gondolja rólam? Akkor nem megyek el! Vagyis... ha ilyem undok akkor mégis csak elmegyek. De azt mondom hogy nem megyek el had legyen neki meglepetés!

-Ok. Nem megyek el!

Igeeen!-gondolta "kedves" barátnőm.

A barátnőm elment de most megint kopogást hallottam.Ki lehet az?

A fejedben vagyokWhere stories live. Discover now